1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ergernis aan dit soort lui !

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door No_Name, 8 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0

Een site, hoe triest is dat.

Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2006
  2. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Er komen op korte termijn nog geen foto's bij kan ik jullie melden.
    En houdt alsjeblieft je commentaar vooralsnog voor je.=(
    Het is niet alleen voor de lol, ook serieus bedoelt, om er nog wat van te leren.
    Misschien weet je zelf nog niet helemaal wat bReEzah zijn precies inhoudt.
    Ten slotte heeft iedereen zijn eigen interpetatie hiervan.
    edit: zo heeft supahmaster het niet bedoelt... en alsjeblieft Wessiej, verdomme houd je hoofd even, ja?

Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  3. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Haal gewoon de bBrR3e3Z uit de winkel of gooi de prijs omhoog.
    Misschien helpt dat?

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    :emo:

5. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0

haha echt he _O_
    gaat het nu niet te ver? Ik ben wel tegen Da Br45zAh, maar een site wat daarna? Een raid door de stad, schieten iedere breezah dood tja moet niet te ver gaan he

van de site:
    Zij drinken er althans té veel van, voor de gezelligheid, niks mis mee. Maar zodra je er te veel van drinkt moet je niet zeuren als je een aandoening aan je lever krijgt, of stomdronken onder een auto vliegt met je fiets.

hahaha_O_ extreem droog

Laatst bewerkt: 25 mei 2006
  6. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0

1. Het is hier een vrij land, iedereen mag zeggen hoe triest het is.

2.Ik denk het eigenlijk wel, aleen heeft heeft hij niet de kronkel in zijn hoofd om er meteen een matige site over te maken:{ .

3. Je bent directeur.........OMG!!1!!1344!1 hoe kansloos:eek: .

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    WTF? Een Anti-bRe3zaH site?

Ik heb er toch ff op geklikt...... Hoe triest ik de oprichters ook mag vinden, ik wil dan toch even weten waarom deze gefrustreerde figuren zo'n site willen oprichten. Nou goed, als je de taalvouten hebt gezien in de eerste zin dan wil je eigenlijk al niet meer. Maar goed, voor het vaderland lees je dan toch door, immers mijn mening word zeer gewaardeerd, dan moet ik natuurlijk wel weten waar het over gaat :D .

Ik weet dat de mannekes die deze site opgezet hebben, zoals Alg. Directeur (=( )Timmeh het allemaal maar moeilijk vinden om met de generatie bRe3zaH mensen om te gaan. Hoe gefrustreerd moet je zijn gasten, echt een zielige actie. Dit soort mensen vind ik dus irritant. Of je die mensen nu mag of niet, laat ze lekker in hun waarde. Ja, ik vind ze ook een beetje vreemd en het zijn niet de mensen waarmee ik om zou willen gaan, maar ik heb verder geen last van ze. Ik weet niet wat die mensen jullie hebben aangedaan, maar dat moet vast vreselijk zijn geweest.

Ik bedoel: wat denken jullie nu te bereiken en waarom? Jullie lijken me echt vreselijk gefrustreerde gasten, zo'n site slaat helemaal nergens op.

@ Timmeh:

Een beetje aandachtsgeil knul? Met die enorme sig van je met Algemeen Directeur..... Haha, dat is pas triest...... Nee echt.

8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Type dan zelf ook even een normale zin wil je? Kijk je eigen naam eens, SupahMaster, vindt je dat zelf dan niet 'BrEeZaH'. Doe gewoon normaal, zo'n site slaat nergens op.

Dude, was jij niet 13?

Dat spul is al achterlijk duur. Ze blijven het drinken, omdat ze geen bier drinken. In mijn opinie zijn het daarom geen volwaardige mensen en ontberen ze enig gevoel voor menselijkheid. Hierom alleen al verliezen ze alle rechten die in de grondwet opgesteld zijn op een humaan bestaan.*

*uiteraard dient dit allemaal met een flinke porsie zoutkorrels genomen te worden

9. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    ben je er nou tegen of voor :confused:

10. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, lees nou eens een heel de tekst voordat je commentaar geeft.
    Misschien staat er wel een sterretje \o/.

En bedankt voor die site, daardoor lachte ik weer eventjes heel hard voor 3 minuten.

11. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die site is zooo gaaf jongens _O_

Echt al die Breezahs zijn heel erg stom enzo, en daarom wil ik ook zo'n site maken. Ik dacht er zelfs aan om foto's op school te maken, dan kunnen we er met z'n allen heel erg hard om gaan lachen op onze toffe site.
    En Timmeh, ik wil graag de vice-directeur worden, dat kan ik dat ook in mijn sig zetten!!!! En ik wil ook graag de officiële foto-poster op die site worden, ik weet nog van die èchte breezah's die gaan lachen enzo, zoooo grappig!

12. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0

Dank je schat, je moet ook alles een beetje met een korreltje zout nemen, dat kan voor wat oudere mensen misschien wat moeilijk zijn, en aangezien dat u ook wat ouder bent maakt u het ook niet dagelijks mee. (confrontaties met bRE3zah's)

Té moeilijk voor je?
    Ben je ook al blind ofzo? Lees mijn posts eens dan. En misschien heb je de ge-update versie niet gezien? En de site was trouwens mijn idee niet, het is althans wel een goed idee, de club was mijn idee wel.
    Maar wat een stelletje paarden hier zeg, lees verdomme eens dat ik me vooral aan het taalgebruik erger, iedereen maakt taalfouten, voor Br3ezah's is het een ziekte. Aan de bReEzah-mensen wil ik niet al té veel aandacht schenken met foto's etc. Ik wil alleen wat dingen uitleggen over de bRE3zah's. En ik ben geen gefrustreerde gast, ik denk eerder dat jij dat bent aan je post te lezen.;) En iedereen heeft zijn eigen interpertatie van breezers. Maar wie zijn het eigenlijk? En verder wil ik even kwijt dat we de bRe3zers nou wel even gehad hebben, ik bedoel anders had je de topictitel net zo goed aan kunnen passen tot een andere naam.

@ stefan, je hebt PM:+ ik ga eerst even eten.

13. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Beter zoek je een stel vrienden, want je bent nu gewoon een hopeloos geval.
    Je maakt in 1 zin 3 spelfouten, en dan zeiken op hun taal, kom nou =(.

14. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    En dáárom vind ik het knap dat jij er een hele site van kan maken terwijl je geen eens weet wie het zijn. _0/

Muahahahah gefeliciteerd!!! \o/ U bent nog dommer dan Breezah's! :thumbs:

Voor het geval dat je het bovenstaande óók niet snapt, ik was dus compleet sarcastisch in die post. ;)

15. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    @ wessiej: jongen je snapt wat hij bedoelt, ga niet mierenneuken

16. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Het is en blijft triest.

17. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Jij weet het ook niet, wie wel dan? En lees eens ff man, ik heb de site niet verzonnen, dat was Supahmaster, ja?
    Wie was eigenlijk deze discussie begonnen? Wie begon er met foto's te posten? Het gaat alleen maar om de Bre3zah's, jullie doen er zelf aan mee.
    Ik ben deze discussie nu zat.
    Je vindt in deze thread alleen maar bRE3zah's en daarom heb ik de club ook opgericht, jullie zijn er verdomme zelf over begonnen en nu heb ik het gedaan. Bedankt!
    Jullie zijn misschien te beroert om mijn uitgangspunt te snappen, althans sommige.

@Wessiej
    Met alle respect, opgehoert! Ga eens wat anders doen dan commentaar leveren.
    Of is het enige wat je kan commentaar leveren?
    Moet ik soms spelfouten van jou op gaan zoeken?

18. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Wij begonnen over foto's. JIJ begon over een anti-breezahclub met een site en een algemeen directeur etc etc.... ;)

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    N.A.V. O-)

En je moet me vooral heel erg serieus nemen.
    Ik meen alles wat ik zeg.

@ Casperz dan wil je vast joinen want jij bent ook triest dat je iets zegt zonder dat je erbij zegt waarom.

En misschien is het ook triest, maar ik meen natuurlijk ook alles.

20. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar, je mist het punt sowieso al, en je gaat ons op deze manier ook nooit begrijpen. Ik houd m'n mond wel, ik lach van binnen wel om jullie. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina