1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ergernis aan dit soort lui !

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door No_Name, 8 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige van fie fotogasten hier op de tread gaan nog wel; maar het is maar een klein verschil tussen dat soort jongens homo<>hetero, enneh noem je dat soort jongens ook br33zah? volgens mij zijn dat fashion gaylords; lipgloss gaat te ver....
    BTW Ik kom net uit praag van werkweek; daar zijn de 'stoere jongens' ook zo over-de-top. Toen ik ze zag moest ik aan mannelijke hoertjes denken.
    En die discotheek zat vol met nederlanders (Het was die met 7 verdiepingen)

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dat ik deze thread nog niet gezien had. Lach me eigen kapot om al die foto's. :D
    Grappig dat al die mensen stijlvol proberen over te komen maar compleet de plank misslaan. En die hele "diva-attitude" erbij, taalgebruik en ga zo maar door. Wat ik nog het grappigste vind is dat dit soort groepjes áltijd buiten rond hangen. Zelfs in de winter. Ik bedoel, come on.. Good game mensen. Ben wel blij dat ze uit m'n café's blijven. :+

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    @ Orcrist

:cool:.
    Ze zijn toch vaak veel te jong om zo'n kroeg binnen te lopen. Maar idd, het lijkt mij zwaar hobbyloos als je zo rond hangt in je dorp of stad.

4. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Knap triest XBW topic weer:{ .

Beetje br33z4h-bash topic openen met een OP die rechtstreeks gejat is van Fok! .

5. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0

toevallig zelf BrEeZaH? of sta je toevallig op een foto die is gepost_O_

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Dan kijk je hier toch niet. Makkelijk. Dat de OP is gejat van Fok, kunnen wij ook niks aandoen. :{

Nu weer ontopic.

7. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, alleen een bR33z@H zou zich om zo een topic druk maken :{

8. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    sorry maar kan niet laten, Beter goed gejat, dan slecht bedacht....

9. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    er zou vast ook wel een auto topic, een een babes topic en een game topic op fok bestaan.... hebben we nu alles gejat ? Of hebben mensen het regelmatig "toevallig" over dezelfde onderwerpen. :+

Shit, ik had het gisteren nog met mijn broer op G.W.Bush , dat mocht eigenlijk niet want iemand anders heeft er al een keer over gepraat...8)

10. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Stop ik wil meer foto's zien, ik lig helemaal dubbel :+

11. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik zag gister een site met de titel, breezahchicks.nl ofzo misschien ff googlen maar daar stonden heeeeeeeel veel breezer chickies op:p

12. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand een bakje om redrum's kwijl in op te vangen?

:cool:

13. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901

OMG! dat KAN toch niet 8)

edit: zo dan)

Laatst bewerkt: 14 mei 2006
  14. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal gelijk ,dus lui die t niks vinde moetuh maarh opzoutuh !

15. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Warning more shocking pictures below!

16. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
  17. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk moeten jullie niet zo zeuren; Als je niet met ze te maken wil hebben heb je er ook geen last van. Sommige van mijn vrienden zijn ook van die fashion-piepeltjes, maar ze zijn gewoon wel cool om mee te lachen, en tuurlijk over bepaalde dingen denk ik ook 'anders'.
    Maar dan hoef je ze toch niet de grond in te boren!

18. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    er zit in mijn klas ook wel iemand die fashion-minded is en alleen merken draagt enzo, maar daar kan ik ook heel goed mee lachen. Toch zie ik dat anders als iemand die echt 'breezah' is. Als het er zó dik bovenop ligt, dat je merkengeil bent, ja dan vind ik je gewoon triest. Dan draag je niet alleen merkkleding, maar loop je met alles mee wat commercieel is. Typ je ook anders achter je computertje, en heb je ook zo'n sugababes profiel ofzo.

19. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken ook van dat soort mensen, maar die zijn wel cool enzo. Maar jongens die hun wenkbrauwen epileren en alleen maar merkkleren dragen en er alles aan doen om zo cool mogelijk over te komen dat vindt ik echt erg. Ik heb zelf ook merkkleren maar dat heeft iedereen, maar als ik kleren koop let ik niet op van welk merk het is en hoe duur het is zoals mensen die alleen maar broeken van over de 100,- kopen enzo.

Ik heb er ook wat tegen als mensen op msn de o opschrijven als een 0 (nul) en achter = 8ter en mensen die 14 zijn en als ze verkering hebben opschrijven ''..... laf joe 4-ever, nwly. etc, etc, etc.

20. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik vind ze best lekker opzich! 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina