1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    ik vraag me af wanneer ik nou echt ga genieten van een wedstrijd, niveau is wel heeel laag tot nu toe, ik had zo uitgekeken naar het EK

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Landen die goed niveau spelen :

Griekenland
    Zweden

Thats it.....

3. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    zeker, maar ook die landen spelen geen aantrekkelijke voetbal

4. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Zoek deze draad op om ff goed af te geven op de suffe wedstrijd die ik nu weer zie, gaat het al over het niveau :eek:.

Hoe meer ik zie hoe banger ik wordt dat dit het kampioenschap van de moegestedenen wordt. Als voorbeeld de hakbal van Zidane gister. De ene na de andere praatprogramma drukte deze aktie in grotere superlatieven uit. Echter vond ik het wel grappig, maar blijf ik niet aan de buis gekluisterd voor 1 zo'n circusact. De wedstijd zelf was van dubieus niveau...

Zullen de ploegen de schroom nog van zich afwerpen, of krijgen we inderdaad het kampioenschap van de middelmaat?

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jah als je 1 hakbal geeft ben je ook meteen een wereld speler. Het maakt dan ook niet uit dat je al 2 wedstrijden op rij na 45 min. kapot bent.

Ik ben nu ook weer een draak van een wedstrijd aan het kijken. Wel goed uitgespeelde goal van Thomasson.

6. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    eindelijk een lekkere wedstrijd, Totti was blijkbaar bij de Italianen de zwakste schakel, waanzinnig gespeeld die Italianen, Del Piero was eindelijk weer goed bezig zoals het hoort, en dan die actie van Zlatan natuurlijk, geweldig!!!,
    vond die commentator een beetje zeiken dat de Zweden een punt zou hebben gestolen, zagen jullie nog die ene Zweed in de 66ste minuut, hij speelde zijn medespeler met zijn kop aan, terwijl hij met zijn rug op de grond lag, dat was pas STIJl en het helemaal niet meer herhaald geloof ik, ik vond die ene puntje niet minder als verdiend

7. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
  8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vond ook dat het punt verdient was op basis van de 2e helft. De Zweden hadden al een paar grote kansen gehad waaruit ze hadden moeten scoren. 1-1 is een goede uitslag en een fantastische goal van Zlatan wel een beetje geluk maar hij paste precies.

9. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    _O_ Zweden _O_
    Ik begin steeds meer de houden van het voetbal was de landen uit Scandinavié spelen, lekker gedurft en ook nog goed.
    Maja het elftal van Zweden bestaad dan ook uit supertalenten als Kallstrom en Willemsen :)

10. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    2-2 is genoeg voor Zweden en de Denen om door te gaan. Ik heb al vanaf t begin gezegd dat ik dacht dat Italie er gewoon uit zou vliegen, waarschijnlijk krijg ik ook nog gelijk ook :D.

_O_ _O_ _O_ _O_ ZLATAN _O_ _O_ _O_ _O_

De hele wereld heeft mee mogen genieten van deze geniale goal die hij maakte, dit zorgt er wel waarschijnlijk voor dat Ajax opzoek kan naar een nieuwe spits. Heb gehoord dat Ajax misschien Berbatov van Bulgarije wilde aantrekken.

Laatst bewerkt: 19 jun 2004
  11. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    heb t ook gehoord ja maar voor berbatov moeten ze toch wel wat neerleggen...

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    2-2 gelijk spelen is moeilijker als je denkt.

13. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    niet als t vantevoren is afgesproken :D

Sorensen: zo larsson nu mag jij ff scoren,
    Isaksson: zo tomasson nu ben jij aan de beurt

14. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    k weenie welke wedstrijd om 18.00 uur begint, maar als dat Italië-Bulgarije is hoeft dat misschien niet eens..

Bulgarije heeft niks te verliezen, wie weet stunten ze tegen Italië (3 pnt, 1pnt) en mogen de Denen en Zweden voor plek 1 gaan spelen..

15. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    de laatste 2 wedstrijden uit de poule beginnen allebei om 20.45

16. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
  17. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe kan dit! Advocaat, wat doe je!

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het probleem is dat je 5 groto kansen krigjt en deze niet benut. Het ging pas echt verkeerd toen Heitinga rood kreeg aangezien hij Nedved goed onder controle had. Bosvelt was de schuld van 2-2 en 2-3 aangezien hij helemaal geen vat op Nedved had. Ik zou Robben er ook niet uit gehaald hebben maarjah. Het EK is nu afgelopen voor ons.

19. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Jonge jonge jonge, ik ben er kapot van. Echt niet normaal, ben niet echt boos, de boosheid maakt meer plaats voor onbegrip. Ik weet het gewoon niet meer, je voetbalt in de eerste helft gewoon het beste van het EK tot nu toe dan. Cocu maakt een fout, de scheids maakt fouten en wij scoren niet. Alles zat tegen, alles ging mis wat er ook maar mis kon gaan.

Hopen dat het nog goed komt, eerlijk gezegd ik geloof er nog steeds in. Denk je nou werkelijk dat die Duitsers winnen van die Tsjechen? Nee, dat nooit. Aanvallend moeten de Duitsers voetballen, hoe willen ze dat doen, met spitsen die nog geen bal raak kunnen trappen. We wachten maar mooi af, gebeurd is gebeurd. Maar er wel helemaal kapot van......

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik ook ik kan wel huilen, wacht ik denk dat ik dat even doe dit is al de 4e keer op rij dat ze ons in de steek laten.

Deel Deze Pagina