Ergernis aan dit soort lui !

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door No_Name, 8 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt dat is echt irritant ja, net zoals op de roltrap iedereen weet dat rechts voor mensen met haast is en links om gewoon duf te staan en dan staan ze nog altijd in de weg en mis je je trein weer

kut sugadudes en sugababes, allemaal hun schuld

2. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik erger me juist aan mensen die pontivicaal voor je gaan staan op de roltrap..
    mis je net je aansluiting als je iets telaat aankomt.
    als ze nou gewoon rechts blijven staan en links vrij laten voor mensen die haast hebben, zo doen ze dat in Engeland ook. werkt perfect.

3. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uit onderzoek is gebleken dat een vrije doorgang op de roltrap gemiddeld 6 seconden scheelt qua tijd in vergelijking met gewoon stilstaan.

Ik vind dat je dan maar 6 seconde eerder je nest uit moet komen :9

4. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ haha oke, zit iets in he. maar die 6 seconden heb ik wel nodig in de douche om waker te worden. rampenplan

conclusie mensen moeten gewoon aan de kant

ik vind dat echt irritant ja, kijken ze je duf aan als je vraagt of je erlangs wil

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Het wordt alleen wat minder prettig als ze aan het eind van de roltrap of voor een opening (onverwacht) stil blijven/gaan staan en de menigte die volgt tegen de diegene die stil staat oploopt.

6. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Filmpje niet gezien mr hoef het niet te zien opmerkingen hier zeggen genoeg. Naja de laatste paar bladzeide zijn vr mij al genoeg Mare een taakstrafje doen is niet genoeg or. Als je met zn 2en iemand in elkaar kikt zou je van mij veel hardere straf mogen krijgen. Als die jonge t niet overleeft had zou ik willen dat de doodstraf er was. ! Mrjah,,,

7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Jezus doodstraf voor iemand een paar trappen verkopen??? Je kan ook wel een beetje overdrijven hoor. Tuurlijk wat die gasten doen is niet goed. Zeker als het zomaar zonder reden is. Maar als die gast hun veel geld schuldig is of iets gejat heeft van hun dan heeft hij z'n verdiende loon gekregen. Maar die paar trappen stelden niet veel voor hoor. Heb ze wel eens erger gezien.

8. Tha Ladykillah

Tha Ladykillah Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen die gasten moet keihard terug getreden worden... die moet je een koekje van eigen deeg geven.. en hard ook! taak straffen helpen toch niet daar lachen ze alleen maar om.. en hey geef ze eens ongelijk want die taakstraffen zijn ook nietmeer wat het geweest was... Deze jongens lopen vanzelf weleens de verkeerde tegen het lijf en krijgen zelf klop.. en hoop dat we dat dan ook krijgen te zien :D

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Echt,

Ligt het nou aan mij, word ik oud en seniel of boeit het de jeugd allemaal niet meer zo? Al heeft het slachtoffer in het filmpje iets gestolen of is hij die sukkels geld schuldig, het lijkt me niet helemaal normaal om iemand helemaal verrot te trappen. "Het valt allemaal wel mee" vind ik echt zo'n Neanderthaler opmerking. Doe niet zo tof, want als jij zulke trappen op je smoelwerk krijgt praat je wel anders (of nooit meer).

Elke trap gegeven in het filmpje kan dodelijk zijn, die gasten hebben geen idee hoe gevaarlijk het is om iemand zo te trappen op het hoofd, en zo wel dan moeten ze vlot worden opgeborgen.

De doodstraf is wat overdreven, maar poging tot doodslag is toch wel op zijn plaats.

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens. Ik kan ook geen medelijden hebben met dit soort trieste figuren, die op deze manier blijkbaar hun stereotype "ik ben een gozer dus ik moet stoer doen" gedrag moeten vertonen :mad: |:-

Laatst bewerkt: 22 mei 2006
  11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Lees lees lees: er staat als die jongen het niet overleeft had!!! en die kans is vrij groot als je schoppen krijgt op je hoofd.

12. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    De zoon van een kennis van mijn tante. (ja, die ja)
    Is een keer voor zijn bek geslagen in een disco toen hij zich omkeerde van de wastafel op de wc. Zijn kaken waren gebroken en hij kon een maand zeker niet normaal eten. Volgens mij gaat het inmiddels iets beter met hem, maar ik snap Cyrax zijn punt wel. In Nederland wordt veel te veel getolereerd. Mensen vinden al gauw iets 'gewoon' en iemand voor zijn bek slaan is ook gewoon heel normaal.

Stel iemand verkoopt jou een klap, hij richt zijn vuist richting je hoofd nu:
    1) hij raakt je slaap, hij slaat zo hard dat jij zwaar hersenletsel krijgt en op het randje van de dood balanceert.
    2) hij raakt je hoofd jij raakt bewusteloos maar er is verder niet veel aan de hand.

Dit zijn twee dingen die kunnen gebeuren. Maar er zit een groot verschil tussen de twee dingen namelijk de straffen erop. Bij 1 een aantal jaar cel> poging tot doodslag. 2 een boete of een weekje cel op zijn minst. Er zit wel een erg groot verschil tussen die 2 dingen. Je hebt vijftig procent kans dat 1 van de twee dingen gebeurt. Ik probeer wat uit te leggen, het is wat moeilijk maar ik hoop dat jullie mij begrijpen.

13. Tha Ladykillah

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens!!.....

Ik vind het vooral zwak dat ze met zijn tweeen het doen.. (Misschien kon hij die wel aan). Maar er stond er nog zeker 1 of 2 bij te kijken. je staat tegenover 3 a 4 man. dan kan je nog zo tof en stoer zijn maar op zo'n moment ben je gewoon helemaal niks (je bent geen rambo). je bent gewoon verrast van het feit dat ze opeens op je in gaan hakkuh.. ik kan het weten! ik heb zoiets ook ooit meegemaakt en dan kan ik wel op vele vecht sporten hebben gezeten, maar op dat moment kan je helemaal niks. ik had nog het geluk dat mijn maat erbij was en dat wij ze toen hebben afgedroogd. Maar als ik alleen was werd mijn aars gewoon gekickt! (Het ging niet over geld of wat dan ook, maar die jongens waren gewoon uit op een potje knokken).

Als ze zoveel lef hadden waren ze 1 tegen 1 tegen die jongen gegaan. Maar met dit lafhartige gebeuren zijn ze niks meer dan triest. Beter zelfs nog dat ze gewoon zoiets uit babbelen. Ook al weet je dat je hem in elkaar kan slaan. Wijsheid is met de mond en niet met je vuisten/voeten/wapens of wat dan ook... En dit kan zeker weleens vallen in de catogorie poging tot doodslag. En ja ook voor die paar schoppen die hij krijgt!

En Timmeh..

Ik begrijp je volkomen een beter omschrijving is er niet.. (misschien wel:p maar dit is de beste die er tot nu toe gepost is).

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    @ The ladykillah dank je.

Kijk ik wil duidelijk maken (in 1 zin samengevat) dat de straf verschilt of je iemand nou 'hier' of 'daar' slaat of schopt. Bewust of onbewust.

15. Tha Ladykillah

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies Timmeh..

Owner BB ik bedoelde ermee dat er gewoon in het algemeen er harder opgetreden word en dan meer in de zin zoals Timmeh het omschrijft.. Dood of niet. Tegen deze jongens zal er gewoon hard opgetreden moeten worden.

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik begrijp je volkomen. Het is zeker in ons land gewoon krom gestelt met de wetgeving. Ik trap iemand volledig in elkaar maar heb de mazzel dat er geen grote schade is aangericht. Ik duw iemand weg en hij valt met zijn hoofd tegen de stoeprand en hij heeft hersenletsel. Twee verschillende dingen, bij de een is de eigenlijk daad veel erger maar zijn de gevolgen minder destrastreus. De straf in het eerste geval valt dan ook veel lager uit dan in het 2de geval terwijl de daad zo verschillend is in zwaarte.

Ik vind dat je niet alleen moet kijken naar de gevolgen maar ook naar de eigenlijk daad en het risico dat je daarbij neemt. In het geval van het filmpje had het slachtoffer met een beetje pech kunnen sterven. Dat besef is er niet bij de daders (daar ga ik tegen een beetje beter weten in dan toch maar vanuit), en zolang zij niet gestraft worden of te licht gestraft worden komt dat besef ook niet. Als de daders in het filmpje naar school waren gegaan ipv de hele dag mensen in elkaar trappen hadden ze een lesje of wat biologie kunnen meenemen en hadden ze begrepen dat het knap gevaarlijk is wat ze doen.

Helaas is het ook zo dat gasten zoals in het filmpje wel goed beseffen wat ze doen maar het interesseert ze gewoon niets. Zij geven niets om andermans leven, respectloos zijn ze, maar ze eisen wel respect. Dat zijn de ergste, maar het onderscheidt is gewoon zeer moeilijk te maken dat besef ik zelf ook nog wel.

Laatst bewerkt: 22 mei 2006
  17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of de jeugd moet gewoon meer gaan gamen en van de straat afblijven, kom je ookal een heel eind mee :+ Bovendien kunnen ze hun eventuele frustraties dan kwijt in een potje Mortal Kombat ofzo 8)

Dit komt misschien grappig/niet serieus over....maar er zit wel degelijk een serieuze kern achter. Er is in mijn ogen teveel jeugd wat zomaar een beetje op straat loopt te hangen en mensen gaat lastigvallen omdat ze blijkbaar niks beters te doen hebben. Ik dacht dat groepsvorming ook verboden was, maar daar merk ik vrij weinig van in mijn buurt |:-

18. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
  19. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    omg zoiets kan mn avond verpesten die tering lijers

afschiete die hap

ze moeten is doorhebben dat je zoiets niet kan maken

stelletje tievus lijers