1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[ER2004] Expeditie Robinson 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door FFWD, 24 aug 2004.

1. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Wat laten ze daar nu zien , de werkelijkheid kan er helemaal anders uitzien.
    De camera 's registreren een hele week ,en de producers gebruiken in 1 uitzending alleen deze beelden die voor hun het beste uitkomen.
    En of dat de waarheid is , dat zullen jij en ik eigenlijk niet weten.
    Met zo een programma kun je op hetzelfde moment tegelijk veel onthullen en verzwijgen.

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik moet zeggen dat de manier waarop alles gebeurde me toch wel erg tegenviel. Die echte winnaars gingen bijna dood op dat eiland terwijl die verstekelingen eten in overvloed hadden en gewoon plannen konden maken en sterker konden worden. Dan ineens worden ze weer op het eiland gezet en moeten de toch al zwakken maar even zien hoe ze het verwerken. Vind het een beetje oneerlijk eigenlijk.

3. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Yes, Klaar eruit. _O_ Zat ik al vanaf aflevering 1 op te wachten }:] Volgende aflevering zal waarschijnlijk voor Ronald het doek wel vallen, tenzij hij weer immuniteit wint. Ik hoop zelf dat Frank de finale wint.

4. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    ik was eigenlijk voor mick.. gwoon omdat hij een beetje een outsider was.. iedereen had een hekel aan hem.. (Beetje onterecht vind ik maargoed) ehum.. tja.. dan toch frank jah..

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nee man! Zat me echt op te vreten toen Ronald immuniteit won. Dat vind ik zo'n schijnheilige, huigelachtige egoïst, bah die moeten ze gelijk de zee in donderen.

Klaar was wel apart maar deed tenminste nog wat voor het kamp. Die Ronald ligt de hele tijd op z'n luie reet, en doet alleen wat als het hem uitkomt.

Het wordt wel erg spannend, vooral als Ronald er uit ligt (hopelijk volgende week), afgezien van hem vind ik de overgebleven kampleden allemaal wel robinsonwaardig.

6. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of ronald wel zo'n egoist is, hij wordt misschien zo afgeschildert door de andere kampleden. maar ik weet het niet, ik geef hem nog de voordeel van de twijfel.

trouwens wat Klaar zei naderhand vond ik wel wat overdreven. Dat Ronald wel zn best doet als het er opaan komt. "Niemand wist dat Ronald zo kon bewegen" |:-

7. X(box)Men

X(box)Men Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    YES YES YES ronald eruit. Ik hoop dat Frank wint... :cool:

8. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ook;)

9. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ook. Mijn persoonlijke top 4:
    1. Frank
    2. Shandinella
    3. Marjolijn
    4. Matthias; is naar mijn idee iets te veel spelletjes aan het spelen.

10. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het jammer dat Ronald eruit is, ben meestal voor de 'underdog', nu hoop ik dat Matthias wint(deed ik ook al in 't begin van de expeditie).

11. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Frank moet ook echt wel winnen!

12. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    ff ter herinnering: VANAVOND is de finale van Expeditie Robinson op NET5 om 20:30

13. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Frank is DE Robinson omdat hij het meest verbonden is met de natuur. Mijn persoonlijke top 3:

1 ) Frank
    2 ) Shandinella
    3 ) Matthias

14. R E M I X

R E M I X LektrokuteD

Leuk Bevonden:
    0
    ik supporter volop voor Mathias aangezien ik nog les van hem gehad heb en da was nen wijze gast een beetje lomp maar jah

15. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn top 4:
    1 ) Frank (enige echte robinson dit jaar)
    2 ) Shandinella (zie ik wel lang op de balk staan)
    3 ) Mathias (tacticus :) )
    4 ) Marjolein (tja wat moet je van haar zeggen... }:] _0/ )

Laatst bewerkt: 28 nov 2004
  16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja, ik ben het met je eens, Frank is echt zo robinson...vanavond weer Robinson :)

17. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat is denk ik ook mijn top 4.

ik denk trouwens niet dat ze vanavond de winnaar bekend gaan maken...

18. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    O jawel. Het eerste uur is nog normale finale aflevering en daarna wordt overgeschakeld naar de studio. Het duurt van 20:30 tot 22:30. :)

En ik ga voor dezelfde top4 als hierboven genoemd.

19. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Ik ben voor mathias of frank. maar denk dat marjolein gaat winnen wat die evenwichtsbalk betreft. marjolein is mentaal best sterk en goed in strategiespellen. frank en matthias meer in behendigheid en kracht. shandinella vind ik niet echt een robinson omdat ze niet een originele is.

20. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    1. Frank
    2. Matthias
    3. Shandinella
    4. Marjolein

Frank is de topper, Matthias speelt het spel en doet dat goed. Ik wil gewoon niet dat Marjolein wint dus vandaar shandi op 3.

Deel Deze Pagina