1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ergernis aan dit soort lui !

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door No_Name, 8 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    nl eagle post jij is een foto van jezelf:p

2. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij weet nu wel dat jij hem afzeikt, die mensen die zetten hun foto's neer omdat ze dat dan cool vinden oid omdat hun hele ''gang'' dat ook doet.

En eik is het dan wel triest om zo op hun te zeiken, stel dat jij nog een ergere nerd bent met -10 brilglazen en een blekere huid dan wat dan ook, en dan op hun zeiken terwijl jullie zelf misschien mensen zijn die eigelijk jaloers op hun zijn omdat hun vrienden hebben, dus gaan jullie ze maar afzeiken.

3. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Doe niet zo hypocriet. Jij kan er zelf ook wat van, of was MH afzeiken wel grappig? :)

Laatst bewerkt: 20 mei 2006
  4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ze kiezen er toch ook zelf voor om hun foto op internet te plaatsen? O-)

dan vind ik het vreemd als ze dan wel vreemd opkijken als iemand hun gaat beoordelen :{ hadden ze die foto maar niet moeten plaatsen :)

5. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hun nou en IQ hebben van een tafelpoot ja, hun gaan heus niet denken van: ''oja, misschien krijg ik nog wat kritiek op mijn zonnebankhuidje''

En waarom wil je erop zeiken, heb je dan totaal geen leven meer dat je niks anders meer kunt verzinnen dat je dit maar gaat doen?

6. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    MH plaatste foto's van zichzelf.;)

7. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Ok.. hier dan maar weer is een foto tussendoor:

Lachse.. O-)

8. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja ok, maar blijft hypo :cool:

9. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom nou steeds fotos van kerels? Dat maakt het topic vrij triest.

Post dan Br33z4hs!!11!!1zwei11

10. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    kan je beter tegen hun zeggen. niemand op die foto lacht.

11. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    die arme pelsdiertjes schrikken zich dood als ze al die breezerjassen zien :{

12. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het zijn dan ook echte gangsters. Die behoren niet te lachen.

8)

13. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    sommigen zeggen dat ze maar lekker iemand mogen afzeiken omdat hij zelf zijn foto heeft geplaatst op internet...onbegrijpelijk....

er staan 5 mensen op zo'n foto en een iemand heeft hem op het web gezet, nu zijn ze het er dus alle 5 mee eens en mogen ze dus afgezeken worden.
    en wat nu als iemand anders dan diegene op de foto hem op het web heeft gezet? mogen ze dan ook worden afgezeken?
    ik hoop dat de mensen die dit als reden aangaven snappen hoe onzinnig hun reden is...

en geldt jullie reden om hun af te zeiken ook voor de televisie? als iemand op televisie is mag je hem dus uitschelden belachelijk maken etc?

14. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ze staan te poseren voor de foto
    waarom zouden ze die foto maken? voor in hun eigen foto boek?
    denk het niet. kijk mij nou gangster met m'n mattie's zijn op superdudes.nl
    straight from tha hood

15. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    iedereen is zomaar ineens moraalridder hier..
    breezah afzeiekn gaat volgens mij niet zozeer om de persoon die erop staat, maar gewoon als voorbeeld van hoe het gesteld is met die breezertjescultuur hier. Tuurlijk vind niemand het leuk als ie wordt afgezeken, maar we moeten niet zo naar de persoon kijken./ al moet ik zeggen dat ik niet zonder verbazing naar lee hottie kan kijken..
    tis interessanter om naar die cultuur ook te kijken en daarover te discussiƫren dan alleen maar foto's plaatsen en mensen uitlachen..dan kan er idd beter een slotje op.
    Verder stoor ik me niet aan mensen die reageren op die foto's, degenen die dit topic ineens zo belachelijk vinden hebben zelf net zo hard meegelachen om foto's van MH en Godlessdevil..
    Neemt niet weg dat ik wel snap dat sommigen die een loos topic vinden, maar zo zijn er zoveel op xbw.. smaken verschillen: live with it._0/

16. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    of niet:)
    discussieren over de cultuur is iets heel anders dan wat er nu gebeurd, maak een topic over de cultuur en sluit dit topic:)
    of vind je het zelf wel van een ontzettend hoog niveau willekeruig foto's te plaatsen en ze dan gezellig saampjes af te kraken:)

17. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit ging sowieso al niet over cultuur. Als dit soort mensen 'onze cultuur' moeten voorstellen staat het wel erg triest gesteld met ons kikkerlandje. Vanaf de eerste post was het al de bedoeling deze nieuwe stroming mensen te 'bespreken'. Dat is ook wat er gebeurd, met misschien wat voorbeelden tussendoor. Ik zie het grote probleem niet zo hoor. Stoor je deraan kijk je hier toch gewoon niet...:)

18. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    "zij" doen waarschijnlijk precies hetzelfde. en tjah wij discussieren nu toch ook.

19. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0

Een van de slechste zinnen zeg, dus als er oorlog is zeggen ze ook maar: ''als je eraan stoort kijk je er maar niet van op'' :{.

20. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Je wou oorlog toch niet vergelijken met een thread op een forum he? Of wel? O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina