1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ergernis aan dit soort lui !

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door No_Name, 8 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Denken jullie nou echt dat ik alles serieus meen?

2. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Gast, hoe erg kan jij jezelf tegenspreken.
    Ik kan je wel 5x keer quoten dat je zegt: En ik meen het ook serieus, jullie moeten er iets van leren.

Dus wees niet zo'n triest mannetje door zulke dingen te zeggen.

3. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    jongensjongens...

het gaat geweldig hier zie ik :)
    als dat volk breezers wilt drinken, dan laat je ze toch. ik drink ook geen bier, vind het ranzig, ik drink dan wel bij feestjes een aantal van die mixdrankjes. dan ga je daar toch ook niet moeilijk om doen?
    en als je je aan die mensen ergert, oke dat kan, maar een hele site ervoor oprichten...
    er staat trouwens ook 'directeur van XBW anti Breezah site blabla', zo lijkt het dat je voor heel XBW spreekt, en het lijkt me niet dat dat zo is ;)

iig, als jullie het leuk vinden om een site op te richten, vooral doen. Maar als die mensen dat toch lekker vinden...
    van mij mogen ze, ik juich het allemaal niet to, maar stoor me er ook niet echt aan.

nou, ga maar weer gezellig verder met de discussie hiero :cool:

edit:
    het enige wat ik wel behoorlijk irritant vind, is dat taaltje op msn. Halloo0wW How ga.aTt ''tt?
    daar kan ik dus echt niet tegen. gelukkig is er de block knop ^^

Laatst bewerkt: 25 mei 2006
  4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    OKé, jongens.
    * sluit vrede
    Zo goed?
    Check sig.

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Sluit topic lijkt me zinniger. }:]

6. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, en die site ook meteen weghalen, en niet meer zeiken als mensen anders zijn dan jouw \o/.

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Daar gaat de hele thread over.\o/

8. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Goh, ik dacht met dat enig verstand dat je gebruikt om mee te typen kan je vast ook wel begrijpen waarom ik het triest zou vinden, maar nee dus:'-( .

Dus:

1. Veel posten in een breezer-topic, oke.
    2. Plotseling het feit inzien dat br33z4rs niet de slimste mensen op aarde zijn, tikje stom.

3.Vervolgens een site openen met talloze grammaticale en spellingsfouten om als de zoveelste persoon uit te leggen waarom ze dat zijn, triest.
    4. Trots in je sig vermelden dat je Algemeen directeur bent van dat stukje tekst, ook al is het "grappig" bedoeld, is echt ernstig triest.
    5. Vervolgens op xbw jezelf meerdere malen compleet tegenspreken en anderen als de triesteling aanwijzen, tja|:-

Hierbij laat ik nog weg dat je onderin bij je site "Timmeh en zijn onderdanen" gezet hebt=( .

Edit: Oke, er is dus al zand erover.Fijn.

Laatst bewerkt: 25 mei 2006
  9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb je even gequote, dan kun je zelf even lezen hoe stom je eigenlijk bent. Snotneus.....

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Enige wat ik zeg, want ik erger me er al een tijdje aan, jullie slaan door, met die site, dat geile clubje van jullie, whats next? een boek?

Ik spreek mezelf misschien een beetje tegen volgens sommige hier en ik weet dat ik er zelf ook leuk aan heb mee gedaan, maar dit vind ik gewoon door slaan.

Oh, en Timmeh, je MSN-naam was net zo erg als de mensen die jij beschuldigd van Br33zAh-taalgebruik. ;)
    Vind persoonlijk die tekentjes die jij gebruikt(e), erger dan al die hartjes..

Oh, en Breezah vind ik trouwens een slechte benaming, aangezien ze echt niet zo heel veel breezer drinken.. Tis bij de meiden bessen, en de jongens drinken gewoon bier.. Tenminste, hier..

Laatst bewerkt: 27 mei 2006
  11. SplinterCell

SplinterCell Guest

br33zahs plz?\o/ :D

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Kan niet van die slette houwe [​IMG]

13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    sorry voor de late reactie maar jij wil mij gewoon zoenen he dat is het. Jah ik heb je helemaal door. 8) :b:

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, oké.
    Het was gewoon eerst als een grap bedoelt. (spit de thread maar eens door) En ik moet toegeven dat het inderdaad een beetje over de top was/is, dus dan kan ik jullie (waaronder jij) wel enigsinds begrijpen. Het was dan niet de grap trouwens om een breezerclub op te richten, maar omdat ik dat gepost over breezers zat werd, het werd gewoon gvd volgespammed met foto's, vandaar zo'n opmerking.

In eerste instantie was het alleen maar bedoelt tégen de breezer-taal.
    Omdat ik voor de grap op een sarcastische wijze een niet al te serieus te nemen voorstel deed, werden toch steeds meer mensen lid omdat ze er ook voor de grap of serieus misschien, er wel wat in zagen, daarom ging ik ook serieus ermee aan de slag, in discussievorm hier dan. Maar ik zal maar overwegen om de club op te heffen, omdat het ergens nergens op slaat. Helaas voor sommige members, hef ik hierbij dan maar de anti-brEezah club op. Zo nu allen tevreden?

15. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    er zouden lintjes zeiken moeten worden uitgedeeld, want wat is nu eigenlijk het probleem??

Er is niemand tegen dit topic, maar het moet gewoon niet uit de hand gaan lopen, en dat is niet meer dan logisch. Een anti-breezah clubje oprichten.. ja dat komt gewoon een beetje kinderachtig over. Denk niet dat er veel mensen hier zijn die helemaal pro-breezah zijn, dus hoeven we ook geen clubje op te richten, bovendien verlaag je je dan tot hun niveau. Stop dat clubje gewoon dan is er niets aan de hand. Snap niet waarom die discussie nou zolang door moet gaan, als je nou nog beetje eer aan jezelf wilt houden zegt iedereen sorry, en kan het nog gewoon verder. Als dat echt zo moeilijk is, ben je idd niet veel beter dan die breezers.

Het is zinloos om maar tegen elkaar in te blijven gaan. Iedereen met hun zogenaamde principes..doe gewoon normaal. gebruik die discussie dan over de breezahs en niet omdat je je persoonlijk beter voelt dan iemand anders.

16. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij beweert dat Breezahs slecht zijn? ;)

Pfff, oppervlakkigheid... :cool:

17. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    nee slet, ik zei niet veel beter zijn.. ik zei niet dat breezahs slecht zijn, maar dit topic is er omdat mensen zich aan hun ergeren. Maar als je dus zo gaat discussieren ben je niet veel beter. Het is dus niet mijn mening, maar die van de anderen \o/ .

18. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey armada ik heb al tig keer gezegt dat eht (volgens mij) gewoon een snelle actie was.

alsof ik er overna gedacht heb wat zo'n clubje in had gehoude
    ik zij gewoon ja voor de gein niks mis mee .

dat timmeh er zo'n poeha van maaktkan ik niks aan doen :D

19. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik kijk jou ook niet aan, dus je hoeft jezelf niet te redden ofzo.
    Iedereen die meedeed aan die stompzinnige discussie was niet echt normaal bezig. Als we nou eens beetje serieus gaan discussieren over die breezahcultuur.. kan dit topic nog wat worden.. en niet zo gaan zeiken en alles serieus en persoonlijk op nemen hier.

20. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Wat ik mij nu afvroeg.. Of er altijd wel groepen/hokjes zullen zijn. Stel je voor.. veel later. Dan bestaat het drankje breezer niet meer en weet niemand meer wat het betekende ofzo. Zou dat kunnen? Als ik er aan terugdenk dat mijn ouders vroeger ook in de flower power tijd vaag bij liepen en nu ook anders. :) :+ Wie weet is het over een paar jaar wel weer iets anders.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina