1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[ER2004] Expeditie Robinson 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door FFWD, 24 aug 2004.

1. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    En Frank heeft terecht gewonnen met een ruime voorsprong! Ik vond dit het beste Robinson seizoen ooit!

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    helemaal met mike eens :p

3. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    terecht gewonnen......en zeker het beste seizoen...

4. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh, ik vond dit seizoen juist een stuk minder als de paar voorgaande, de kandidaten en hun karakters van deze expeditie ben ik nu al half kwijt en zullen me denk ik niet al te lang bijblijven.
    Volgend jaar wel weer leuk met de 'All Stars'.

5. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Vind ik niet. Welke karakters weet jij je nog te herinneren van voorgaande jaren? Alleen sterke karakters als Nolleke, Richard, Bjorn (en dat grietje wat hem niet kon uitstaan), Derek, Robin, Fatima... Die mensen schieten me zo even te binnen. En van dit jaar zullen dat denk ik Klaar, Mick, Ronald en Frank zijn die me het beste bij blijven.

Ik vond dit seizoen juist zo cool vanwege dat afvallerskamp, de Mangrove en de verrassingen die elke week wel plaatsvonden.

6. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    jup, je had gelijk, het duurde zelfs nog tot 11 uur.

was een erg leuk seizoen dit jaar, met dat jatten vanuit de mangrove enzo :9

7. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Terechte winnaar :)

8. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    ons opperhoofd heeft gewonnen :D

ik heb overigens ook op m gestemd... krijg ik om een uur of twaalf een sms terug dat mn stem is verwerkt :confused: waarschijnlijk is het dus weer een zooitje geweest met het stemmen omdat de helft pas na de uitzending werd verwerkt :confused: de telefoonlijn was ook al de helft van de tijd in gesprek... toch nog een x of 6 via telefoon kunnen stemmen :D

9. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geldverpilling... maar wel een leuk programma :+ en frank is de terechte winnaar

10. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Als ik ergens niet aan meedoe zijn het wel dat soort dingen. De ongeloofwaardigheid druipt er van af. Leg mij maar eens uit hoe de hele aflevering lang het verschil slechts enkele procenten was en dan opeens ruim 70%. Onmogelijk.

11. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Frank heeft inderdaad gewonnen en ik vindt het terecht. Ik vond hem de echte duidelijke winnaar.

12. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Dat Frank van Mat heeft gewonnen is inderdaad terecht. Maar liever zag ik Klaar winnen.

Nog grandioze uitspraak van haar... Ze moest op het einde vertellen waarom ze op Frank had gestemd, ze zei het volgende (ongeveer):
    "Tsja, als Robinson moet je voldoen aan 3 eisen. En hij voldoet daaraan. En als hij dan ook nog eens 's avonds op z'n trommeltje gaat spelen.... Nou, dan ben je voor mij bíjna een kunstenaar."

_O_ Ik lag echt vlak. (Voor degene die het niet snappen, Klaar is kunstenares...)

13. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    normaal doe ik ook nooit mee met bellen maar ik heb bijna mn rijbewijs dus ik denk, ik ga voor de auto ;) het heeft me trouwens ook alleen maar de sms-kosten gekost (1 euro), de tel rekening gaat naar mn ouders ;)

14. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs voor dit programma krijg je mij niet aan het sms-en.

15. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    hehe lol, ik ook niet gesmst of gebeld, wel gevolgd...terecht dat Frank won. Zoals Kelly al zei: "Als je Frank op een eiland zet en er over 10 jaar terugkomt, dan zit ie daar nog steeds, hooguit een beetje vermagerd."

16. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik vond die stemming een klein beetje dubieus

telkens ong. 50-50 vond ik iets te toevallig...

17. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Vorig jaar schijnt het ook doorgestoken kaart te zijn geweest

18. X(box)Men

X(box)Men Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Frank Rulezzz

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Jep frank vond ik al in het begin af aan het beste :) terechte winnaar :D

20. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    En wat dacht je van sommige opdrachten. Moesten ze binnen een uur over heel het eiland lopen met een groep en dan kwamen ze onderweg nog familie tegen. Ze haalden het nét. Dat was dan voor de gene die een herkansing hadden. De mensen die er nog bij zaten moesten zo dicht mogelijk bij het uur een blokje om een paal doen. Mick deed dat na 40 sec. want die had niet goed opgelet, maar de laatste 2 hadden nog 20 sec. ofzo over. Hoezo goede biologische klok?

Deel Deze Pagina