1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ergernis aan dit soort lui !

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door No_Name, 8 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij lijkt mij een persoon die dan zijn bek opentrekt tegen zo'n persoon?
     
  2. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    OmFGWh0oTWTFBbQ1!@211een122

    Yeee w33t t0ch..

    Ken ook genoeg van dit soort mensen.. Gewoon niets van aantrekken is mijn wijze tip :).
     
  3. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    OmFGWh0oTWTFBbQ1!@211een122, <--err ja, zo te zien waar jij weer het over hebt. puur breezer..
     
  4. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  5. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij niet dan? :p meestal geef ik mensen op msn 1 kans om normaal te praten, doen ze dat niet, dan block ik ze. :cool:
     
  6. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    mijn engels is niet helemaal geweldig maar ik zie deze zin in die marktplaats advertentie maar volgens mij klopt hij niet.
    Ik ben helemaal gek van kinderen
    het is of ik word helemaal gek van kinderen of ik ben helemaal gek op kinderen.
     
  7. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Op msn ja, msn is de bR33Z@h pl@ce 2b.
    Maar ik bedoel niet alleen via msn doos:+, in real life.
    Echt van die slettenbakken die ook o.a. als dat woord gekleed gaan.
     
  8. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het! Sommige van die boeren denken ook dat ze alles kunnen maken, je hoeft ze maar aan te kijken en je kunt zo een klap verwachten :{
    Niet iedereen is zo natuurlijk. Ik praat thuis (bij mijn ouders in FRL) ook altijd Fries en ik heb ook G-star shirtjes, maar ik rook niet, draag geen nikes en heb al helemaal geen kale kop en doe ook niet 'dom' op de dansvloer. (Dat lijkt wel een check-list, als je aan 5 van die 6 dingen voldoet ben je echt getekent)

    Het ergste is denk ik nog wel die meisjes die bij die boere-gabbers zijn, die hebben dan wel make-up op, maar dan denk je echt van nou had dat maar niet gedaan. Dat zijn van die boere-breezah-sletjes *kots*
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  9. mars15

    mars15 Guest

    niks mis met een breezer van 16 ;)
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Als je zelf altijd Br33z4h bent geweest, weet je inderdaad niet beter :9:+
     
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    In real life praat ik niet eens met zulke mensen, dus dat scheelt :+

    Maar even reeël heren, jullie kunnen mij niet vertellen, dat als er zo'n type langs loopt, bijvoorbeeld op school, met haar broek vlakbij haar bilnaad, en een te kort truitje, borst vooruit, kont naar achteren, lang blond haar, dat je dan niet even kijkt.. Doe je dat niet, ben je imo gewoon homo 8) (niks tegen homo's verder hoor)
     
  12. Bountyspot

    Bountyspot Just for Fun

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het helemaal eens met God's Gamer _O_ ! Als man kijk je daar inderdaad naar. Tenzij de kleren misschien niet uitzien qua aanzicht dat je zoiets heb van nee niet interresant. Maar als een meid/vrouw er dan qua kleding dracht ook nog eens goed uit ziet ga je zeker wel kijken! Anders is er iets mis met je hormonen! _0/
     
  13. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk er ook zeker wel naar! Veel van die breezahsletjes zijn ook best wel knap, maar ik hoef er niks mee...
     
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, en daar hebben we dan meteen het volgende punt, ik zou er ook nooit wat mee willen..

    Maar stel, ze stelt voor om een gezellig nachtje te houden met z'n 2tjes.. Zou je dan ja zeggen? 8)

    *domme vraag't
     
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    erhm denk t niet , je weet nooit waar ze allemaal zijn geweest voordat ze bij jou aanklopte:+. Maargoed offcourse je kijkt wel even na als ze langs lopen ;)
     
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je weet dat geen van je vrienden ooit met dr geweest is, dr hangt gewoon een condoom om je knuppel, dan nog niet? 8)

    Ik denk het trouwens ook niet, want als ik ze eenmaal heb, kom ik niet meer van ze af :cool:
    *pimplikeness't
     
  17. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah ok :p mogelijkheid (al ben ik niet het ons type). Maar tis zoiezo geen girlfriends material, daarvoor gedragen (zijn ?) ze veel te dom. En dan ook nog is al dat drama der omheen :9, voordat je het weet heb je oppeens 10 van die trutjes zwanger gemaakt ;)
     
  18. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is het probleem ook, ze zijn veel te DOM ik heb ook een keer een domme vriendin gehad, ik heb het uitgemaakt omdat ze gewoon echt veel te dom was ( ze was geen breezer) ik voelde me bij haar net een genie:p
     
  19. Bountyspot

    Bountyspot Just for Fun

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
     
  20. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heet nou sarcasme , ik zal het uitleggen dit soort dames presteren het altijd om alles te doen aan aandacht. 1 x in bed met zo iemand (veilig of niet) en het wordt niets dan zijn er binnen notime roddels. (als je zoveel dames zwanger weet te maken doe je toch bepaalde dingen wel goed trouwens ;) )
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina