1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ergernis aan dit soort lui !

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door No_Name, 8 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    o oke ik wist niet van die ow rustig aan man, ik ben lid van de anti Br78zAh club, ik zal geen fotos van irritante nerds meer posten, ik wou het topic alleen even de goede richting opsturen omdat het over doodstraf en zo ging en dat moet in een ander topic

Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  2. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Niet speciaal voor jou bedoelt hoor.:+
    Toen zat jij nog op Arbedos. (je was er ff niet een tijdje)
    Aan het begin van de thread werd dit gemeld dat het eigenlijk niet eerlijk was om lompe foto's te plaatsen van anderen die je niet eens kent, en eigenlijk is dit ook een beetje inbreuk op privacy, not? Foto's van anderen plaatsen, hoewel die stomme debielen ze zelf op internet hebben geplaatst.|:- En we weten inmiddels wel hoe die gasten er allemaal uit zien.

edit: Ik zie dat er ook veel offtopic gemeuzel was inderdaad, maar laten we de bReEzah's maar even terzijde leggen en andere irritante personen/groepen naar voren halen.

Ik zelf irriteer me mateloos aan van die oude chaggerijnige omatjes.
    Je weet wel, echt van die types die net wat voor je neus wegpakken in een winkel oid.
    Ze kijken altijd zo zuur, zeggen niks, en gaan weer weg.

3. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    o oke, ja ik was idd ff van de site gekickt. maar goed, die mensen zetten zelf de lijpste fotos op dat sugababes enz die vragen er dan toch om om doorgegooid te worden, en dat willen ze ook anders doen ze het niet. maar goed zoals ik al zei ik zal geen Br3EzAhZZ meer posten hier, blijf nog wel tegen die Br56ZAhSZ

edit:: oude omatjes? maar die zijn zo lief altijd, ze kijken wel altijd boos naar je in de trein, zo van hey daar moet ik zitten ik ben oud en gerimpeld. en dan kijk je acherom en daar is genoeg plek maar nee ze moeten jouw stoel, evil zijn die omatjes

4. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb sinds vandaag een hekel aan uitzendbureau mutsen. schrijf je je in voor vakantie werk via de site. word je netjes de volgende dag opgebeld voor een afspraak. weten ze gewoon dat je 16 bent en in de examens zit. rijd je 15 kilometer naar Boxtel. zeggen ze daar dat ze voor het werk toch liever 18 jarigen hebben of hooguit 17 jaar. wat stom is want als je 16 of 17 bent moet er toezicht zijn door een oudere dus tjah als ze sommige 17 jarige aan nemen kan 16 jaar dus ook via de regels. dat ze nie gewoon van tevoren bellen met dat bedrijf of ze wel 16 jarigen willen. nou kan ik wachten op een telefoontje of ik bij het bedrijf op solicitatie gesprek mag komen.
    owhjah en ze hadde me voor die afspraak trouwens wakker gebeld :p
    om 10 uur maar toch :p
    en kan ik nou weer lekker wachten. achjah tis dat het een mooi baantje is en dat ik geld wil hebbe voor een samsung hd tv anders had ik wel gezegd dat als het zo moet dat ze dan maar lekker opzoek gaan naar 18 jarige. bij de advertentie stond trouwens helemaal geen leeftijd.
    achjah. wat doe je eraan.
    en nog een owjah: ik heb ook een hekel aan van die gasten die hun auto verlagen en een andere body kit en zo erop leggen en dan bij de stoplicht kei hard optrekken. dat ze hun auto zo verbouwen moeten ze zelf weten maar dan hoef je toch nog niet harder te gaan rijde?

5. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    dat ze een kit erop gooien vind ik niet erg, maar doe het dan goed en maak het af, ik heb wel een hekel aan die mensen die een verrroeste polo ofz hebben en daar een joekel van een uitlaat, en spoiler op hebben zitten in een andere kleur. ik bedoel het ziet er niet uit, doe het niet of doe het goed, dat vind ik

6. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Dus stel ik haat jou, moet ik dan meteen een ''club'' oprichten op een plek waar jij nooit komt. Dus stel ik richt een anti-Timmeh club op in mijn school, dat slaat toch ook nergens op.
    Als je aan ze irriteert ók, en de rest zal die :emo:club:emo: niet zo serieus nemen, maar bij jouw lijkt mij dat andersom.

7. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    Komop jongens chill, waarom valt iedereen die club nu aan, het is een geintje, en geintjes kunnen toch op een forum. als je het niet leuk vind kijk dan niet hier. we hadden al gezegt erover op te houden begin nou niet overnieuw

8. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet zo oppervlakkig doet en gewoon even heel de zin leest, zeg ik dat jullie het misschien als een geintje doet, maar Timmeh die post het hierboven alsof hij ze wilt uitroeien.

9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp je punt heel goed, het klinkt ook vast wel raar, maar ik erger me aan het taalgebruik van mensen. Die dus bResZah schrijven. Dat was mijn hoofdpunt.
    Ik zeg niet dat ik tégen bReEzah sletjes ben. Ik ben tegen de drank en tegen de taal, hoe die lui er zelf bij lopen moeten ze zelf weten, maar dat zei ik toch net ook al? Ik ben geen repeatmachine.

edit; bij bReEzah, denk ik in eerste instantie aan de drank, de msn taal nou niet gelijk aan bReEzah-gasten zelf, want zo worden ze tegenwoordig ook genoemd. Ik vind die term eigenlijk nergens op slaan, bij BrEezah-gasten waar ik me aan irriteer zijn die gasten die zo irritant typen.

10. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    komt er ook nog een landelijke protest dag tegen de breezah taal?

11. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben eerlijk gezegt wel voor een protest, het trekt echt op niks hier ff een stukje msn gesprek van net tussen mij en iemand die ik in mijn lijst heb staan al een paar jaar maar nooit iets tegen zeg.

I let them suffer the worst possibility, the results of their own actions zegt:
    hey alles goed

(L)BaRT SjATj3 I l0v3 yU 4eVA (k)(k)(k) zegt:
    Ja aLL3S gOE meeJ Jo

sorry kun je dat even in nederlands zeggen

Da dO3k T0cH

ja sorry ik kan dat echt niet lezen, typ eens normaal

Ja Rot maAR op I tiEp zoAls ik wil

laat me raden je drinkt zeker BrE3zaH

en toen was ze offline,
    echt te erg

edit:: voor de duidelijkheid ik was I let them suffer the worst possibility, the results of their own actions zegt:

12. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet maar volgens mij zijn jullie gewoon jaloers op hun laat ze doen wat ze willen....jullie zitten de hele dag ook tog gamen.....waar slaat dit op

13. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    game jij niet dan?

14. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Zijkt hij op die mensen?

15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    He, Mr piggy, het gaat erom waar wij ons aan ergeren.
    En aangezien dit een gamingforum is... laat anderen zich dan maar lekker ergeren aan ons.

16. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    o kijk hem stoer doen door anders te typen dan normaal.

zeikt is met ei, jij breezah :+

edit:: komop jongens ander onderwerp

17. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    En stoer is met een e niet met een o, jankebal.

18. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
  19. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    hahah die handtekening moet er steeds van lachen als ik die zie haha echt _O_
    komt hier binnen van hey bitchen jullie over de clan, WTF hahah te cool _O_

edit:: volgens mij zit biggy op supadudes in de top 50 ofz

20. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Vind het over het algemeen ook losers. Maar blijkbaar is het hip en veel meisjes van tegenwoordig vallen er blijkbaar op, dus ja dan kan je erin meegaan :cool: Echt.. Een andere reden om zo voor de dag te komen kan ik niet verzinnen ;)

Ik erger me tegenwoordig trouwens vaak aan die zonnebrillen :\ Die dingen lijken inmiddels meer op complete helmen dan op brillen. =(

Haha.. Jaloers? Zeker niet. En nee ik zit niet de hele tijd te gamen. Ik heb niet eens een console meer :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina