WTF? Een Anti-bRe3zaH site?
Ik heb er toch ff op geklikt...... Hoe triest ik de oprichters ook mag vinden, ik wil dan toch even weten waarom deze gefrustreerde figuren zo'n site willen oprichten. Nou goed, als je de taalvouten hebt gezien in de eerste zin dan wil je eigenlijk al niet meer. Maar goed, voor het vaderland lees je dan toch door, immers mijn mening word zeer gewaardeerd, dan moet ik natuurlijk wel weten waar het over gaat
.
Ik weet dat de mannekes die deze site opgezet hebben, zoals Alg. Directeur (
)Timmeh het allemaal maar moeilijk vinden om met de generatie bRe3zaH mensen om te gaan. Hoe gefrustreerd moet je zijn gasten, echt een zielige actie. Dit soort mensen vind ik dus irritant. Of je die mensen nu mag of niet, laat ze lekker in hun waarde. Ja, ik vind ze ook een beetje vreemd en het zijn niet de mensen waarmee ik om zou willen gaan, maar ik heb verder geen last van ze. Ik weet niet wat die mensen jullie hebben aangedaan, maar dat moet vast vreselijk zijn geweest.
Ik bedoel: wat denken jullie nu te bereiken en waarom? Jullie lijken me echt vreselijk gefrustreerde gasten, zo'n site slaat helemaal nergens op.
@ Timmeh:
Een beetje aandachtsgeil knul? Met die enorme sig van je met Algemeen Directeur..... Haha, dat is pas triest...... Nee echt.
Klik om te vergroten...