1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Penaltiesssss jaajaaa :)

2. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4

JAAAAAA!

3. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Wordt Robben de nieuwe Van Nistelrooij van Engeland?

4. TheWalrus

TheWalrus Guest

nee, zowel de penalty van robben als van nistelrooij waren geweldig. Maar de redding van van der Sar was de reden dat we wonnen. Wat ene held. En zijn zoontje ownt met hem mee!

5. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ook goed hoor dat Robben en Heitinga ze durven te nemen. Beide kei jong.... heb ik wel respect voor. HOERA HOERA, WE WINNEN HET EK. OLE OLE, WE DOEN WEER LEKKER MEE

6. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    niemand heeft het over de mooiste penalty, die van Makaay...

7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    iedereen was er gewoon stil van ;) ik vond hem zker mooi _O_

8. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    ''Wil jij er eentje nemen?'' ''Nee'' Haha dat zeiden ze allemaal toen we een 6e penal moesten nemen, Super gewoon. Die Robben had tenminste lef.

9. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Cocu wilde in eerste instantie ook helemaal niet. Maar omdat niemand zich vrijwillig aanbood, deed hij het maar. Ach, het hield de spanning er tenminste wel in.

Maar nu de eerste halve finale bekend is, en stel we winnen van Portugal, dan zijn we toch ook de eerste finalist? Dit betekent toch ook dat je in je thuisshirt mag spelen? Of mag ook gewoon de tweede finalist het thuisshirt dragen?

Het zou wel mooi zijn al werden we kampioen in het Oranje. O-)

Laatst bewerkt: 27 jun 2004
  10. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    :cool:
    kvond die van Larsson mooier :cool:

11. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ze niet moelijk moeten doen, kom op zeg. Ze mogen toch wel gewoon oranje dragen, niemand heeft ook maar een shirt dat er op lijkt. Ik snapte het gister ook al niet, laat ze toch lekker oranje dragen. Trouwens als Nederland doorgaat en vanavond zorgt Denenmarken voor een verrassing, waar t wel op lijkt tot nu toe dan weet ik al wel wie kampioen wordt. Als we kampioen worden, ikke en vrienden naar Amsterdam :D :D :D

Laatst bewerkt: 27 jun 2004
  12. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Drie Oranje-spelers, Deco en Nedved op scherp
    OPORTO Dinsdag 29 Juni 2004 09:17 uur

Tien spelers moeten oppassen dat zij in de halve finale van het EK niet oplopen tegen een gele kaart. Want dat zou betekenen dat zij de finale van Euro 2004 zouden moeten missen.

Tot dit tiental behoren Andy van der Meyde, Roy Makaay en Frank de Boer. Ze zijn in het goede gezelschap van onder meer de Portugese vedette Deco en de Tsjechische spelmaker Pavel Nedved.

Alle spelers die op scherp staat op een rijtje:
    Andy van der Meyde
    Roy Makaay
    Frank de Boer
    Deco (Portugal)
    Costinha (Portugal)
    Ricardo Carvalho (Portugal)
    Nedved (Tsjechië)
    Marek Jankulovski (Tsjechië)
    Tomas Ujfalusi (Tsjechië)
    Theodoros Zagorakis (Griekenland)
    Giorgos Karagounis (Griekenland)

Nederland heeft best geluk, Andy speelt waarschijnlijk niet, Frank ook niet en Makaay weten we niet of die speelt.

Wat vinden jullie er trouwens van dat 35.000 kaarten voor de Portugezen zijn en maar 15.000 voor de Nederlanders? Ik vind dit echt schandalig, de UEFA zou maatregelen moeten nemen tegen dit soort praktijken. Dit is gewoon beinvloeden van een wedstrijd, schandalig vind ik het

13. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    De Boer speelt niet meer, Vd Meyde die mag wel geschorst zijn omdat ie speeld als een drol.
    Alleen Makaay moet oppassen dus :)

14. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ja man van die kaarten! :mad: Ik hoorde dat je de kaartjes in de vrije verkoop alleen kon krijgen met een Portugees paspoort! Idiotas! :{

15. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Nog maar 1 uur 45 minuten verwijderd van het zoveelste moment van de waarheid, gaan we door ja of nee? Ik hoop het toch zo erg. Vond het wel heel erg zielig van Scolari de scheids erop ging wijzen waar hij op moest letten bij Reiziger en v. Nistelrooij

16. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Dat heet geestelijke oorlogsvoering.

17. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ken ik ook wel, maar dit is wel heel KINDERACHTIG. Nog nooit zo'n trainer gezien die zich zo kinderachtig opstelt. Let maar op als die Portugezen verliezen schuift hij het op zo'n moment ofzo af.

18. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    vooral dat over van Nistelrooij dat hij altijd buitenspel staat, maar volgens mij betekend dat gewoon dat van Nistelrooij scherp speelt en dus een gevaar voor Portugal. Het zou me niet verbazen dat als wij winnen die scolari gaat zeggen dat we valsspeelde :cool:

Laatst bewerkt: 30 jun 2004
  19. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Oei, zou niet leuk zijn voor Nedved als hij weer door een gele kaart de finale mist. 2 jaar terug mistte hij ook al de finale van de CL finale tussen Juventus-Milan. Toen door een lullig overbodig overtredingje. Als Nederland door zou gaan, mag ie wel geel krijgen. O-)

20. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ok wie gooit hier een slot op ;)

Deel Deze Pagina