Ergernis aan dit soort lui !

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door No_Name, 8 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna hetzelfde als niks, nouja ik bedoel, waarom iemand dan in elkaar trappen? Dat is toch sowieso hartstikke zielig :|

2. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  3. SplinterCell

SplinterCell Guest

helemaal niks aan de hand, ergere dingen gezien in een kleuterklas. Allemaal niet zo aanstellen..:eek: :)

4. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Gast, 2 man schopt een gozer die in noodhouding gebogen zit tegen het hoofd voor niets. Fijn.

5. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mogen lijfstraffen weer ingevoerd worden!

Maar dan heb je weer van die moraalridders die gaan lopen miepen dat dat onverantwoord is...

6. SplinterCell

SplinterCell Guest

ja, het is natuurlijk wel minder prettig dan bijvoorbeeld op een terrasje zitten met een lekker drankje..

7. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het er niet superrealistisch uitzien, het kan ook voor de 'show' gweest zijn. Als het echt was is het natuurlijk te gek voor woorden, zulk soort mensen mogen ze per direct opsluiten. (op water en brood natuurlijk, niet in een gevangeniscel met airco en tv).
    En @splintercell, jou reacties zijn een beetje overdreven tot op het sarcastische af. Als jij daar op de grond had gelegen had je vast niet zo'n grote bek gehad.

8. SplinterCell

SplinterCell Guest

been there done that _0/

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik vind ze maar mietjes. Beetje schoppen, terwijl ie op de grond zit. Of het terecht is of niet. Je bent gewoon zielig als je op zo een manier iemand schopt. Zijn genoeg filmpjes van mietjes die alleen durfen te slaan, omdat ze in een groep zijn of degene al op de grond ligt.

10. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    tja willen ze dan toch vechten, ga dan 1 tegen 1

11. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind vechten echt ultiem kansloos! Dat ene filmpje kan toch echt niet!
    Moeten de 'stoere' jongens zich elkaar een beetje bewijzen voor elkaar, en dat dan ook nog opnemen :{

Het maakt niet uit of die jongen jouw geld schuldig was of scooters had gejat, op die manier in elkaar slaan vind ik echt misselijk makend. Die jongens die hem hebben in elkaar geslagen mogen ze van mij meteen oppakken, de gevangenis in voor 1 jaar en 600 uur werkstraf geven. Optreden!!! Bij herhaling mogen ze die lui wel 10 jaar vast zetten, die lui hebben géén toevoeging aan deze maatschappij!

12. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja vind ik ook wel, maar ja, dan moet je als burger wel weer betalen! En zo slecht is het in die gevangenissen van Nederland nu ook weer niet...

13. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    king kai zegt niks over de gevangenis in nederland:p

14. SupahMaster

SupahMaster Guest

Geen gevangenisstraf vind ik. Kost alleen maar geld. Laat dat tuig iets goeds doen voor de samenleving!

Taakstraffen. 3 jaar lang elke dag vroeg op staan om taakstraf te doen. Met 1 dag weekend en geen vakanties. Elke keer dat ze er niet zijn kost hun 100 euro boete. Dat vind ik er meer op lijken. Lekker werken en nog betalen ook :cool:.

15. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: :D

16. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Best handig; een filmpje bekijken en dan commentaar leveren.

Voor de mensen die de link hebben gevolgd en misschien 2x meer hadden geklikt, hadden gezien dat het hier ging om een bepaalde groep muzikanten die de hele omgeving terroriseren (volgens de berichtgeving).

Het was dus geen show maar aangezien de politie er al redelijk bovenop zit denk ik niet dat jullie je zorgen hoeven te maken...

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Woei....:thumbs: :thumbs:

Voor een echt vent als u is dit natuurlijk een peuleschil. Jij bent wel een goeie voor dat programma "Praatjesmakers"...

Met je "been there done that" grootspraak. Volgens slaap jij nog gewoon met het ganglicht aan 's-nachts. Geeft niets, maar doe dan niet zo heel dapper Wesley Snipes wannabee.

18. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    dat suga babes is echt zo lijp, en mensen betalen grof geld voor kudos en shit, echt nutteloze dingen, en idd die fotos zijn echt te lijp.

maffe jeugd van tegenwoordig

19. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha die gasten in dat filmpje zijn zo triest he.. en ze hebben het zelf niet eens door. Ze worden gewoon meegesleurd in een bepaald beeld wat ze krijgen van videobeelden uit amerika ofzo.. Ze denken ook echt allemaal dat ze echte gangsters zijn enzo. :p

Opsluiten en de sleutel weggooien als je t' mij vraagt...

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zag laatst wat mensen die duivenschijt van de perrorborden moesten schrapen en vervolgens lekker schoonsoppen. Prima straf (voor de kleinere dingen).

Wat ook erg irritand is: mensen die direct de trein in stormen zonder anderen eerst uit te laten stappen. Kwam vanmiddag ook zo een triest figuur tegen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina