1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Erger jij je daar ook zo aan?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Warrior X, 15 jan 2004.

1. NiX

NiX The G.O.A.T.

Leuk Bevonden:
    0
    en toch zonder die reclame had je nu nog steeds alleen ned 1,2 en 3 gehad. Dus tis maar net wat je wil. zonder reclame niet al die dure en vette amerikaanse films en series op tv.

2. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ouders ergeren zich erger aan dat geluid dan ik zelf, maar ik heb wel een gruwelijke hekel aan die klote reclames. En dan nog vooral die van Frisia Financieringen met hun humor van bouwvakkers niveau. Reclame is trouwens maar voor twee dingen goed: humor en plaspauze :).

3. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Daar ga ik ook in mee, met name de plaspauze onder een film!!

4. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    Niet mee eens, BBC heeft amerikaanse films er series in overvloed, maar geen reclame

5. vimfuego

vimfuego heavy metal hero

Leuk Bevonden:
    0
    De reden dat ik Canal plus heb genomen, het kost dan wel wat extra maar dus wel films zonder reclame en nog in breedbeeld ook.....

6. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Dat van die software om de reclames zachter te maken heb ik nooit gesnapt....je kan toch gewoon zeggen tegen die reclame makers (wet opstellen) de reclame mag niet boven het geluid van de film komen ofzoiets, ja nauurlijk iets gespecificeerder, maar om daar nu een heel apart software ding voor te maken.....het moet niet gekker worden...

7. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    Idd , ze voegen geluid samen oid en dan klinkt het veel harder...

8. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Be thankful, were not Americans, om de tien minuten reclame Blah

9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Re: Re: Erger jij je daar ook zo aan?

Onzin, want vroeger kon je ook naar elke zender kijken en toen was er lang niet zoveel en zo vaak reclame als nu:mad: , die reclame blokken worden ook steeds langer niet normaal:mad:

10. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    Een plaspauze onder een film is idd niet verkeerd (zeer handig ook wel) maar ik baal er toch wel van dat als ik aan het plassen ben dat ik "JAZEKER DE HYPOTHEKER" hoor en (dat ik van de schrik over de wc-bril zeik :{ )

11. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    hahahaha roflol :D:cool:

Deel Deze Pagina