1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    dat kan goed met die fluiten die in beslag zijn genomen
    ik had eerst een rondleiding in de amsterdam arena en daar zeiden ze dat het echt heel erg is met de fifa en dat ze alle reclame moesten afplakken enal

2. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    wat een bagger voetbal van die grieken, ze hebben alles gedaan om de wedstrijd te verzieken, wat een theater zeg, allemaal stelletje klinsman figuren, kan goed zien dat ze een duitse trainer hebben,
    maar ik moet toegeven,ze zijn wel efficient, een kans een goal

3. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja je kan ook overdrijven...

4. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Tjonge jonge jonge zeg. De doelman van portugal onterecht rood, hij raakte de bal niet met zijn handen aan en anders niet met opzet. Hooguit had hij geel mogen krijgen omdat hij de bal al had tegengehouden met zijn voeten dus die was nooit meer doorgeschoten. Ik vind dit een schande, hier geef je geen rood voor geel dat is op z'n plaats, hij durfde gewoon niks anders dan rood geven, de scheids.

5. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Het was de keeper van Rusland.

Ik vond het een twijfelgevalletje. Ik vond het juist wel sterk van de scheidsrechter dat hij rood gaf. Hij oordeelt dat het hands is (en dat is te begrijpen, hij moet het in een split of a second bepalen) en dus geeft hij - volgens de regels - direct rood.

Een aantal andere arbiters durfden dat niet bij schandalige aanslagen, zoals Totti die met gestrekt been op kniehoogte inkomt.

6. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Gelukkig gaat Totti alsnog geschorst worden voor spugen, misschien zien we die het hele toernooi niet meer terug.

7. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Griekenland is het eerste team dat gekwalificeerd is voor de volgende rondes...

*)

wie had dat verwacht.. charisteas is da bomb...

8. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Punten Overzicht
    ----------Punten----DPV--DPT--Wed--Plaats
    Griekenland -4-------- 3----2-----2----- 1
    Portugal---- 3-------- 3----2-----2----- 3
    Rusland------0--------0----3-----2----- 4
    Spanje------ 4--------2----1-----2----- 1

Deze volgorde van de cijfers
    Aantal Punten
    Doelpunten Voor
    Doelpunten Tegen
    Aantal Wedstrijden
    Plaats in de Groep

Dus zoals je kunt zien is Griekenland nog niet geplaatst. Als Griekenland verliest komt hun doelpunten tegen minstens op gelijke hoogte met eigen gescoorde doelpunten. Als portugal gelijk speelt tegen Spanje, Spanje staat dan bovenaan en Portugal daar achter op doelpuntensaldo, als Spanje verliest ligt het aan de uitslag wie er doorgaat.

9. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    niet als ze van rusland verliezen en portugal van spanje wint...

10. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, dan ligt het aan het doelpunten saldo. Als bijvoorbeeld Spanje met 1-0 verliest en Griekenland met 2-0. dan is de score:
    allebei 4 punten
    doelpunten saldo,
    Griekenland voor en tegen: 3 voor, 4 tegen
    Spanje voor en tegen: 2 voor, 2 tegen
    Dan zie je wie er doorgaat, er wordt als eerste gekeken naar t doelpuntensaldo als er ploegen gelijk eindigen wordt er op tv gezegd.

11. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ja, mooi dat TOTTI 3 wedstrijden geschorst is ! zown roggel in het gezicht is schandelijk.

ook al vind ik nog steeds de rochel van rijkaard op Voller 2x wel mooi geplaatstt op zijn haartjes :-D

Totti , GoodBye

12. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    wel dom van em,hij moet zijn spuug thuis houden, tegenwoordig gebruiken ze video beelden om overtredingen te bestraffen en dat weet hij ook, kijk die Desailly laatst met die elleboog tegen Morientes,
    3 is wel heeel zwaar, dat is gewoon de helft van de hele EK, 1 misschien 2 wedstrijden, zou ik niet zo gek vinden, maar 3, kom op zeg,
    hij had trouwens voor die ene overtreding toen wel rood moeten krijgen,

jammer EK afgelopen |:-

13. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Is gewoon zijn eigen schuld, had hij zich maar moeten gedragen.

Ik vind drie wedstrijden nog aan de milde kant. Zulke gasten moet je gewoon voor altijd verbieden om op een WK of EK te spelen, dat zal ze leren...

14. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Juist, hij mag blij zijn dat hij niet meer wedstrijden aan zn broek heeft hangen. Zeker na die overtreding in de eindfase.

15. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    ff voor de afleiding tussendoor, bekijk de hoogtepunten van de wedstrijden nogmaals op http://www.bbc.co.uk/virtualreplay/euro2004/

Hier kun je vanuit alle standpunten, zelfs een bal-cam, de hoogtepunte (of dieptepunten Duitsland - Nederland bv...) nog een keer bekijken, ook in slow-veryslow-ultraslow motion:)

best gaaf gemaakt ,helemaal in shockwave.

16. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Nee Griekenland heeft van Portugal gewonnen en Spanje dan niet dan gaat gaat Griekenland door vanwege het betere resultaat tegen de eerste..

17. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Nederland-Duitsland was een slechte wedstrijd, maar gister Engenland-Zwitserland vond ik nog veel erger. Wat een draak van een wedstrijd zeg. Maar wie had dat verwacht, Croatie gelijk tegen Frankrijk. Maar jammer dat ze niet in de laatste minuut nog scoorden die croaten dan hadden ze Frankrijk een koekje van eigen deeg gegeven. Hoe kreeg die m over, recht voor de goal in de aller laatste minuut, jammer.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Fransen weer geluk jah. En de 2e goal had afgekeurd moeten worden. Nix "niet opzettelijk hands" hij speelt met z'n hand de keeper voorbij en doet daar dus voordele mee uit en hij scoort ook nog. Maar als ik zo iedereen een keer heb zien spelen was Frankrijk toch zwaar de slechste. Het compentseert zich dat ze goede spelers er tussen hebben maar wat is Zidane slecht man. Hij haalt het tempo uit het Franse voetbal en hij is al na 45min helemaal kapot....

19. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    hij was uit balans...

wel erg mooi vrij gespeeld though...

20. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt ja, maar klopt ook dat de goal afgekeurd moest worden. Ik hoop echt dat die Fransen eruit vliegen, denk t ook, want ze spelen echt niet goed hoor.

Deel Deze Pagina