Ergernis aan dit soort lui !

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door No_Name, 8 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Nou het probleem is dat dit soort meisjes veel van die jongens die hier komen klagen niet zien staan.....

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Omdat de meisjes eerlijk zijn en zeggen dat ze stinknerds zijn? :emo: Ghe zo kan je de hele wereld wel gaan haten :D

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    And the nominees are ? :D

De winnaar krijgt de gevreesde "looien penis" kado :D

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Jij zegt het... ;)

Maar eh ik dacht dat dit nutteloze topic allang een slotje zou krijgen??

Edit:

Eh Sparkle die penis mag je ergens stoppen waar de zon niet schijnt...

Laatst bewerkt: 7 okt 2006
  5. SplinterCell

SplinterCell Guest

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ooi ik praatte niet over mijzelf :+

7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Geeft niks hoor, je hoeft je echt niet te schamen. ;)

8. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap nit waarom zoveel mensen zich ergeren aan zogenaamde Breezahs :{

De enige soort gastjes waar ik een hekel heb en me alleen maar aan erger zijn...GOTHICS :{

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals met alle "soorten" mensen waar je als persoon zijnde kritiek op kunt hebben : die kritiek zegt meer over jezelf als over de mensen waarvoor de kritiek bedoeld is.

Laatst bewerkt: 7 okt 2006
  10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Niet dat ik gothic ben ofzo, maar je hebt twee soorten gothics: Normal gothics, die gewoon omgaan met de mensen en meegaan in de samenleving, én je hebt gothics die zich gewoon aanstellen door zo goth mogelijk te zijn en zich af te schermen van andere personen. Zo is dat denk ik ook met de zogenaamde Breezah's (wat ik ook niet ben :+ ). Je hebt normale, en je hebt de 100% Breezah's only zeg maar.

Tja, dat ik niet iedereen 100 vind betekent toch niet dat ik niet normaal ben? Ofzo. 8) Maar er zit wel een kern van waarheid in ja.

11. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Snap het probleem ook niet echt hoor :eek:.. Als ze gewoon lekker + aardig is, is er toch niets aan de hand?

12. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0

Die goths bedoel ik ;) dat soort zijn ook de enige die bij ons op school zitten :eek:

13. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me aan de schrijf/spreek style van breezers.
    Verder valt het wel mee... Ik erger me ook aan extreme gothics. Ik erger me aan die mensen die gekleed gaan als de devil or satan himself. Wat moeten kleine kinderen daar wel niet van denken?

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik haat iedereen die anders is dan ik :mad:

15. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik erger me aan mensen die niet eerlijk zijn, maar schijnheilig. Aardig proberen te doen, maar je achter je rug om naaien.
    Ik erger me aan mensen meteen bevooroordeeld zijn.
    Ik erger me aan mensen die zich druk maken om hele kleine dingen ( al heb ik daar wel een theorie voor )

nah dat was wel het voornaamste denk ik. Gothics heb ik geen probleem mee :).

16. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Gasten, het is dus duidelijk dat OF jullie geen idee hebben wat "Goths" zijn en wat dwazen zijn die zich voordoen als Goth, OF jullie kennen alleen de dwazen die zich voordoen als Goth. Goths zijn echt geen satinisten en zonderen zich ook niet af van andere mensen. Echte Goths zijn vriendelijk en open over hun "stijl" en respecteren iedereen zoals ze zijn. Ik vind het jammer dat Goths constant voor satanisten worden aangezien. Nee, ik ben zelf geen Goth.

Ook ik erger me mateloos aan deze "breezah" figuren. De wijven zien er gewoon verschrikkelijk uit (Ja, wijven. Ik noem dit soort figuren geen meiskes meer.) en hun algemene attitude is belachelijk. Zoals een paar posts naar boven gezegd werd....hun schrijven/praten is het ergste wat ik ooit gezien heb, hele talen worden totaal verneukt door die idioten. Het ergste vind ik nog dat deze gasten denken dat ze mooi zijn, met die uber make-up lagen en hun domme kleding combinaties. Ook denk ik dat 90% van dit volk oerdom is, zoals eerder in de thread al genoemd werd. Nah, kansloos.

17. TheWalrus

TheWalrus Guest

Geweldig dit topic. Ik ben dus 25. Best oud voor breezahs lijkt me. Maar toch moeten ze altijd fluiten, je naroepen. BAH! Zelfs leerlingen van me doen hier aan. Inderdaad irritante types. Als 14 jarige besef je toch wel dat een jonge MAN van 25 liever een vriendin van rond de twintig heeft?

Maar in mijn hart wou ik dat ik zo veel aandacht van ze had gekregen toen ik zelf 15 was. ;)

18. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0

Liever hun make-up/kleding combinatie zie ik liever dan gothic combo's :eek: en dat ze dom zijn kan zen voordelen hebben :)

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    het kan dus nog goed komen! :+

20. TheWalrus

TheWalrus Guest

haha, inderdaad. 16 was ik een uberpuber, werkte niet. 19/20 was ik een wannebe di caprio en had steeds vriendinnetjes van 16. En nu ben ik mezelf en dat werkt nog beter ;) (Afgelopen jaar was mijn beste ever op dat vlak ;)).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina