1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ergernis aan dit soort lui !

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door No_Name, 8 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    "Hij was 's werelds meest beruchte verleider. Een durfal, een meester in vermommingen en bijzonder scherpzinnig. Er werd gezegd dat geen enkele vrouw de charmes van Casanova kon weerstaan. " TheWalrus de Casanova van de 21e eeuw? :)

2. SplinterCell

SplinterCell Guest

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    nee : "TheWalrus, pimp of 2006"

4. TheWalrus

TheWalrus Guest

Iris, pas maar op ;)

Nou ja, ik zal het wel geen complete eeuw volhouden. zoals een ex ooit treffend zei: "Je bent wel leuk nu met je tandpastalachje, maar over vijf jaar ben je nergens"

Vijf jaar, tijd zat ;) *)

Vind trouwens dat vrouwen altijd op rare dingen vallen. Zo was er eentje die een obsessie had met mijn wimpers. En nee, ik gebruik geen oogschaduw, of wat gebruik je daarvoor?

Laatst bewerkt door een moderator: 9 okt 2006
  5. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    mja ben zelf die vooroordelen tegen gothics en alto's enzo een beetje beu. Ik bedoel maar te zeggen dat gothics en alto's super vriendelijke mensen kwa omgang zijn.. Tuurlijk heb je wel extremisten erbij zitten, maar die moet je gewoon laten. Gewoon.. negeren. Maar ik zeg je wel, je word niet zomaar door een groepje gothics of alto's in elkaar getimmert, dat geloof ik niet. Ik weet uit eigen ervaring dat die mensen gewoon aardig zijn en zeker niet agressief. En nee, ikzelf ben geen gothic ofzo. kwa denkwijze zal ik misschien alternatief zijn. Dat heeft weer te maken met mijn kijk op het leven. en mijn kijk op het leven is weer veranderd nadat ik een hoop shit heb meegemaakt in mn verleden...

Wat betreft die Breezahs... Tja.. Over het algemeen zal het grootste gedeelte van de breezahs kampen met onzekerheden (net als ieder mens) en die proberen hun onzekerheden weer weg te stoppen door zich op een bepaalde manier te kleden die voor zichzelf individueel weer zekerheid geven.

6. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Hou ouder je wordt, hoe minder je het kan schelen wat anderen van je denken. Dat even ertusendoor :)

7. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Mjah, ikzelf heb het niet op die gothic's en alto's hoor. Inderdaad hele aardige mensen over het algemeen, maar als je met een pentagram op je voorhoofd loopt dan denk ik wel; man doe eens normaal, waarom wil je zo opvallen. Maarja dat ben ik. :cool:

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0

Moet jij eens luisteren. Die gothics en die shit die zijn misschien allemaal wel erg aardig. Maar kijk eens hoe ze er uitzien en wat de eigenlijke bedoeling van dat alles is. Ik vind dat gewoon niet door de beugel kunnen, ze aanbidden Satan... En gaan op zo'n manier gekleed, het kan gewoon niet. Ze moeten het allemaal lekker zelf weten, mee eens.. Maar als ik dan kleine kindjes zie en die dan zulke figuren op straat tegenkomen. Of misschien wonen ze wel bij hun in de straat... ik vind het maar niks.

9. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat het deels te maken had met opvoeding, sociale contacten en ook de manier van interpreteren. Maar nee, zoals jij het zegt is toch makkelijker omschreven ;).

@ Volkoren, nee precies. Met een pentagram op je kop lopen is natuurlijk onzin. Of althans onzin, meer een extreme vorm van tonen waar je voor staat :).

@ Timmeh, weer zo'n heerlique voorbeeld van vooroordelen he. Ze aanbidden Satan? De extremere gothics misschien.. maar een doorsnee gothic is niemand meer dan iemand die zich niet wil aansluiten bij de kudde mensen die geloven dat God het symbool van het Goede is denk ik. En dat laten ze zien door zichzelf juist dwarsliggend te kleden.

Laatst bewerkt: 9 okt 2006
  10. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad, ik heb zelf ook een hele goede vriend, die loopt altijd met kleren van system of a down enzo. Maar geen vage make-up ofzo. Als hij zulke kleren mooi vind moet die dat toch zelf weten! Als je het maar niet te erg maakt zoals bijvoorbeeld pff ik ben de naam kwijt van die rare gast 8)

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Tja, er zijn genoeg 'groepen' waar men iets tegen heeft, omdat ze verkeerd over hun denken. Naast goths hoor je ook genoeg over skinheads, wiggers, modepikkies en noem maar op.
    Denk dat iedereen in grote of kleine mate wel iets heeft van het waarderen of juist niet waarderen van een stijl.
    Draag zelf geregeld zwarte kleding, maar doe geen make-up op en loop ook niet met punten om mn nek.

En door te zeggen dat ze satan aanbidden bewijst maar weer dat je niets over die groep mensen afweet. Ga dan ook geen onzin praten.
    Daarnaast is er een heel groot verschil tussen 'satan aanbidden' en 'satanisme' (bepaalde filosofische kijk op het leven, dat echt niet zozeer slecht is, maak voor extreem gelovigen of onwetenden door de naam al als slecht over komt).

12. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Logischerwijs is het zo dat als je heel net opgevoed word, met goede normen en waarden, dat je dan mensen die een minder goede opvoeding hebben gehad, met ándere normen en waarden minder waardeert en respecteerd. En andersom. En dit hoeft heus niet altijd aan de opvoeding te liggen, ligt net zo goed bij je vrienden. Want daarmee groei je weer op.. En je vrienden spelen ook een belangrijke rol in hoe jij uiteindelijk zelf word.

13. TheWalrus

TheWalrus Guest

Het klopt wel./ Als je wat ouder wordt ben je steeds meer jezelf, en heb je minder behoefte jezelf te verschuilen in een groep. Je trekt je ook minder aan van wat mensen van je vinden.

Zaterdag ben ik naar mijn bijbaantje (bij de TPG) gegaan met een inmens idiote haarband in. Mijn haar is daar eigenlijk te kort voor maar ik aasde op idiote reacties. Ondanks al het commentaar natuurlijk stug ophouden. Dat had ik op mijn zestiende niet gedaan denk ik. ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 9 okt 2006
  14. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Marylin Manson zeker :) ? Zag hem vandaag een stukje van een docu van Micheal Moorre en die gast weet wel goed waar die over praat zeg. Echt hele slimme gast! Moet zeggen dat ik dat niet had verwacht =/

15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, sorry dat wist ik niet.
    Ik dacht het wel een keer te lezen op dit forum, dat die stroming zich vooral daarmee bezig hield. Niet helemaal dus... Maar goed, ik vind dat ze gewoon behoorlijk uitdagend en opvallen gekleed gaan? Vanwege wat?

16. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ze niet met de kudde mensen willen meelopen. Maar juist eerder een eigen pad kiezen die hun het meest bevalt en waarin ze het prettigst kunnen leven. Want je leeft immers voor jezelf, niet voor iemand anders.

17. Victor

Victor Guest

Jup, ik ken dat stukje. :p Hij wist heel goed te beschrijven wat de angst voor dat soort mensen is.

Ik laat die discussie over Gothics lekker gaan, als je over je 'wiggers' begint, zet ik ze wel even op het rechte pad. :+

18. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Daar ben ik het niet mee eens.
    Je leeft ook voor andere mensen, en met andere mensen, ik snap niet dat die mensen zich zo willen afzetten tegen de maatschappij.
    Ik ken ook iemand die dat ook zegt, maar hij vind het bijvoorbeeld niet erg als iemand drugs dealt. Hij zegt dat die mensen het zelf aan hun te danken te hebben en dat je hun ook kun uitbuiten omdat ze het er zelf naar hebben gemaakt.
    Tevens vind ik Marilyn helemaal niet "slim" je kan ook slim sociaal zijn dat heeft niks met intelligent te maken.
    Als een tuinman bijvoorbeeld naar een tuin kijkt met zijn hart, en een zakenman zegt van ja ik vind er niks aan, wie is er dan slimmer? 'Slim' is een heel relatief begrip.

19. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, tegenwoordig word alles en iedereen maar gothic genoemd. Ik liep een tijd terug met een vriendin buiten, en toen was er ook zo'n groepje vlotte jochies met petjes en brommertjes. Ik hoorde van veraf al gefluister van "hee kijk, gothics". Ik liet hem even merken dat ik het hoorde, want dat stiekeme gedoe past ook niet bij zo'n stoere bengel... =(

Maar goed, het enige was dus dat we allebei bandshirts droegen. En nee, niet van CoF, Marilyn Manson, of dat soort figuren. Bandshirts schijnen dus ook al niet meer te mogen. |:-

20. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    De normen en waarden van deze generatie zitten zo goed in onze kop gestampt dat het LIJKT alsof je voor andere mensen leeft. Maar in feite leef je voor jezelf en om te werken voor de maatschappij. Het is allemaal maar net hoe je het ziet (Oftewel, je kijk op het leven. En die is voor veel mensen verschillend). En gothics/alto's zetten zich af tegen de maatschappij, omdat zij geen zin hebben om voor een organisatie te werken zonder dat ze erom gevraagd hebben. Daar komt het min of meer wel op neer. Ze zullen wel moeten werken, maar toch komen ze min of meer voor hun standpunt op. En daar heb ik zelfs respect voor. Niet iedereen durft voor zichzelf uit te komen.

Owja btw, ik erger me heel erg aan ''geloof-extremisten''. Maar dat zal wel aan het feit liggen dat ik Atheist ben :).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina