1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Wie ze? De goden hierboven ;) maar ja, zoals advocaat al zei: Alles ging mis wat mis kon gaan. De scheids(penalty), advocaat, domme fouten............ We kunnen nu alleen nog maar hopen, keep you fingers crossed.

2. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Heitinga had er nooit afgestuurd mogen worden, hij raakte hem amper. Deze scheidsrechter moeten ze geen één wedstrijd meer laten fluiten. Daarnaast heeft Nederland het ook aan zichzelf te wijten. Ze hadden zoveel kansen met name van Nistelrooij en van der Meyde hadden moeten scoren. En Robben had er nooit uitgehaald moeten worden. Maar ja.

Wanneer Nederland zo speelt als gister dan winnen ze wel van Letland. Maar aangezien Tsjechië met een B-team speelt weet ik niet of ze Duitsland op een gelijkspel kunnen houden of kunnen winnen van Duitsland.

En jongens het is misschien een schrale troost maar het was wel de aantrekkelijkste wedstrijd van het EK tot nu toe met kansen en goals over en weer.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die jongens uit het B elftal willen natuurlijk laten zien dat ze in A horen. PLus de Tjechen hebben net zo als ons "1940-1945" traumas en zullen zeker geen cadeautjes geven. Galasek zei net trouwens op TV dat Tjechie iedere wedstrijd voluit zal gaan !!

4. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    ?????? Wel wakker blijven he, allemaal knap kut gisterenavond, maar een feit is wel dat we nog steeds kans maken. En niet meteen weer allemaal de pessimist uit gaan hangen. Duitsland heeft al 2x gelijk gespeeld, als ze al niet winnen van de letten dan wordt het tegen tsjechie echt niet beter. Okee een beetje geluk moeten we hebben, maar als we gewoon de volgende week (wel) winnen dan zijn we alsnog door naar de volgende ronde en staan we zaterdag tegen denemarken te spelen (auw, da's het volgende probleem :))

5. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, ik kijk er naar uit om de tjechen in de finale te laten zien hoe het gaat als er wel een eerlijke scheids staat... :)

6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    IK hoop dat Tjechie wel gewoon goed gaat spelen en niet een beetje gaat rusten voor de komende rondes.

7. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    :mad: :mad: :mad: scheidsrechter bohbohboh!!!!! |:-

8. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    nedved gaat in ieder geval niet spelen en hij is toch de beste speler van dat hele team, maar laten we het hopen dat ze gewoon goed spelen :cool:

9. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    OMG wat is die dick advocaat achterlijk zeg je gaat gvd toch niet Robben eruit halen en als je hem eruit haalt zet je overmars erin en niet de achterlijke debiel van een Bosvelt die Nedved tot 2x toe laat lopen en hoppa jaagt er via een andere speler de bal achter Vd Sar

BOSVELT GO HOME!!!! }:]

10. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4

Hou de eer aan jezelf Dick, voor zover mogelijk. En emigreer.

Laatst bewerkt: 20 jun 2004
  11. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    me2, zou lachen zijn als we die lijers in de finale weer tegenkwamen en dit keer met 3-2 en een eerlijke scheids versloegen!

doe toch normaal met zo'n sig, als je een keer het kado'tje voor je vriendin door de plee spoelt,ben je dan ook anti je moeder.. tjonge dat zijn pas echte supporters uitspraken zeg...

12. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Ronaldo is de beste speler bij Portugal ongetwijfeld :)

Figo = nix meer

13. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    We zijn tenminste niet het enigste top-elftal dat er de eerste ronde uitgeknikkert wordt. :p Wel jammer voor Spanje trouwens, want die zag ik opzich wel ver komen. Portugal heeft de kwaliteit niet om het nog een ronde verder te schoppen. Als je ziet HOE ze het gehaalt hebben.

14. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Mwah .. Spanje was ook niet echt geweldig .. 1-1 tegen de Grieken

15. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    He jongens geen vrees, echt die Duitsers winnen niet!!!!!!!!!!

Ach ja, ben er kapot van. Zat gister echt te balen, ben ook een echte fan die ook met tranen in zijn ogen zit. Maar jongens, heads up. Denken jullie nou werkelijk dat Duitsland gaat winnen van de Tsjechen.

Ten eerst ze kunnen nog niet eens scoren, 1x gescoord en vraag niet wat voor een goal.

Ten tweede Tsjechen kunnen Duitsers niet uitstaan, ben er een paar keer geweest. Je moet daar echt niet meteen Duits beginnen te praten. Je moet zeggen dat je eerst Nederlander bent en dan vragen of ze Duits kunnen. Dus dan weet je al wel hoelaat t is.....

Ten derde De Duitsers moeten pressie voetbal gaan spelen. Dat kunnen ze niet en als ze dat gaan doen dan vallen er gaten achterin en Tsjechie is net de ploeg die daar goed op reageert, countervoetbal.

Ten vierde, Het B-elftal wil zich bewijzen.

Ten vijfde, Er zitten veel spelers in het elftal die met Nederlandse spelers hebben samen gevoetbald of in Nederland voetballen. Zo zal van de vaart ofzo mss nog wel een telefoontje plegen naar Grygera/Galasek.

Ten zesde, de wedstrijd tegen de letten zegt al genoeg.

En ik vind ook nog eens, dat ALS we der uit vliegen dan hoeven we ons nog niet te schamen. Iedereen heeft kunnen zien dat Nederland onterecht verloren heeft en het beste voetbal van het toernooi speelde in de eerst 45 minuten. De buitenlandse pers spreekt er ook over. Zo zeggen de duitsers: Advocaat Angsthaasse/ Dummer Dick. BBC, Tsjechie stole 3 points. Ach mensen we hebben 'altijd' pech. Maar blijf t positief inzien. Ik bedenk me net, zijn wij niet heel vaak in dit soort situatie's terecht gekomen? Ja en daar zijn we vaak doorheen gekomen, dus we wachten mooi af..........

16. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    :D :D :D :D :D

Oranje-middenvelder Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder hebben pogingen ondernomen om de hun Tsjechische ploeggenoot Tomás Galásek bij Ajax te bereiken. "Wij zullen er alles aan doen om jullie de kwartfinale in te helpen", was het sms'je dat Sneijder kreeg van de middenvelder.

"Dit valt nauwelijks meer te overtreffen. Ik sta nu niet graag in de schoenen van een Nederlander", zegt Galásek in De Telegraaf over het duel met Oranje. In diezelfde krant wordt gemeld dat de verdedigende middenvelder Sneijder al verzekerd heeft dat de Tsjechen, Duitsland niet zomaar laten winnen.

Als Tsjechië het laatste groepsduel van Duitsland verliest, is Nederland uitgeschakeld. Daarom is het belangrijk dat zij hun sportieve plicht toen.

:D :D :D :D Galasek is een van de leiders binnen t team :D :D :D :D

17. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Top betoog en je hebt nog gelijk ook! natuurlijk winnen we dit keer wel zoals het hoort, 3maal is scheepsrecht. En die duitsers vliegen samen met de letten richting huis!!

18. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    ten eerste: Spaanse Scheidsrechters, kan je daar supporter van zijn? Nou na de wedstrijd Nederland - Tsjechie blijkbaar niet.

Ten tweede: ik heb Cocu altijd al geen goede speler gevonden, hij speelt veels te defensief.

Ten Derde: Dick advocaat, wat dus in mijn sig. stond was dus vlak na de wedstrijd en zou het niet geloven als jij niet boos was op hem door die wissel.
    Ik zet dat dan mischien in andere woorden dan jouw of helemaal niet, maar als ik anti dick advocaat ben ben ik dat. En daar hoef je geen slechte supporter voor te zijn, want dan zou 7/10 van de Nederlandse supporters nu afvallen.

Dus samengevat, In mijn sig de gevoelens van mij na de wedstrijd en of je daar nou tegen bent of niet, maakt me niet uit, dan ben ik maar in jouw ogen een slechte supporter.

Trouwens, als Tsjechie met een B-elftal gaat spelen, wat ze waarschijnlijk gaan doen, zal de kans groot zijn dat Duitsland wint.

Laatst bewerkt: 21 jun 2004
  19. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Snel !!! allemaal stemmen :+

Steun de stelling "De slechtste wissel aller tijden" 8)

Check DEZE link _O_

20. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    ik kreeg die link net ook, toen stond het op 53000 stemmen en dat was een uurtje geleden, nu al op 62350 :eek:

Deel Deze Pagina