1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    ow ik d8 dat frankrijk wereldkampioen was, zeker verwisselt met het vorige EK. |:-

2. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    WK 2002 waren de Fransen na de 1e ronde al eruit .... hehe

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik had namelijk graag Rooney en van Nistelrooy op een veld gezien.

Laatst bewerkt: 26 jun 2004
  4. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Wat fantastische actie van Karagounis (geloof ik) die daarna die brilliante voorzet geeft op Charisteas.... En dat nou één Fransman niet in de gaten had dat ze op buiten spel speelden... jah das dom...

5. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Nou jongens wat word de uitslag vanavond. Ik zeg 2-0 voor Nederland. Hup Holland Hup!

6. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1

Zagorakis. De aanvoerder. De beste man van de Grieken, is zo'n beetje de spelmaker maar loopt tegelijk wel het hele veld over.

7. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Nederland - Tsjechie finale !!!!!!!!!!!

8. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    respect vaar de Grieken voor gisteren, de Fransen moeten zich schamen, dat ze niet eens hebben geprobeerd om degelijk te spelen,
    vanavond weer een spannende wedstrijd, jaja wordt weer genieten

9. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk dat NL nipt verliest met 2-1 van Zweden, door een gruwelijke blunder van F. de Boer. (net zoals die veteraan bij Frankrijk, Desailly)
    Of penalty's... Nederland heeft namelijk maar 1 speler die een penalty kan nemen en dat is Van The Man. Dicky zou dan of 3 spelers erin brengen die wel een penalty kunnen nemen (ik denk dan aan Makaay, Pi-Air en nog iemand)
    Ik hoop dat Dick slim genoeg is om de keeper te wisselen omdat flappie in zijn carriere nog maar 1 penalty heeft tegengehouden. Voor Westerveld..

10. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    dat is knap om eerst nog 3 penlaty nemers te wisselen en dan ook nog eens een keeper jongen ga eerst eens even de regels doorlezen:)

11. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    je mag toch 3 veldspelers en daarnaast ook de keeper wisselen?

12. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Als je goed leest zie je dat ik het woordje of heb gebruikt. Het is alleen een beetje een vage zin. 8)

Volgens mij mag dat niet hoor. Die coach van rusland wisselde ook 2 spelers en 1 keeper.

13. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Maximaal drie spelers mogen gewisseld worden. Dit mogen veldspelers en/of keepers zijn.

Mogelijk wisselscenario: Van der Sar raakt geblesseerd en wordt vervangen door Waterreus. Drie minuten voor het einde van de tweede verlenging komt Westerveld erin :)

14. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ha, lolz
    Ik snap niet dat er zo lang werd getwijfeld over de 3e keeper, Westerveld is naar mijn menig beter als Waterreus.

15. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Mogelijk scenario: Dat we al winnen in de wedstrijd zelf. Why in Gods name are we discussing about penalty's the whole time?!?!?!? We moeten het gewoon af zien te maken in de wedstrijd mensen. GEEN PENALTY'S!!!!!!

16. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Wij moeten maar eens aan de hele wereld laten zien dat de Hollanders ook strafschoppen kunnen nemen. Daarom hoop ik dat het penalty's worden.

17. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Hollanders kunnen geen strafschoppen nemen, dat moeten we gewoon accepteren. Daarom moeten ze het binnen 120 minuten afmaken.

18. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb gehoord dat ze niet op penalty's hebben getraind, als dat zo is moeten ze het idd binnen 120 minuten afmaken. Als dit waar is is Dick niet zo slim bezig.

19. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Dat schijnt het geval te zijn. Dick is gewoon een realist.

20. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Op de druk van 50.000 hijgers in je nek kun je niet trainen, laat staan van die miljoenen kijkers.

Je kunt natuurlijk wel trainen hoe je bijv. schiet, maar of je ook met die druk om kunt gaan, is een ander punt.

Maar even goed moet je gewoon binnen de 90, anders 120, het afmaken. Zweden is een hele lastige ploeg, maar Nederland kan ze verslaan. Een gelukje iig: Edman de linksback is geschorst.

Deel Deze Pagina