1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ergernis aan dit soort lui !

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door No_Name, 8 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bountyspot

    Bountyspot Just for Fun

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou je toch rijk moeten zijn voor de alementatie :p Dus jij liever dan ik O-)
     
  2. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd een hele vervelende bijkomstigheid :9 *safe zijnt
     
  3. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hebben jullie allemaal een nieuwe opkomst in MSN land gemist....

    Messenger PLUS! ! ! !

    Daarmee kun je allerlei woorden blokkeren, namen van je contactpersonen zelf instellen en nog een heeeeeeleee lading meer...

    Speciaal voor mensen die BreeZaH mensen in hun lijst toch af en toe eens willen spreken maar niet door hun leipe MSN namen gestoord willen worden...
     
  4. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    der is ook zoiets als de opkomst van : NEGEREN. Zo`n naam in mijn lijst en ik spreek je simpel weg niet aan en ik reageer dan ook niet.
     
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, een hele lading spyware krijg je er ook nog gratis bij.;)

    Zien jullie ook wel eens van die meiden.
    Echt dat zijn van die gebreezahficeerde slettenbakken.
    Eerst waren ze dan heel normaal maar zodra ze andere vrienden en of vriendinnen krijgen gaan ze zich Br3Ezah gedragen/praten.
     
  6. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik je eens wat vertellen? Wij hadden vorig jaar een meid in de klas die droeg iedere dag een andere string (in een andere kleur). Ik en een paar vrienden deden altijd iedere dag, wie het eerste die kleur raadde. Wie de meeste goed had dat jaar, zou op het einde van het jaar een zak mars krijgen. Maar daar is helaas niks van gekomen...

    //edit, dubbelpost:mad:
     
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    8) wees blij dat ze elke dag een andere string aan heeft :+
     
  8. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    lol robin


    ach ja, wat bereik je dr mee als je ze afzeikt? krijg je allemaal foto's met "FuCk dIe H4tErS".......niet echt een verbetering. Zolang hun blijven denken dat ze lekker zijn en iedereen kunnen krijgen komen ze vanzelf wel een keertje achter de waarheid. En 9 van de 10 keer zie je een bekend verschijnsel: soort zoekt soort.
    Nee ik zal me dr niet aan storen, of zon barbiepop moet mij iets flikken......
     
  9. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    zij O-) het is dus geen dialect, ik gebruik het ook hoor, kon het alleen even niet laten.

    Als er van dat soort girlz in je klas zitten, of andere gasten dan merk je het toch wel, erger je je dan niet?! En ik ga ervan uit dat er vast zo iemand in je klas zit/ heeft gezeten?

    @GG ik had er ook niks op tegen...
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het geluk dat de personen waar ik bij in de klas zat, over het algemeen goed mee te praten waren. Zaten wel veel van die types tussen, maar daar kon je dan ook nog wel mee praten.. nu niet meer aan de orde met ICT :+
     
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43

    denk je dat ik er een probleem van maak als zij (;)) lipgloss opwillen doen of er uit willen zien als mien de stoephoer?? ik zit over het algemeen op een school waar de 2e fase niet (meer) van dat soort mensen heeft. Op een enkeling na die na 4 weken genegeer ook weer normaal doet.
    Bij ons ( dus geen generalisatie!!) is het wel zo dat je op het VMBO veel meer van dat soort figuren tegenkomt. Ach ze moeten wat als ze het niet met een fatsoenlijk gesprek redden denk ik dan maar
     
  12. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmorgen leuke ervaring

    Er was zo'n veegkarretje op het fietspad aan het vegen, ik fietste dus over de gewone weg voor auto's (gewoon in de stad hoor). Ik fietste daar dus nog steeds en wat verder op zaten 3 van die breezahsletjes op het fietspad. Ze zeiden van "He, waarom fiets je niet op het fietspad?" (Ze konden dat veegwagentje nog niet zien). Dus ik zei gewoon van "Rot op", maar dat konden ze niet goed horen. Opeens schreeuwden ze van "WAAAT, zei je houd je bek! Houd je bek zelf jonge" en zo ging dat dus nog even door.
    Ik dus dikke lol :D Maar ik verbaasde me toch wel een beetje, aangezien zij echt nog maar 14-15 jaar waren en al zo'n grote bek hadden, terwijl ik toch redelijk groot ben en ook ouder.
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2006
  13. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    haha ja dat is best vaak tegenwoordig. Op jonge leeftijd hebben ze al een behoorlijk grote bek. Kwam laatst ook zoiets tegen in de stad. Was er een zebrapad, dus ik netjes stoppen omdat er net een oude man overliep en je wilt natuurlijk geen bloed op je bumper:+ . Kwamen er een paar van die meiden alsof ze alles waren gewoon door fietsen omdat ze hadden verwacht dat die man wel voor hun zou stoppen.. want tss.. wie stopt er nu niet voor ze:{ dus die man bijna aangereden. Die meiden gemeen lachen. Draait die man zich opeens op en pakt zo'n fiets vast van dat meisje. Kind helemaal in paniek. zegt die man zo heel rustig.. zo.. en nu even wachten.:p
     
  14. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt daar zit het er vol mee, denk ik.
    Maar toch kunnen die types je niet ontgaan.
    Hoe hard je ze ook wilt negeren.
    edit: Iris? Was dat het verhaal? Of ging je toen maar weg?:9

    BTW een vriend van me had het zelfs mot gehad met een paar kleuters van een basisschool. Hij fietste naar huis toe en toen kwam hij een paar van die echte kleuters tegen (rond de 5-7 jaar) en die zaten tegen hem te schelden toen hij langs kwam. Hij zegt zo van: "Weet je moeder wel dat je zulke taal uitslaat?" en toen gingen ze wegrennen hoor, de krengen. Maar kom op zeg dan ben je 7 ofzo en dan gebruik je zulke taal. Mijn moeder had me echt een klap verkocht (een opvoedende tik) als ze hoorde dat ik dat deed op die leeftijd. En zo hoort het. Als je als kleuter zo al begint, wat moet er dan later van je terecht komen?
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2006
  15. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook zo een in mijn klas.
    Met van die geweldige zinnen zoals : Waarom maken al die landen ruzie :confused:.
    Hoek van Holland ligt toch boven (in nederland-red :+):confused:.

    En dan nog een hele rits, moet er altijd wel om lachen.
     
  16. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    En ik leef nog lang en gelukkig:+ Dat was het. Wat doe er aan :)

    Ben het wel met je eens. Mijn ouders zouden me ook een opvoedende tik gegeven hebben in dat geval. Een grote bek? snel afleren. Doen ze tegenwoordig niet veel meer denk ik?
     
  17. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, opzich heb je hier wel gelijk in, maar dat verschilt natuurlijk wel. Je moet wel heel apart iemand aankijken en dan gelijk klappen krijgen. In mijn woonplaats zijn elke zaterdag wel vechtpartijen(meestal na het uitgaan). Afgelopen zaterdag ook. Hele groep er meteen op af, incluis de fitness-rambo's met veel te strakke shirts en blonde goedkope sletjes achter hun aan.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 mei 2006
  18. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    idd toen ik dit topic zag moest ik gelijk denken aan die guido nerds uit New Jersey

    Voor mensen die niet weten wie Lee Hottie is:

    WARNING: The following spoiler tag contains adult oriented material and pictures. You must be over 18 to view. Thank you. 8)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  19. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    waar ik me vooral ana erger zijn van die chappy's avn die lui met die alleenmaar in trainnigs pakken lopen met hun goude ketinkjes en nikes.
    die lui denken altijd dat ze de shit zijn.. mr ik vin ze fucking kansloos
     
  20. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, klap was misschien wat overdreven, maar soms is het wel echt zo. Je kijkt ze met je standaard gezicht aan en ze zeggen gelijk van 'nou wat kijk je he'. Te triest die lui hoor!

    @DBZfan, die eerst foto :')
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina