1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ergernis aan dit soort lui !

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door No_Name, 8 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Tjah, het blijft wazige shit.
    En volgens mij zijn deze personen allemaal zo onzeker als wat.

    En idd, die meiden die net gepost zijn, met die leeftijden erbij :cool:.
    Prachtig, Prachtig...
    Die ouders, laten dit allemaal toe?
     
  2. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Gaap weeral een hoop mensen die andere proberen af te zeiken, het wordt me een beetje saai hoor, kuddedieren ook altijd.

    Je wordt er zelf niet beter van als je een ander omlaag haalt, ''maar ik irriteer me deraan blabla'' delete ze gewoon uit je msn en let niet op ze bij het uitgaan.

    Ja het is belachelijk, nee ik wil zo'n meid ook niet, maar dat gezeik om andere ben ik ook strontzat eigenlijk..
     
  3. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij (Als ik het tegen iemand zeg begrijpt iedereen me in ieder geval) in Groningen noemen ze Palace-h**rtjes.
    Dat is een discotheek hier in de stad. wat eigenlijk alleen maar vrijgzellen aantrekt zoals de foto's van hierboven, als je daar als normaal volk komt dan moet je van verre huizen komen om je daar nergens aan te ergeren.

    mja. dat is waarschijnlijk ook hetgene wat die "BrEeZzAh sletjes zo aanspreekt. die zitten altijd van. ach tssss moet je dat haar zien! kijk hoe arro ze kijkt. kom we gaan haar klappen." enzovoort

    Mannelijke palace hoertjes noem ik eigenlijk gewoon sneutjes. weet geen betere naam voor ze :{.
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed punt :)
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ach, negeer die mensen gewoon. Hoef niet met (bijvoorbeeld) die knaapjes om te gaan, kdoe het dan ook niet. Ergeren doe ik me er niet direct aan, tenzij ze 'cool' beginnen te doen. Laat ze maar, zielige figuurtjes.
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jups, mee eens...:)
    Gelukkig komen ze niet zoveel in het wild voor in mijn omgeving.
    (wat wil je in een boerengat :cool:)
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Haha ik woon zelf ook in een boerengat, maar hier heb je er echt meer dan genoeg van ;).
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, anders krijgen ze gewoon bepaalde personen achter zich aan, of niet Cafein-man? :cool:
     
  9. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Uiteraard, maar dat spreekt voor zich? Like....dûh..... :+
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Cafeine ? Waar ?! 8)

    Haha sorry, voelde me aangesproken :+
     
  11. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    hier zal ook wel een laagje hypocrisie zijn, maar ik vind wel een verschil tussen Carmen Electra zitten en breezahsletjes. Ik vind Carmen trouwens ook niet zo lekker, maargoed. Die breezahs zijn gewoon modepopjes.
    Die blonde die hierboven paar keer is gequote vind ik niet echt een breezahslet, die ziet er gewoon hoerig uit.
    Veel make-up maakt je niet meteen een breezahslet.. die worden vooral in het babes-topic gepost. Breezahsletjes zijn jong, gebrainwashed door mode en jongens, vinden zichzelf erg lekker.. en kunnen geen normaal nederlands.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2006
  12. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Modepopjes met het IQ van een bloemkool en de logica van een mossel.
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    We hebben het hier even over gehad en de discussie mag blijven staan. Maar laat het foto's plaatsen achterwegen bitte. :) Er is geen reden wildvreemde mensen belachelijk te maken achter hun rug om, op dit forum. Dat willen we liever niet hebben.

    Carry on.
     
  14. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    dus MH mag? ;)
     
  15. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Heeeeeeey,
    The Palace is best leuk als je bezopen bent , de blauwe engel ook trouwens 8)

    *ok ok, ik ben er nog maar 3x geweest, maar kom niet zo vaak in Grun!
     
  16. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik woon ook in een gat, maar hier heb je ze eigenlijk alleen maar.. Daar komt nog bij dat ze ook met een afschuwelijk accent praten :+
     
  17. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    verglijking..delicouseblablanoghwatboy en battyboy :p
    /Mod Foto's weggehaald, zie de post van The Matrix boven je.
    eeeyh man je weettoch

    -----

    OMG geniaal gewoon, hahaha _O_
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mei 2006
  18. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Over ergenis:

    got-ver-domme nog eens aan toe,

    we dachten afgelopen zaterdag weer eens in de disco in ons eigen woonplaats uit te gaan(dat is Joure),

    wat een hel was dat. Vroeger, toen ik 15 was, ging ik daar bijna elke zaterdag heen om zo stoer mogelijk de dansvloer op te gaan en te doen alsof ik helemaal de shit was, maar dat even terzijde ,

    wat een boeren daar!! De samenstelling van de mensen is helemaal veranderd in 99% boer (ons groepje dan even uitgezonderd (A) ), die fries pratende en bier zuipende+morsende rokende al hossend met hun nikes en half kale kop en G-star shirt op de dansvloer tegen iedereen opbotsen-dansen.
    Wat een ergenis. Pluspunt; je kan doen wat je wilt, het niveau is toch al extreem laag.
     
  19. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    haha LOL al die harries hebben geen IQU ingevuld op die site... hoe zou dat komen... meschien schamen ze zich ervoor Cooldudes.nl haha mafkeze
     
  20. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    och, breezersletjes.. die zie je echt overal.. ( ik heb dr sowieso een 14 jarige tegenover me wonen, echt puur breezer)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina