1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    haha
    als ik de msn had van onze "vriend" advocaat dan had ik hem die link ook honder keer gestuurd
    zou hij ook niet achteraf gedacht hebben dat het wel heel stom was en heeft ie toen gestemd?
    volgens mij wel ;)

2. mars15

mars15 Guest

leuke wedstrijd vandaag

3. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Die link kwam op het EK journaal :)

leuke wedstrijd idd ... veel goals maar k had liever Frankrijk gezien

4. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Heb Frankrijk op de Duitser zitten kijken. 1-1 was daar spannender. Frankrijk speelde niet goed wel wonnen ze met 3-1. Maar weet niet welke wedstrijd jullie hebben zitten kijken, maar ik vond Engeland-Croatie helemaal niet z'n leuke wedstrijd hoor. Ja een paar goals, maar dan is t nog niet zo dat de wedstrijd leuk is. Vond zeker de eerste helft slaapverwekend, paar leuke momenten, 2de helft een paar goals maar meer niet. Middelmatige wedstrijden, beide.

5. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    K was gewoon muziek aan het luisteren en liet de tv aan ... was idd niet zon leuke wedstrijd als NL - TSJ :)

6. mars15

mars15 Guest

wie doen er allemaal mee met poules via internet ofzo

ik sta 8e bij ekpoule2004 van de 3550

7. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    He mensen heb t even uitgerekend, omdat die Domme Johan Cruijf mis zat.
    De virtuele kans dat Nederland doorgaat:
    ((1/ 3 )x(1/ 3 ))+(((1/ 3 )x(0,97)x(2/ 3 ))= 32,66667%
    8) leuk om te weten he :D

Laatst bewerkt: 23 jun 2004
  8. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe mee aan de EKleague van Voetbal International. Ik sta 2663 van de 50614.

9. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe niet meer mee aan die barend en van dorp Ek-toto, paar keer vergeten dus....

10. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik doe aan twee poules mee; op ek-spel.nl (sta op dit moment 375e van de 2060 spelers, 7e in de XBW ranglijst) en bij mijn oud middelbare school (sta op dit moment 93e van de 117).

11. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet zo heel goed he ;) :p maare doe ik trouwens ook nog aan mee, bij mijn vader op t werk, 80 mensen sta gedeeld 6 t/m 10. Bovenaan staat iemand die helemaal niks van voetbal weet 8) heeft alles zitten gokken

12. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    YESSSS WE GAAN DOOR, DICK ADVOCAAT FOR PRESIDENT, NOTTTTTT!!!!!
    We mogen van geluk spreken, maar als je van het Tsjechische B-elftal verliest verdien je het ook niet om door te gaan. Rudi Voller heeft net ontslag genomen hahahaha.
    Als je reeel bent vind ik dat we best een grote kans hebben om ver te komen. Zweden verslaan, omdat hun het al moelijk hadden tegen de Denen en die spelen t zelfde als Nederland, alleen dan doet Nederland dat nog iets beter. Echt was super blij meteen met vriende de kroeg ingedoken en we kwamen pas laat thuis............
    Ik had trouwens allebei de uitslagen goed gegokt, sta waarschijnlijk nu 2 ofzo van de 80 bij mijn vaders werk :D :D :D dat wordt straks geld innen :D

13. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Op Nederland 2 word altijd Studio Sportzomer uitgezonden. Ik vind het een erg leuk programma. Bij dit programma zitten er altijd 4 mensen rondom een tafel. Altijd aanwezig is Jack van Gelder. Voor de rest komen er altijd 3 mensen bij zitten, zo zijn onder andere: Kezman, de Jong, Rijkaard en velen anderen geweest. Ik vind dit programma altijd erg leuk opgebouwd met kritieken op de wedstrijden, met ek nieuws, met filmpjes van intervieuws met onder andere Harry( Vermalen ofzo, erg leuke gast:). Zijn er meerdere mensen die dit programma bekijken?

Ik wou ook even zeggen dat de muziekondersteuning erg gaaf is. Met de instrumentele versie van Forca van Nelly Furtado en Let's get it started van Black Eyed Peas.

14. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Tis Harry Vermegen...
    (De Regenjas moet weer terug op de buis!!!)

15. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Dat wil ik ook, HARRY MOET TERUG. HIJS COOWL. Net zoals in 98 was echt tof :D:D:D
    Trouwens vind studio sportzomer ook wel tof, toffer dan die Snarend en van durpke.

Laatst bewerkt: 24 jun 2004
  16. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Idd, met schiet door het raam en kwam hij op bezoek bij Jaap Stam toen die nog in Engeland woonde, "Je bent te laat, Harry". Was altijd erg leuk.

Maar vanavond Engeland-Portugal. Ik hoop op gewoon een leuke pot. Nederland moet, als ze tenminste winnen van Zweden, tegen een van hun. Het maakt denk ik eigenlijk weinig uit tegen wie je speelt. Ze hebben allebei andere kwaliteiten, maar zijn toch erg goed. Al denk ik toch dat Portugal aan het langste eind trekt. Maar ik hoop eik Engeland.

17. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Die keer met Pierre van Hooijdonk was leuk, die schoot eerst zijn halve huis aan flarden en toen kreeg ie de bal pas door z'n raam.

En ook vaak boze moeders vanwege de kapotte ruiten.. *)

Straks lekker Eng-Por.... ik hoop op spektakel

18. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Altijd met Gerry Muren (hoe je het ook schrijft) die ging hooghouden.
    Weet iemand trouwens waarom Harry ermee gestopt is?
    Als ik hier zo die reacties lees dan is het volgens mij erg goed bekeken.

Go Rooney :D

19. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Hij was ziek. Hij had dacht ik een tumor in z'n hoofd. Zoiets zei hij in een programma. Nu woont hij al een heel tijdje in Amerika.

20. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Goeie gozer hoor die harry...
    Dat zag je ook toen hij bij al die spelers stond, ze waren bijna allemaal blij om hem te zien..

Deel Deze Pagina