1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Ben boos, maar niet zo teleurgesteld als in 98 en 2000, gewoon omdat Nederland toen veel beter was en verdiende om naar de finale te gaan. Maar die Friesk vond m een goede scheids voor deze wedstrijd, maar dit heeft mijn gedachte veranderd. Wat een thuisfluiter zeg, maar het lag natuurlijk ook aan Nederland zelf. Alhoewel als je kijkt dat als die scheids Conzales ofzo beter floot, dan had Nederland gewonnen en waarschijnlijk wel in de finale gekomen, dan moesten we nou tegen de Grieken....

2. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Niet te vroeg oordelen... vanavond weet je of dat écht beter was geweest...

3. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop nu dat Tsjechie Portugal in de finale helemaal afslacht. Baros mag hoogstwaarschijnlijk een nieuwe club uitzoeken.

4. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Griekenland in de Finale tegen portugal, wie had dat kunnen denken.

Hellas Hellas Hellas

Ik ben in ieder geval voor de Grieken!

5. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Volgens mij bestaan de Griekse Goden echt :)

6. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Zeus, Spartanen, Athene, Minotaurus. Griekenland is In _O_

7. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2

best grappig om dit te lezen op dit moment :cool:

8. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij dacht iedereen in Nederland dat Tsjechie al in de finale stond.

9. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    :eek:

Idd, heel onverwacht. De Tsjechen hadden het wel verdiend hoor, naja. Ik ben nu voor Griekenland.

10. GRIEKENLAND WON :D:D.

Dit is echt fantastisch. Ik hoop dat ze Portugal verslaan, dat zou prachtig zijn :D.

11. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    jah.. zou wel vet zijn... maar ik gun het thuisland eigenlijk het kampioenschap ook wel..

12. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1-0 Dit Is Echt Te Masterlijk En Nu Nog Hopen Dqat Griekenland De Finale Wint(met 2-1:p)

14. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    gatverdamme de grieken in de finale, straks pakken ze ook nog de beker

15. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Al met al heb ik het een slecht toernooi gevonden. Echter de finale spreekt me wel weer aan. Een revanche mogelijheid voor de 1ste wedstrijd voor de Portugezen, of een totale outsider als winnaar. Heeft wel wat :).

16. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    De enige terechte winnaar zou Tsjechië geweest zijn. Erg jammer dat Nedved er zo vroeg uit werd gesmeten.

17. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    lol ik heb de villa bvd xbw poule gewonnen, ik weet niet hoeveel punten je krijgt voor het goed voorspellen vd topscorer, het aantal gele/rode kaarten etc maar dat maakt denk ik niet veel uit...

Ik wist vanaf dag 1 al dat ik het meeste verstand van voetbal heb op xbw... (:+)

18. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk eerlijk gezegd dat dit EK het kampioenschap van de n00bs is. Als ik kijk wie er bij mijn sportclub bovenaan de poule staan met meeste punten, dan zijn dat juist de mensen die maar wat gokken. Kom op zeg, voor dit EK brandde geen commentator zijn vingers door te zeggen dat Griekenland in de finale zou staan...

19. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    je hebt gelijk Cole Trickle het is een apparte finale, maar de Tjechen en de Portugezen waren de enige ploegen die goed voetbal speelden, hoewel Portugal slecht begon werden ze wel steeds beter, Portugal en Tjechie was de perfecte finale geweest, ik was echt pissed gisteren toen die bal er in ging, gelukkig ben ik geen Tjech, ik had die avond waarschijnlijk niet overleefd :'-(

20. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hahahaha, die Glue :D:D:D. Volgens mij baal jij om een hele andere reden van de grieken ;)

Deel Deze Pagina