1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ergernis aan dit soort lui !

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door No_Name, 8 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    houd het ''luchtig'' jongens

2. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0

Nee maar jij hebt dezelfde instelling, we leven toch in een open wereld, dan moet je niet zeggen dat andere mensen hier maar niet moeten kijken omdat hun dan kritiek geven, right.

3. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Weet iemand eigenlijk hoe de breezer ook al weer ontstaan is? Ik dacht altijd via cu2.

4. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, toen begonnen ze om wat voor redenen dan ook z000oo... tE gAaNNn SgrIjFn...

5. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    JA dat mag is toch een mening. En sommige vragen er toch ook gewoon om waarom zou ik me niet mogen storen aan zulk soort mensen en waarom zou ik me daar niet over mogen uitlaten ? Of is het omdat je mss zelf zo breezerpunk ben kan hoor ?

6. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    @ RichoX: die cultuur is niet onze cultuur, maar de cultuur van een bepaalde levensstijl, net zoals de goths een cultuur hebben, punkers, hiphoppper en noem alle hokjes maar op. Als het gewoon daarover gaat hoeven mensen zich er ook niet aan te irriteren, mja kijken mogen ze.

Mensen moeten elkaar hier niet zo op woorden betrappen, daar gaat het hier helemaal niet om. Breezercultuur is hier gewoon poluair en of dat nou een goede of slechte ontwikkeling is, ontkennen kun je het niet.

@iris: volgens mij is het gewoon gekomen met de computer en mobiele telefoon enzo. Jongeren zoeken naar manieren om snel met elkaar te communiceren dus dat gebeurd met afkortingen als : 'ff' enzovoort. Mode was er altijd al wel, maar het zijn vooral de jongere pubers die daarmee net bekend raken en populariteit heel belangrijk is.

7. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In mijn ogen zijn de zogehete "Breezahsletjes" gewoon meelopers; mensen die denken dat het zo hoort om een MSN-naam langer dan 3 regels te hebben, mensen die denken dat het hóórt om je shirt áchter je riem te hebben, dat het hoort om nooit te lachen op foto's, de 'o' met een 0 te typen, elk weekend te moeten uitgaan, je schooltas onder je kont te hebben, voor een simpele gymles je onder de make-up te sproeien, voor elke les naar de WC te gaan met z'n allen, elk dom wannabee-nummer dat gedraaid wordt op TMF leuk te vinden, je string 20 centimeter boven je aarsch te hebben en ga zo maar verder, dát zijn IMO de Breezah mensen!

Tuurlijk zijn er mensen die het bovenstaande ècht fijn vinden, of het echt zo gewend zijn en dat is prima. Maar er is op het moment gewoon een hele grote meute die dat soort dingen doet púúr omdat ze denken dat het "zo hoort" en dat je dan c00l b3nT! (A). En van buitenaf kan je niet zien of diegene wel of niet 'nep' is, dus in principe is mensen uitlachen op deze foto's nogal onzinnig, want wie weet zijn ze wel ècht zo. Maarja, zo denk ik erover, en ookal is het enorm tegenstrijdig met wat hierboven staat... De mensen op de foto's van hierboven uitlachen is gewoon c00l. :)

:b: :b:

8. MegaHerz

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je goed aan zien dat veel mensen net kuddedieren zijn. Helemaal eens met MR Stefan ;). Net zoals flippos toen die tijd was ook een rage. NU is de rage een beckham kapsel en oorbelletje gaat dus mss wel weer voorbij.

Laatst bewerkt: 20 mei 2006
  9. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    wat is er nou erg aan om om mensen te lachen die je waarschijnlijk toch niet aardig vindt omdat ze arrogant zijn en irritant gedrag vertonen.

go lord armada
    (al vind ik wel dat je een apart topic zou moeten openen over de cultuur van breezahs en niet hier erover discussieren)

10. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    subcultuur*

11. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    En daar ben ik het mee eens. Blijf gewoon wie je bent.

:b:

12. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
  13. MegaHerz

Leuk Bevonden:
    0
    trouwens weet niet of hier was met dat geenstijl.nl met die turken of marokanen (weet niet wat het waren no offense) die gingen filmen hoe ze mensen afperste en in elkaar sloegen en zich heel wat vonden dat was pas triest die link hoort hier wel thuis als iemand die ff heb

edit heb em gevonden: http://dump.geenstijl.nl/mediabase/722/45edadb/index.html voor de meeste mss oud maar post em toch ff.

14. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
  15. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Misselijkmakend dit. Heerhugowaard :eek: , dat is bij mij in de buurt.

Ik moest net naar de C1000. Om wat drinken en eten te halen, want ik ga vanavond pokeren met vrienden.
    Maar daar voor de C1000 staan dus ook een stuk of 10 van die hangjongeren, een beetje te dealen, naar mensen te roepen die voorbij komen, enz.
    Daar word je gewoon bang van. Daar zou ik echt op willen kotsen. (mist kotssmiley)
    Er waren trouwens ook breezahsletjes die stonden te praten over welke breezers ze mee zouden nemen :'-(

16. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    echt gewoon helemaal de tering in meppen dat soort gasten.

ik kan daar echt zo woest van worden

*telt tot tien*

17. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    haha die laatste vind slaan met de hand en slaan met de vuist 2 hele andere dingen. de laatste keer dat ik het tjekte was een vuist nog m'n hand maarja.

18. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    daarna waren ze weer vriendjes :): ....die kerel die klapjes kreeg scheen brommers te jatten dus echt erg vond ik het niet.

19. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kindermishandelaars, dierenverkrachters etc. mag je van mij gerust inelkaar trappen maar om nou iemand te gaan slaan en schoppen omdat hij iets jat? Zinloos geweld noemen we dat :)

20. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    het is zinloos geweld. maar ik kan toch geen medelijden hebben met iemand die scooters jat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina