1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Dat deden ze ook al tegen Frankrijk en daarom hadden ze toen ook verloren. Je moet gewoon blijven aanvallen.

2. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
  3. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het terecht dat die goal werd afgekeurd!!!! Die kerel in het midden hield zijn elleboog op de keepers schouder zodat hij niet kon springen zodat Cambell de bal inkopte.

Trouwens vond het echt een vette wedstrijd, maar aan beide kanten was de verdediging niet echt veel he. Dat is leuk als Nederland wint van Zweden, met ons 4-3-3 systeem heeft zo'n verdediging het nog zwaarder te voorduren. En het voetbal was bij vlagen wel goed, maar ook hele tijden zaten er tussen dat het niet geweldig was, maar de spanning, een 10 daar voor. Net niet zo leuk als Tsjechie - Nederland :+

Maar die penalty van Beckham, grootste loser van het toernooi. Maar had iedereen wel gezien hoe het komt dat hij miste bij Studio Sportzomer. Hij gleed een klein beetje weg met zijn voet, daardoor verschoof het gras een klein beetje en rolde de bal al een beetje naar rechts en naar voor. Dus jammer....

Ik sta nu wel 1ste op mijn vaders werk, toto voor hem ingevuld en heb de laatste 4 wedstrijden helemaal goed ingevuld. Ita 2-1 Bul, Ned 3-0 Let, Tsj 2-1 Dui, en na 90 min Eng 1-1 Por :D:D Dat wordt waarschijnlijk iets van 100 euro innen straks :D:D

Vanavond 3-1 denk ik

Laatst bewerkt: 25 jun 2004
  4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk 2-1 voor Nederland.

Maar ik denk ook dat ik verkeerd denk

EDIT: Bij de wedstrijd Zweden - Ne dan eh :p

5. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook ingevuld, redenen:

1. Zweden scoort altijd wel 1x
    2. Nederland wint, omdat de Zweden net als de Engelsen spelen en die voetballen heel moelijk tegen ploegen die 4-3-3 spelen
    3. Als Nederland net zo voetbalt als tegen de Tsjechen dan kunnen de Zweden het wel vergeten.
    4. Nederland is geeindigd met een overwinning en feest, Zweden met gelijk spel.
    5. Tegen de Denen was het al heel moelijk voor Zweden, de Denen spelen Nederlands voetbal, maar Nederland kan dat nog ff iets beter.

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Kdenk dat zweden eerst scoort, dan in de laatste 10 minuten scoort nederland de gelijk maker. Dan verlenging en scoort nederland het winnende punt :D

7. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Rust bij Frankrijk-Griekenland, wat een bagger wedstrijd zeg. De finale wordt trouwens Nederland - Tsjechie denk ik :D :D Nederland wint met 3-2 ;)

8. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Ugh k val hier bijna in slaap, Portugal - Engeland was veel strakker ... maar hopelijk wordt de 2e helft beter ... en speelt Zidane ook beter _O_

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een saaie wedstrijd joh, fra - gri :\

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Joeppie een doelpunt van de grieken, 1-0

11. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    De wedstrijd bij Fra-Gr is voorbij, uitslag: 1-0 voor griekenland. _0/ Frankrijk

12. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    GVD Fr .... WAT EEN SLECHTE PLOEG ... idd geef de jeugd nu maar een kans ...

13. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    als we ooit een kans hebben om europees kampioen te worden is het nu wel

zweden mag geen probleem zijn, portugal zal zwaar worden en daarna revanche tegen de tsjechen :)

dag haantjes _0/

14. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Verrassend, erg verrassend. Maar een hele leuke. Griekenland een beetje verdiend, gezien de eerste helft, naar de halve finale. Nu maar hopen dat Denemarken Tsjechie verslaat want dan heb je tenminste 1 relatief 'klein' ploegje in de finale. :)

Frankrijk, Engeland, Italie, Duitsland, Spanje _0/

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Frankrijk eruit, wow, de wereldkampioen ligt er nu al uit. waha, tis een wonder.

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Idd, de echte grote sterke landen zijn weg.
    Als Nederland het spel volhoud van Letland tegen Zweden, dan zou Zweden geen probleem moeten zijn.
    Portugal zal zwaar worden, maar ik denk toch dat we kunnen winnen. Zoals het Nederlands elftal tegen Tjechie en Letland speelde, waren ze gewoon in een topvorm.

Het Portugese spel van gisteren vond ik zeer rommelig en ongecontroleerd, de doelpunten waren dan ook mazzeltjes. Ik vind trouwens dat Engeland had moeten winnen, omdat hun spel beter was.
    En ik had graag Rooney en van Nistelrooy op een veld gezien.

17. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Laten we nu maar eerst van Zweden winnen, voordat we het over Portugal hebben.

't Is en blijft een verrassend toernooi. Eén van de favorieten gaat roemloos en volstrekt terecht onder tegen een laagvlieger...

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Frankrijk was dit hele Ek gewoon al slecht. Het is geen wonder dat ze eruit liggen het is gewoon gerechtigheid. Ze hadden geen punten mogen krijgen tegen Engeland en Kroatië dan hadden ze niet eens de kwart-finale bereikt. Dan was gelukkig het geluk van de Fransen vandaag op.

Kijk mensen als jullie geen verstand van voetbal hebben hou dan jullie mond dicht. Portugal word wel moeilijk. Laat me niet lachen. Portugal is nog steeds een B elftal. Net zoals de rest van de overgebleven landen. Alleen Nederland is een A land. Als Nederland ook maar een beetje fatsoenlijk speelt kunnen ze alle landen die over zijn met 2-0, 3-0 pakken. Tsjechië is toch zeker wel beter als Portugal en kijk had Nederland daar tegen speelde. 1st 20 min. speelde Nederland redelijk voetbal en meteen 2-0.

Topvorm ? Nee hoor Nederland speelde tegen Tsjechië de 1e 20 redelijk daarna gewoon slecht. Ook Letland was geen geweldige wedstrijd. Nederland speelde die wedstrijd ook slecht en met geluk kwamen we los door een onterechte penalty.

Wil je zeggen dat de doelpunten van Engeland geen mazzel waren ? Het eerste doelpunt van de Portugezen mazzel ? Tja als je dat mazzel vind is elke goal op dit Ek mazzel. Het was gewoon een goede aanval die goed ingekopt werd. En hoe kom je erbij dat Engeland had moeten winnen ? Kijk je wel dezelfde wedstrijden als ik ? Engeland heeft 4 goede kansen gehad meer niet.

19. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    We zouden inderdaad kwalitatief gezien over alle ploegen heen kunnen walsen. Alleen jammer dat er altijd wel weer een fatale fout wordt gemaakt. Is het niet door Dick, dan wel door zijn gemakzuchtige verdedigers... En ik kan me ook niet meer de tijd herinneren dat we een penalty shootout gewonnen hebben, dus laten we daar ook maar niet op hopen. :p

20. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Brazilie doet niet mee aan het EK ...

Deel Deze Pagina