1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ergernis aan dit soort lui !

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door No_Name, 8 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ehh.... vind dat voorbeeld sowieso weinig met het begrip slim te maken hebben :{ . Maar waarom vind jij Marilyn niet slim dan? Waarop beoordeel jij dat dan =)?

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zijn 'slimheid' is geen vinden aan.
    De beste man heeft een bijzonder hoog IQ.
    Ik denk ook dat dat bedoeld werd.

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Idd Manson is focking freaky maar die gast heeft idd een heel hoog iq.

4. Victor

Victor Guest

Meestal zijn de grootste leiders, afstotelingen van de standaard en de mensen die nieuw durven te zijn de mensen met het hoogste IQ.. Je kunt sowieso mensen (ik bedoel vooral artiesten) niet beoordelen op één nummer. Als je Without Me hoort van Eminem zou je niet denken dat hij een slim iemand is, integendeel. De man is een zeer intelligent iemand.

5. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    misschien zetten gothics zich juist wel af tegen de maatschappij OMDAT er zoveel vooroordelen zijn? gewoon schepje bovenop doen. jezelf zijn, maar dan in een wat extremere vorm.

@Victor: omg, je zou bijna de wiggers vergeten.. dát is pas triest :lol:
    herriner me nog heel mooi artikeltje in de nieuwe revue oid. dat zo'n gastje van 15 zegt: ik ben aan het sparen voor een pistool ofzo, want dan ben je pas echt gangster en krijg je respect' 8) omfg..

ik kan me ook wel irriteren dan die hele extreme natuurmensen.. maar die zijn er gelukkig niet zoveel..

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ook dat speelt in sommige gevallen zeker een rol.
    'The more that you fear us, the bigger we get!'

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    100% agree! :)

8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    tja.. gothics haten, om hoe ze eruit zien.. dat is gewoon oppervlakkig.
    dan moet je je er ook bji afvragen waarom ze er zo uitzien. en waarschijnlijk hoe meer iedereen vind dat ze freaks zijn.. hoe trotser zij erop zijn dat ze zo rondlopen. Kan het niet haten.. ik vind het wel tof dat iemand het durft er zo bij te lopen. ( al valt het over het algemeen best mee.. zijn maar aantal die echt extreem rondlopen )

9. TheWalrus

TheWalrus Guest

Hoe zit het met phil collins en zijn IQ?

Su Su Sudia.....

10. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig, hoewel de Nieuwe Revu schijnbaar nog weleens de gewoonte wil hebben om artikelen half te herschrijven of ze uit hun duim te zuigen.

11. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat ben ik niet met je eens. IQ zegt niet alles over slimheid. We hebben namelijk een part-time teamleider en die heeft ook bijzonder hoog IQ en doet ook de universiteit. Maar werken kan die absoluut niet. Hij kan misschien goede leren, maar uitvoeren in de praktijk en sociale contacten is ook een vorm van slimheid zoals ik al aangaf.

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben zowieso tegen het haten van bepaalde groeperingen omdat ze er raar uitzien. Ik heb eigenlijk een hekel aan haten, hele groeperingen worden gehaat, en waarom? De meeste mensen hebben zelf geen idee.

Ik heb geen hekel aan mensen omdat ze er op een bepaalde manier uitzien. Dat is hun manier van zich uiten, of afzetten. Liever zo afzetten dan een bommetje gooien.

Ik kon vroeger die gasten die er ghetto stijl uit willen zien echt niet uitstaan. Nu begrijp ik dat ze gewoon ergens bij willen horen en dat het gros van die gasten niet per definitie een crimineel hoeft te zijn. Persoonlijk heb ik nooit ergens bij willen of hoeven horen en dat werd altijd geaccepteerd door anderen. Wie daar een probleem mee had, had lekker pech gehad. Ik ging altijd lekker mijn eigen gang, droeg wat ik wilde dragen en ging om met wie ik wilde.

Ik kan maar niet begrijpen waarom iedereen altijd zo moeilijk doet. Mensen oordelen zonder feiten te kennen. Ik las ergens dat iemand zei dat ghotics Satan aanbidden en dergelijk nonsens. Dat is nou echt oppervlakkig, en eigenlijk ronduit dom. Niet iedere gabber zat vroeger aan de wiet en niet iedere Duitser steelt je fiets.

Dit soort gedachtes zorgt voor oorlogen, en zal dat altijd blijven doen. Blijkbaar is de mensheid niet in staat om elkander te respecteren. Respecteer mij om mijn mensheid en innerlijk en laat respect niet afhangen van mijn geloof, kleding of kleur. Ik doe bij jou hetzelfde.

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als je weinig sociale contacten hebt, of gewoon niet erg sociaal bent, dan ben je volgens jou dus niet echt slim ? Vreemd dan dat bijv. sommige mensen met een autistische stoornis vaak als hoogbegaafd worden aangezien, terwijl zij juist alles behalve sociaal zijn. Kan zijn dat ik je post verkeerd geinterpreteerd heb hoor, maar ik vond het een beetje een vreemde statement....

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Volgens mij heeft hij het gewoon over het verschil tussen IQ en EQ. Een hoog IQ heeft per definitie niet zoveel te maken met je EQ. Hoogbegaafde mensen hebben wel vaak wat meer moeite op sociaal gebied. Niet allemaal maar het komt wel vaak voor.

Met een hoog IQ is het niet per definitie zo dat je slim bent. Het zegt niet veel over wat voor persoon je bent. Het wil niet zeggen dat je als mens dan slimmer bent dan iemand met een minder hoog IQ.

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat snap ik, maar ik kreeg de indruk dat Volkoren het hebben van sociale contacten en het onderhouden daarvan als een vorm van slimheid ziet. En dat snap ik niet....

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Het EQ heeft te maken met sociaal zijn (even simplistisch gezegd) en is dus een vorm van slim zijn. Als je een hoog EQ hebt ben je goed in het omgaan met mensen. Je kan dan vaak goed inschatten hoe je op een bepaalde situatie moet reageren. Dat is ook een bepaalde slimheid, niet alleen je IQ bepaald hoe "slim" iemand is.

Zoals Volkeren het zei bedoeld hij het denk ik niet. Het hebben en onderhouden van sociale contacten heeft niet veel te maken met slimheid. Niet als je het zo letterlijk opvat. Wel als je nagaat dat iemand met een hoog IQ (hoogbegaafden) vaak moeite heeft op sociaal vlak. Ik denk dat hij het laatste bedoeld, maar goed, daar kan hij zelf het beste antwoord op geven. Ik denk graag voor anderen, maar moet dat niet doen natuurlijk.

17. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, dat zeg ik niet.
    Ik zeg iedereen is op zijn eigen manier slim, iemand kan een heel hoog IQ hebben en een heel laag EQ. Of andersom. Je leest het alsof ik zei dat al leg je moeilijk sociale contacten dat je dan 'dom' bent, of minder dan andere mensen. Maar dat is natuurlijk niet zo.

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, dan heb ik het idd wat te letterlijk opgevat. En ook dat hoort bij autisme. Sorry.

19. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    ;)

Dat wist ik, dat maakt ook helemaal niet uit. :)

20. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina