Ergernis aan dit soort lui !

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door No_Name, 8 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    en waar de fok heb jij het over? je bent jonger als mij, waarom moet je dan mijn geboorte datum hier neer zetten? :confused:

2. Victor

Victor Guest

Edit: Laat ook maar, zal wel niet lief zijn.

Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2006
  3. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Dat meisje vond ik niet echt een crack hoer :9 Alhoewel ze er wel als connie breukhoven uitziet :9

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Sommige mensen voelen zich zo stoer achter hun pctje. Lopen andere mensen af te kraken hoe ze erbij lopen enz. Maar alsof jullie allemaal je van het zijn en er op en top uit zien. Beter kijken jullie eerst naar jezelf voordat jullie andere mensen belachelijk maken.

Oohw ja de helft hier zou willen dat hij zo'n "breezer" meisje zou kunnen krijgen maar helaas zien die jullie niet staan.

5. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat jij serieus niet volwassen overkomt, met je doodverwensing.

Als je weet wat Aids is dan zou je dat niet zeggen. En boeien als die wat over je moeder zegt hij kent haar toch niet en jij weet dat het niet zo is toch?

Dan ben ik toch een "stuk ouder" als jou.

( niet dat jij die link nu door gaat lezen, triest hoor om te spotten met ziektes )

6. Mental-Charlie

Mental-Charlie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sommigen vinden het leuk om mensen zwart te maken op internet en ze voor hoern uit te maken. ik vind dat dat niet kan en dat meisje is helemaal geen hoer

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik heb hier niemand zien zeggen dat ze een hoer IS, maar alleen dat die mensen vaak zo rondlopen/kleden.

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat een 'normaal' meisje van veertien is, dan is mijn oma 21.
    Een hoer is iemand die haar lichaam verkoopt in ruil voor sex. Ze ziet er uit als een hoer, ze is het niet. (denken wij) Een hoer is schaars gekleed en heeft veels te veel make up opt, en voor een meisje van 14 kun je zeggen dat dat een HIO is. (hoer in opleiding)

9. Unrealer

Leuk Bevonden:
    0
    Als alle meiden er zo uit zagen, niks te klagen :D

Alleen de make up is wel wat veel ja, en het gedraag is soms erg, schelden van hier tot ginder :mad:

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet heel goed wat aids is, maar mensen mogen mij veel flikken, maar mijn moeder heeft hier NIKS mee te maken, hou haar er dan ook buiten. is gewoon niet tof. punt.
    Achja.. ik wil hier eigenlijk op reageren, maar om de een of andere vage reden, kan jou mening mij echt geen ene moer interesseren..

11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    En waar slaat deze opmerking op?
    Voegt dat iets toe aan het topic?
    Het gaat er om aan welke mensen jij je ergert.

12. Unrealer

Leuk Bevonden:
    0
    En wat voeg jij dan toe? Nog meer ergenis voor mij en anderen. :thumbs: (gebruik dan de report knop [​IMG])

Wat ik dus zei, dat ze veel schelden, en soms te veel make up er op smeren.

Maar de meesten zijn best lekker, zeg nou zelf? :b:

13. Mental-Charlie

Leuk Bevonden:
    0
    ik was even vergeten dat jij wel andere mensen zwart mag maken en niemand kritiek op jou dierbaren mag gevne

en dat dreigne is wel het meest zielige wat je kan doen

9edit- EN IK BEWAAR MIJN PM om te laten zien dat je ook mij uitscheld in pm enzo dus optieven hondedrol met je asogepraat

Laatst bewerkt: 19 mei 2006
  14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, maar aan die mensen erger ik me wel.
    Ze lopen erbij als een hoer en gedragen zich ook zo.
    En dat is niet helemaal correct natuurlijk.

@ Mental Charlie

Ok, ik zie dat je nieuw bent, welkom!
    Er is een wezenlijk verschil tussen inhoudelijk ingaan op een mening van iemand anders in een discussie en iemand zwartmaken en bedreigingen geven. GG ging inhoudelijk in op een quote van jouw. En waarom betrek jij dan in vredesnaam zijn moeder erbij?

15. Unrealer

Leuk Bevonden:
    0

Ouders he :{ opvoeding is ver te zoeken, ;)

Gewoon negeren, er zijn nog genoeg "normale" lekkere meiden over :cool:

16. Mental-Charlie

Leuk Bevonden:
    0
    niet slecht bedoelt timmeh maar ff het volegende:

stel wij zien een filempjeof plaatje van jou en op internet en we gaan zeggen ik iriteer me aan zulke flikkers met zijn homokop.. kut reetridder

dat is toch ook niet tof dus wees niet te bevooroodeelt

let op!!!!!!!!!!!!!! dit is niet bedoelt tegen jou persoonlijk maar een soort voorbeelt

om aan te geven hoe het is als iemand slecht over je praat anders snap tie het toch niet

pas als het een dierebare betreft snap je wat voor een invloed dat kan hebben

Conquistador: je hebt post message

17. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik wil dat God's gamer en Mental-Charlie beiden contact met me opnemen via PM zodat we het kunnen uitzoeken. Verder wil ik geen geflame naar elkaar toe.

18. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil mij niet in jullie conflict mengen maar jij had niet over zijn moeder moeten beginnen, de verwensing van GG is ook heel erg, maar weet waar je het over hebt! En jouw vergelijking slaat helemaal nergens op. Ik zou dit heel erg verkeerd op kunnen vatten en je verrot kunnen schelden want ik zie niet in waar die vergelijking op slaat. Maar gelukkig ben ik in een goede bui vandaag. Je bedoelde vast niet alles zo maar je kwetst mensen zo weet je. En GG ging toch echt eerst in op een uitspraak van jouw.

Maar nu ontopic weer...

19. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    "Je bent jonger als mij" ---> jonger dan ik :emo:

20. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt jongens, waar maak je je druk om...

Als iemand tegen mij zegt dat m'n moeder stinkt.

NOU EN!? Wat kan mij dat in godsnaam schelen! Doe niet zo lijp door daar zo overdreven op te reageren. Want dat vind ik ook zo triest.

Dat is ook weer zo'n nieuw iets. Gaan trippen als iemand zegt:
    "Ga je moeder pesten..."
    En dan helemaal over de zeik gaan met:
    "Wat praat je over m'n moeder!"

Wie is er nou triester, degene die de opmerking maakt of degene die het serieus neemt en er op ingaat?

En voor degene die geen moeder meer hebben, dat kan door allerlei omstandigheden, dan zeg je dat en dan voelt degene die de moeder opmerking heeft gemaakt zich kut. Voila probleem opgelost.

Maar goed, ik vind ook dat teveel jonge meiden zich als hoertjes kleden, maar ja... Ik moet er om lachen. Ik denk wel dat er weinig van die generatie terecht gaat komen... Maar ja, ik hoop dat dat niet mijn probleem gaat zijn... En ja ik vind die Breezah taal verschrikkelijk en ik houd van Nederlandsch. Ja, ik kijk ook wel in de spiegel. Ja, ik heb een social life. Nee, ik ben niet zo'n stoer mannetje, nooit geweest ook. Ja, ik heb een vriendin.

@DesertFox
    Je neemt me de woorden uit de mond :)

Edit
    Oh ja!

En over dat achter iemand zijn of haar rug om belachelijk maken. Die gozers weten zelf ook wel dat ze door hun intellectuelere soortgenoten uitgelachen worden, maar ze weten dat ze bij de chickies scoren... Das een afweging die ze maken.
    En die meisjes van 12 - 15 weten ook wel verdomd goed dat ze er als hoertjes uit zien, maar dat interesseert ze ook niet.

Dit heeft helemaal niks met iemand achter zijn rug om belachelijk maken euh.. te maken.

Tweede Edit
    Kom trouwens maar op met meer plaatjes, ik vermaak me er wel erg mee!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina