1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ergernis aan dit soort lui !

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door No_Name, 8 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ga gewoon huilen of ga weg uit deze topic. ik vind het iig grappig om die bReEzAH te zien:p

2. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    En persoonlijk vind ik jou stukken zieliger dan de zogenaamde Breezer sletjes.
    De bedoeling van deze thread is fotos er van posten er om lachen? Terwijl als er zo gedragen werd over elk dusdanig onderwerp dat het per minuut geclosed zou worden, ik ben het eens met Caspergez, alleen hij verwoordt het wat harder..

En Redrum, smileys zoals _o_ en zeggen'' ik heb je geowned'' met een opmerking die totaal waardeloos is, waar je jezelf meer mee voor lul zet dan met een ander, is normaal ''not done''

Anyways, als je mij wilt bashen met je zogenaamde flames dat ik ook Breezah ben omdat ik het gewoonweg zielig vindt om andere te beledigen(deze thread slaat TOTAAL nergens anders op dan dat..).
    Wie ben ik om je te stoppen, want om een mening van mensen zoals redrum, geef ik daadwerkelijk niks, en is makkelijk te verwaarlozen.

Flame on!

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Hoe zouden die mensen die op de foto staan in deze thread dit eigenlijk vinden?

Ik ben zelf 28 en ik wil niet eens meer weten hoe ik eruit zag toen ik 14 of 15 was.... Dat was niet best....

Ik vind ook dat de mensen zoals op de foto's in deze thread eruit zien als Barbiepoppen(incl. de mannen jah), maar waarom zouden wij ons daar zo druk om maken? Als een gozer make-up op wil doen, moet ie dat lekker zelf weten. Ik vind het er niet uitzien maar wie ben ik denk ik dan.

Dit is vaak gewoon een fase, vroeger had je hippies, in mijn tijd had je gabbers. Dat zag er ook niet uit om op te vreten. Ik vind het wel een beetje jammer om die mensen zo keihard uit te zitten lachen..... Ik denk niet dat jij het zelf leuk zou vinden.

En je kan lullen wat je wilt, maar die meiden zijn vaak wel knap (tenminste die hier in deze thread staan) en zijn voor sommigen hier een beetje veel onbereikbaar. En dat steekt natuurlijk voor sommigen een beetje hè jongens ;) ...

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Vrij simpel, het gaat hier over mensen die zich te koop zetten op het internet. Dat er voorbeelden van worden gepost is dus helemaal niet erg. Waarom niet? Omdat die mensen al hebben toegegeven dat die foto's openbare informatie zijn door ze zelf al op een openbare website te zetten. Er is dus helemaal niks mis mee, noch kwetsend, om die foto's hier te bespreken.
    Daar komt bij dat er altijd threads mogen bestaan over bepaalde levenswijzes.
    Zeggen dat die mensen triest zijn en er een beetje uitleg bij geven is dus gewoon legitiem. Nu weer ontopic en laat het geflame weg mensen.

5. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de br33zah sletjes meestal wel lekker en vorig jaar zat ik er ook altijd mee te kloten, totdat er om je rug wordt gelult dat je "Player" bent etc. toen had ik echt zo iets van wtf en nou oprotten met die hoertjes , echt..! ze zijn zo makkelijk te krijgen, je geeft ze wat te drinken (Bessen is een aanrader) , je danst wat met haar en bent lief en een uurtje later lig je er mee in bed :b: maar nu heb ik een mooie vriendin die ik kan vertrouwen en dat is toch wat beter
    //

Laatst bewerkt: 15 mei 2006
  6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben al te oud voor dat soort meisjes ;) ... Op de bingo waar ik altijd heen ga, zijn de vrouwen meestal niet zo gewillig haha... Alleen als je een prijs hebt gewonnen willen ze nog wel eens uit de band springen...

7. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd dan ben je wel te oud :'-( maar ook oude meisjes willen nog wel eens uit de band springen zoals je al zegt, heb je al geprobeerd om die vrouwen breezer te geven? :9

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Nee man,

Ze eten alleen maar vloeibare dingen zoals pap. Als ik hun wat alcohol geef, dan zijn de begrafenisondernemers voorlopig weer voorzien van werk.... Tevens kun je op de bingo niets sterkers krijgen dan karnemelk.

Nee ff serieus,

Ik ben 28 en die meisjes komen zelfs naar mij toe als ik uitga. Gewoon waar mijn vriendin bijstaat.... Ik irriteer me verder niet zo aan dat soort meisjes, hoewel die gasten zoals op de foto mij dan weer wel irriteren. Zoals die meiden mijn vriendin weer irriteren.

Maar ach, vroeger irriteerde ik me aan gabbers en schaamde ik me dood toen ik die hippie foto's van mijn ouders zag. Elke generatie heeft zo zijn vreemde bewoners...

9. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt ik kan die gastjes ook niet uitstaan, sorry hoor maar als je met zon rotsjaaltje rondloopt en zon leren jas met bontkraag, dan ben je tog best fout, en als dat dan mode is, Ja maar niet bij zon blonde kerel ik vind dat echt voor geen meter staan, als je merk kleding draagt prima, ik draag zelf ook alleen maar merk kleding , maar doe het dan met stijl en draag niet NEP-merk kleding!! want die br33zah sletjes en jonges dragen dan wel veel armani , gucci etc etc maar is allemaal nep!! ik had tijdje geleden een Evisu broek gekocht voor 280 euro , vond ik toch heel wat en 2 maandjes later had iedereen Evisu alleen dat van hun was nep en die van mij was echt, majah dat boeit dan niet meer he :x

10. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    dan had je wel een over the top evisu broek hoor. want je kan ze ook goedkoper krijgen en dan zijn ze niet nep;)

maar ja dat had ik eerst ook met een t shirt van replay die 80 euro was. waarom ik die had gekocht. no idea

11. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Come on merk kleding bepaalt over het algemeen toch niet of iemand breezer is of niet ? .. Dat is imo bepaald door gedrag (ok het is wel zo dat die groep bepaalde kleding draagt).. Ik heb ook merk kleding.. Aan broeken en schoenen ontkom ik er niet eens aan. Dat maakt me dan toch geen Breezer:x

12. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
  13. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0

LOL persoonlijke hygiene is schijnbaar niet het belangerijkste :+

14. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    hahahahaha goeie

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Aaah come on. :D Je haar zit goed, je hebt je gel, wax, lipgloss, creme en maandverband in je tasje.. vergeet je deodorant op te doen. Busted! :+

16. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    whahahaha ja inderdaad :+

17. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0

Whahahaha die linker!! Te veel mascara! en je haar WTF bloempot???

maar ook die rechter doet het goed hoor :+

Die linker !! O-) Moet je Poepe??

Hoe bedoel je ik ben Homo?

//Edit : Double post -.-

Laatst bewerkt: 15 mei 2006
  18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Zo word ik ook altijd wakker...

Voor

Na

19. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    @ ReignofChaos: die onderste foto is toch niet echt he :eek: , die is echt eng

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Photoshop komen allemaal van dezelfde LeeHotti site af, de heerser onder de Breezers...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina