1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    hahahaahahah daar gaat mn voorspelling!

but who cares?! Oranje kan dit zeker gebruiken... nu Spanje nog :p

Man vd dag kan ik ook nie meer juist hebben, Pauleta...

2. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Nah ik had Raul maar die speelde niet zo'n sterke wedstrijd. Wel mooi spel van Spanje vond ik en veel dreiging van de vleugels Vicente en Etxeberria.

Ik denk dat Mulder kiest voor Vicente, Valeron of Dellas :) Valeron is mn favoriete speler!

3. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond wordt het pas leuk, Frankrijk-Engeland. Dat moet toch een topper worden, dat kan toch niet anders

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Weet iemand een Livestream adresje? :p Moest gisteren werken, dus moest het doen met de uefa pagina, teletekst en zo nu en dan een ruimte met TV op zoeken maar een Livestream zou fantastisch zijn :p. Gisteren nog wel naar gezocht, maar niet echt gevonden.

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    denk het niet door die K*Tuitzendrechten, die belemmeren live stream, als het er is moet je dokken :mad:
    (hehe wouter ownt met zijn posts :+)

6. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
  7. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    dude er waren vanmiddag uitgebreide samenvattingen (of misschien zelfs integraal, weet niet).. ;)

8. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
  9. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
  10. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Tsjonge jonge jonge zeggen. Hoe diep kunnen mensen zakken. Ze zien verschillen die er niet zijn, ja mss zien ze er anders uit maar boeien. Ik geef niks om dit soort mensen, gestoord zijn ze die er zo over praten. Maare wil hier niet over praten, hou me liever bezig met het voetbal, het leuke EK. Maar jammer dat er alweer rellen zijn geweest tussen spanjaarden en portugezen. Maar verder t moet een feest zijn, net zoals 2000, dat hadden Nederland en Belgie echt goed geregeld :D

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zoek dan ook livestreams zodat ik ze op mn werk kan volgen :p. Niet dat ik dat nu de komende dagen nodig heb, werk alleen maar 's ochtends nu :eek:.

12. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Het was er vanmorgen helemaal voor op tv...

13. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Alhoewel als ze zo hard bezig zijn met hun mening verkondigen op die site dan kunnen ze tenminste geen andere mensen lastigvallen....

14. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Croatie - Zwitserland 0-0, had ik goed gegokt, teminste voor de toto voor mijn vaders werk niet op internet :mad:. Tis nu rust bij England-France mooie wedstrijd zeg, high quality football. Hopen maar dat engeland wint :D

15. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    OO.........M.M........GGGGG

Frankrijk pakt de winst ... niet te geloven

Zidane ... _O_ _O_

16. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn god, wat een wedstrijd. En natuurlijk verschrikkelijk voor de Engelsen. Tja en je ziet gelijk wat voor wereldster Zizou is. Op het beslissende moment staat hij er toch.

Die Fransozen hebben wel wat van Duitsers weg...

17. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    sjeesus:'-(:'-(.. ik heb het niet zo op die fransen:mad::mad:

18. Mr. KaDiR

Mr. KaDiR Me, Myself and I

Leuk Bevonden:
    2
    Als alle 4 de teams van vandaag nog 1 goal hadden gescoort had ik alles goed gegokt:d

19. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, ik heb het nu allemaal net gezien. Engeland tegen Frankrijk. Anders scoort Zidane even in de verlening 2 keer. Wat is er allemaal aan de hand! Eerst verliest Portugal van Frankrijk en nu dit...........Gewoon te grappig eigenlijk :D

20. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Je bedoelt van Griekenland. Heb tot nu toe het hele EK nog gezien en vandaag gebeurde toch wel het ergste ooit. Ik hoopte erg dat Engeland zou winnen maar nee hoor, het duitse syndroom slaat weer eens toe, of zal dit dan toch een wonder zijn |:-

Deel Deze Pagina