Echt jongens, waar maak je je druk om...
Als iemand tegen mij zegt dat m'n moeder stinkt.
NOU EN!? Wat kan mij dat in godsnaam schelen! Doe niet zo lijp door daar zo overdreven op te reageren. Want dat vind ik ook zo triest.
Dat is ook weer zo'n nieuw iets. Gaan trippen als iemand zegt:
"Ga je moeder pesten..."
En dan helemaal over de zeik gaan met:
"Wat praat je over m'n moeder!"
Wie is er nou triester, degene die de opmerking maakt of degene die het serieus neemt en er op ingaat?
En voor degene die geen moeder meer hebben, dat kan door allerlei omstandigheden, dan zeg je dat en dan voelt degene die de moeder opmerking heeft gemaakt zich kut. Voila probleem opgelost.
Maar goed, ik vind ook dat teveel jonge meiden zich als hoertjes kleden, maar ja... Ik moet er om lachen. Ik denk wel dat er weinig van die generatie terecht gaat komen... Maar ja, ik hoop dat dat niet mijn probleem gaat zijn... En ja ik vind die Breezah taal verschrikkelijk en ik houd van Nederlandsch. Ja, ik kijk ook wel in de spiegel. Ja, ik heb een social life. Nee, ik ben niet zo'n stoer mannetje, nooit geweest ook. Ja, ik heb een vriendin.
@DesertFox
Je neemt me de woorden uit de mond
Edit
Oh ja!
En over dat achter iemand zijn of haar rug om belachelijk maken. Die gozers weten zelf ook wel dat ze door hun intellectuelere soortgenoten uitgelachen worden, maar ze weten dat ze bij de chickies scoren... Das een afweging die ze maken.
En die meisjes van 12 - 15 weten ook wel verdomd goed dat ze er als hoertjes uit zien, maar dat interesseert ze ook niet.
Dit heeft helemaal niks met iemand achter zijn rug om belachelijk maken euh.. te maken.
Tweede Edit
Kom trouwens maar op met meer plaatjes, ik vermaak me er wel erg mee!
Laatst bewerkt: 19 mei 2006