1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[ER2004] Expeditie Robinson 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door FFWD, 24 aug 2004.

1. Noobster

Noobster 1 shot, 1 kill

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik wel medelijden met Mick :{

2. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    ik mag die mick dus echt niet. Hij mist gewoon elke vorm van sociaal gedrag en communicatie...ik weet niet of het hier in dit topic al naar voren is gekomen, maar t schijnt dus dat mick een strafblad heeft (of er liep nog een zaak tegen hem)

3. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Nee ik mag hem ook niet. Zoals hij op het eind van de aflevering op Klaar liep te schelden sloeg gewoon nergens op. Ok, ik vind die Klaar ook maar niets, maar dit ging te ver.

4. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindtdit programma zo zwaar uitgemolke (en niet eens leuk).

5. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    ik niet :D en ik ga meedoen in 2006 :D

6. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    inderdaad, ik zat echt helemaal te kijken van wat lult ie nou. Maar gelijk had ie wel, tuurlijk neem je alles mee }:]

7. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Heel toevallig dat als ze gaan stelen de kampen net weg zijn...
    Ook als je erover nadenkt: Ze zitten op een onbewoond eiland met cameraploegen enzo. Dus als iemand van de kampen een cameraman van de verstekelingen ziet...
    Ik denk dat dit alles in scene is gezet.

8. ShinjiNL

ShinjiNL -

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat ik denk, dat je niet zo moet zeuren,
    als je ut leuk vind kijk je en ga je nie zeuren dat het in scene is gezet
    als je het nix aan vind dat gelieve ook geen commetaar

9. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij hebt u niet de hele aflevering gezien...

ze gingen eerst naar het andere kamp maar die waren wel "thuis" daarna gingen ze pas naar het andere kamp en die waren op de eilandraad _0/

10. Noobster

Noobster 1 shot, 1 kill

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar ik geef Mick groot gelijk, nou ja schelden is dan wel weer wat overdreven, die Klaar is zo dom om de tegenstanders te helpen met winnen. Ze hebben de kans om al hun eten af te pakken waar door je een heel kamp mee uit kan schaklen en die doos vertikt het gewoon :mad: .

11. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik was het op zich ook wel met hem eens, maar zijn reactie ging gewoon veel te ver. Het is toch niet normaal om zo te doen als iemand een andere mening heeft?

12. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  13. Noobster

Noobster 1 shot, 1 kill

Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoelde ik ook met dat schelden war ik het niet mee eens ben, die gast moet nodig in terapie om zijn woede onder controle te houden. Je zag het ook al tijdens dat spel dat de groepen tegen elkaar moesten spelen om punten, die Mick die vloog iemand gewoon even om zijn keel. Moet wel zeggen dat ik ook wel super pissed zou zijn als zo'n domme gans dat eten weigert te jatten.

14. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Zondag is volgens mij de samensmelting: je ziet beide kampen samenkomen en ze varen door de mangrove. Dan zegt Shandinella, ik zie mensen. Dan hoor je de voice-over zeggen:"zullen de mangroveleden worden ontdekt???". Morgen dus zeker kijken :)

15. Noobster

Noobster 1 shot, 1 kill

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet wachten tot dat Mitch de kop van Mick ziet }:] }:] }:]

16. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    HAHAHa

Nee ik ook niet, volgende week wordt gewoon zo verschrikkelijk tof :)

17. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Dit was één van de beste afleveringen die ik tot nu toe gezien heb. Allereerst natuurlijk die mangroveleden die bijna werden ontdekt. Vervolgens al die lamzuipende robinsonnen en dan vervolgens vlak voor het slapen te horen krijgen dat het een proef is. En wat was ik bang dat Frank de lul zou worden. Gelukkig hield hij het vol!

En dan die afsluiting inderdaad, ik ben echt benieuwd. Maar de ruzie die Klaar aanwakkerde voorspelt niet veel goeds, die wil Mitch er vast bij vanwege de kippen die ze meenam...

18. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Vanavond komen de voormalig mangrove bewoners weer bij de groep, Er komt een proef der proeven aldus Ernst Paul

19. ShinjiNL

ShinjiNL -

Leuk Bevonden:
    0

ik denk dat 1 groep zal afvallen, zou wel stoer maar ook zielig zijn

20. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Superdesuper... en dan die Mo en Peter die mentaal 'in elkaar storten'... poeh, mietjes. :cool: Jammer dat Darlene opeens haar oude vrienden weer ging helpen. Klaar is niet de meest fantastische, maar Darlene eigen schuld, dikke bult.

Deel Deze Pagina