1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ergernis aan dit soort lui !

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door No_Name, 8 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    nou vind ik ook met zun 3 of 4 te laf gewoon ik wordt zelf echt woest om. Dat zijn nu degene die de andere buitenlanders slechte naam geven ik zou zeggen publiekelijk ophangen die gasten.

2. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Een scooter is materiaal en mss niet eens die gasten hun scooter. Dus waarom zou je iemand zo in gezicht trappen zie wat ze doen dat om een lousy 20 Euro die ze wilde hebben geloof ik kom nou.

3. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    das pas triest idd dat soort gasten mogen van mij hun hele leven verkracht worden in de gevangenis

deze zijn ook triest maar kon ik wel om lachen

4. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    geweld is nooit goed maar ik kan gewoon geen respect hebben voor die jonge. hij is net zo slecht als degene die hem slaan en trappe en afpersen

5. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    wat een misselijkmakende ventjes zeg, best shockerend filmpje. Om ook iemand tegen zijn hoofd te gaan schoppen die al op de grond ligt. Dan ben je ook echt helemaal niks waard. Dat soort gastjes mogen van mij echt meteen het land uit. =(

6. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    en dan? dan gooi je ze naar een anderland waar ze hun gefrustreerde gevoelens uiten door met hun afgetrapte meeloopsneakertjes tegen mensen in dat land aan te schoppen. wat heeft dat voor een zin?

stuur die kinderen naar een glen mills school.

7. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ja. ik bedoel natuurlijk niet letterlijk dat ze het land uitmoeten :{
    het gaat meer om de strekking, ik zou ze hier niet te hoeven hebben. Want wat ze doen dat kan gewoon niet, dat is te triest voor woorden.

8. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Inderdaad , dit filmpje is bijzonder schokkend , zoiets doe je niet bij iemand die weerloos op de grond ligt .
    Het lijkt mij meer dat die gastjes in een opvoedingsgesticht horen ondergebracht te worden.
    Je moet maar bedenken dat ze die gast letterlijk dood hadden kunnen trappen.

9. SplinterCell

SplinterCell Guest

viel allemaal wel mee toch?

10. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    iemand die op de grond gehurkt zit met zijn handen op zijn hoofd, weerloos, die door twee jongens vol tegen het hoofd wordt geschopt vind jij wel meevallen? :{ .. dat meen je niet serieus hoop ik?

11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Waarschijnlijk ben jij een van die gastjes die er géén graten in ziet om iemand die weerloos tegen de grond ligt nog tegen het hoofd te gaan schoppen, en dit dan nog met twee tegen één, héél stoer dus .
    Kansloos , ja zowel die gastjes in het filmpje als jij, jullie zijn elkaar waard._0/

12. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Een goede trap tegen je slaap en het kan slecht met je aflopen..

13. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    ''Jullie zijn elkaar waard'', waar komen al deze flames vandaag svennies, slecht weekend gehad kerel?

Door puur zijn opmerking dat het meeviel, is hij het al waard..?

Jij flamed, dus moet je maar publiekelijk onthoofd worden.. ja hoor..\o/

14. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Ja nooit heb ik geweten hoe er een mestkever zoals door onze vld omschreven werd uitzag .
    maar nou weet ik het wel ,ze wonen wel degelijk niet in belgie aangezien ik er net ééntje heb ontmoet.\o/

15. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Juist, dus:
    1. Er bestaat er dus maar 1 in uw kortzichtige visie?
    2. En dat mag ik zijn

3. Dont care, donder een eind op met je goedkope flames..?

Ga ergens anders de InternetHero uithangen wil je?

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als iemand weerloos op de grond ligt en je trapt hem zo vaak?
    Dat valt niet mee, dat is absurd, en als je op de verkeerde plek trapt had die jongen dood kunnen zijn.

/Edit: Oops kwam op de pagina hiervoor terecht.. Dus een beetje late reactie ;)

Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  17. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht wat voor mensen zijn dat weer in dat filmpje?

Juist, "urban" triestelingen met een joeg0 accent.

18. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik weet niet waar je dat joego accent vandaan haalt,maar het klinkt mij meer surinaams/marokaans... Jogoes ken ik er een paar van, maar die praatten niet zo :)

19. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Filmpje doet t niet bij mij, maar zo te horen zijn er een aantal lui die iemand in elkaar trappe om.. niks?

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee man, ze hadden geld van hem tegoed, en dat moest even duidelijk gemaakt worden! Logisch!! :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina