1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, alleen op de wedstrijddag zelf en een paar daagjes van te voren zijn de kaartjes weer duurder ;)

Trouwens ik ben benieuwd hoe Johan derksen vanavond Nederland gaat afzeiken. 8) Vanavond als je van voetbal houw kijken, RTL5 21.00-22.30

Laatst bewerkt: 7 jun 2004
  2. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Was wel geinig, domme penalty's...
    Weet iemand wie er naast Henry (frankrijk) in de spits staat?

3. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Een prognose van moi :p.

Groep A:

12/06 Porto ///////// 17:00 // Portugal - Griekenland 3-0
    12/06 Faro-Loulé // 19:45 // Spanje - Rusland 2-0
    16/06 Porto ///////// 17:00 // Griekenland - Spanje 2-0
    16/06 Lisabon ////// 19:45 // Rusland - Portugal 0-2
    20/06 Lisabon ////// 19:45 // Spanje - Portugal 1-2
    20/06 Faro-Loulé // 19:45 // Rusland - Griekenland 1-2

Group B:

13/06 Leiria ////// 17:00 // Zwitserland - Croatie 0-2
    13/06 Lisbon //// 19:45 // Frankrijk - Engeland 1-0
    17/06 Coimbra // 17:00 // Engeland - Zwitserland 2-0
    17/06 Leiria ///// 19:45 // Croatie - Frankrijk 0-3
    21/06 Coimbra // 19:45 // Zwitserland - Frankrijk 0-2
    21/06 Lisbon //// 19:45 // Croatie - Engeland 0-1

C:

14/06 Guimarães // 17:00 // Denemarken - Italie 0-1
    14/06 Lisbon /////// 19:45 // Zweden - Bulgerije 2-0
    18/06 Braga //////// 17:00 // Bulgerije - Denemarken 0-1
    18/06 Porto //////// 19:45 // Italie - Zweden 2-1
    22/06 Guimarães // 19:45 // Italie - Bulgerije 2-0
    22/06 Porto //////// 19:45 // Denemarken - Zweden 1-2

D:

15/06 Aveiro /// 17:00 // Tsjechie - Letland 3-0
    15/06 Porto //// 19:45 // Duitsland - NEDERLAND 0-2
    19/06 Porto //// 17:00 // Letland - Duitsland 1-1
    19/06 Aveiro /// 19:45 // NEDERLAND - Tsjechie 1-1
    23/06 Braga /// 19:45 // NEDERLAND - Letland 2-0
    23/06 Lisbon /// 19:45 // Duitsland - Tsjechie 1-3

De favorieten: Frankrijk, Spanje, Portugal en ook Nederland...

Volgens mij Trezeguet.

Laatst bewerkt: 10 jun 2004
  4. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    He maar iedereen weet toch wel dat alles een uur later wordt gespeeld dan hier, wegens het tijdverschil :p O-)

5. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem ook maar een lijstje over :p.

6. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb me de tering geërgerd ( :{ ) aan die Hans Kraay Jr...

wat is dat een ongelofelijke zeikerd......denkt dat ie alles bter weet, alles mag zeggen en mag bepalen wanneer een ander iets mag zeggen of niet....

Johan was weer geweldig _O_

7. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Fuck Johan :p, nee ik vind het echt een b-'visionair'. Hij geeft gewoon op elke ploeg het grootste commentaar, inzicht in het spelletje heeft ie volgens mij ook niet. In grote lijnen is het bij Johan Derksen alleen maar van: die verdediging is goed, die slecht enz. Maar er is nog hoop voor onze sigarenrokende vriend: hij is nog niet zo diep gezakt als Hugo Borst.

8. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat Johan Derksen vaak gelijk heeft, maar hij spreekt zichzelf ook ongelooflijk vaak tegen. Maar ach ja ik luister vaak naar die programma's, niet om op te scheppen maar ik weet ook veel van voetbal en heb vaak ook gelijk :D. Maar ik vind t altijd wel heel leuk om te horen wat anderen zeggen, maar die Hans Kraij JR. die was wel heel slecht bezig, het enige wat ik leuk vond was zijn opstelling.

9. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Jan Mulder en Johan Derksen lullen vaak onzin, maar tis gewoon leuk om naar te luisteren.. entertainment noemt men dat, hoef geen saai gelul van Hans Kraay Senior... ;)

over een uur weer genieten met villa bvd.. *)

hehe ik zit echt helemaal in die EK sfeer, in deze tijden vind ik het wel jammer dat ik niet mee wil zuipen 8) (hoezo tegenstrijdig, nee wil gewoon geen alcohol in mn bloed O-) )

Laatst bewerkt: 10 jun 2004
  10. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik had er niet aan gedacht
    nouja veel plezier

11. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Over een uur is het zover, het feest barst dan echt los. Hier kun je dan alles kwijt wat je wilt zeggen over de laatste wedstrijden, de weetjes, de nieuwtjes. LAAT HET FEEST MAAR LOS BARSTEN:D

12. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Als je zin heb om nog mee te doen aan de XBW EK Poule dan kan je je nog inschrijven. Liefst natuurlijk voor 17.30 anders loop je wat wedstrijden mis.

Je gaat daarvoor naar www.villabvd.nl en registreer je voor de poule. Vervolgens maak je je toernooi en dagvoorspelling aan. Dan kan je ervoor kiezen om je ook bij een andere poule aan te sluiten, namelijk de XBW EK Poule

Daarvoor schrijf je je in onder de login: XBW en het wachtwoord: XBWEK
    Met caps dus. Ik hoop dat we een paar leuke deelnemers hebben op deze manier voor de nodige prestige ;)

13. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Kom op mensen, schrijf je in! :)

Het kost echt een 3tal minuten maar dan kan je je wel meten met de grootste kenners op voetbalgebied!. ;)

14. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    :confused: Vaag :mad:
    Hij zegt dat mijn email adres al gebruikt is, maar ik ben nog nooit op die site geweest en heb geen enkel mailtje van hun in mijn mail box..

15. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    :eek: Vreemd inderdaad.. :eek: Misschien heb jeje eerder bij RTL voor iets aangemeld ofzo? Anders gebruik je een ander adres :)

16. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ze gebruiken de database van Sportdreams, waarschijnlijk heb je je al een keer voor één van hun spelletjes ingeschreven (competitiemanager ofzo).

17. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Was opzich wel een leuke eerste wedstrijd, 1-2 verrassend. Ik vond dat de Grieken de overwinning ook echt wel verdiende :D

18. ShinjiNL

ShinjiNL -

Leuk Bevonden:
    0
    vind wel stoer dat Griekenland wint, alleen dit is niet goed voor men Pools waar ik aan mee doen

19. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Idd, die Portugezen vielen me echt tegen... En Griekenland verraste echt. Tegen Nederland vond ik ze echt heel matig maar hier speelde ze gewoon erg goed.

20. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Jep het ervaren Griekenland was een veel grotere eenheid dat was wel duidelijk.Die tweespalt binnen Portugal moet niet langer doorgaan want dat ging echt niet goed zo..
    Rui Costa speelde echt heel onopvallend de eerste helft ik geloof dat ie alleen een beetje gekaatst heeft enzo.. Daarentegen stond Deco in de tweede helft veel meer achter de bal om het spel te verdelen. Het probleem bi Portugal was alleen dat er geen stootkracht voorin was, want Pauleta kon het niet aan tegen al die verdedigers (vooral Dellas) en zelfs toen Nuno Gomes erin kwam werd het niet veel beter.

Stomste was toen Figo over het veld ging dwalen en alle taken op zich wou nemen. Vooral dat ie Deco voor de voeten ging lopen was niet goed.. Straks zal je zien dat Griekenland doorgaat.. In ieder geval had denk ik niemand dit verwacht in de pools :)

Deel Deze Pagina