1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Deutschland gaat stunten.

2. Sietse

Sietse The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Nederland wint met 2-1, mark my words :9

3. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    K hoop op een felle wedstrijd met veel overtredingen, veel goals, veel counters en agressie ... :D

4. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik zei het nog
    0-0 of 1-1

5. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0

De wedstrijd was |:- maar wat een mooi doelpunt van The Man _O_

6. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    haha als je het zo ziet
    als hij niet in de goal zat had hij een penalty kunnen geven
    maar dan denk ik dat hij zo meer kans heeft op scoren ;)

7. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Saaiste wedstrijd tot nu toe IMO ... alleen omdat het Nederland is betekent niet dat het een goeie wedstrijd was, kijk maar naar Italie ...

Engeland - Frankrijk _O_

8. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    saaiste wedstrijd ,heb je de rest wel gezien???

Maarre ondanks al het gezeur, dit maakt alles weer goed:

9. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb alles gezien ... Nederland fanboy :p

10. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    zou jij ook moeten zijn!!!

Maarre als je alles gezien hebt dan weet je dat dit iig niet de saaiste was, al was de eerste helft wel op het randje, afgezien van de schijtgoal..

11. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Nee het was niet de saaiste dat was croatië - zwitserland ...

En Italië-denenmarken was een fokking spannende wedstrijd...

Engeland franrijk was bij de penalty van beckham spannend en de laatste 3 minuten..
    opgeteld 4 minuten...

12. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    juist die was idd saai, die stomme kroaten.. engeland frankrijk was op zich niet spannend, maar wel goed voetbal om naar te kijken

13. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoop maar dat Advocaat leert van zn fouten (Zenden? what the fuck). Robben voor Zenden en Seedorf voor vdVaart lost veel problemen op denk ik. Verder nog Cocu op de plaats van Bouma en Sneijder op de plaats van Cocu en die Tjechen worden kapotgespeeld.

14. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Jongen, denk je nou echt dat van de vaart plaats gaat maken voor mister Seedorf die er bijna nooit iets van bakt in het Nederlands elftal. V/d Vaart was gister gewoon diep ongelukkig, hij speelde gewoon niet op de juiste plaats, in ieder geval niet zoals hij t liefst speelt en dat komt ook mede omdat we geen 4-3-3 speelde maar een soort 4-3-2-1 dus. Maarja sneijder moet er gewoon in, stomme advocaat moet gewoon de beste opstellen en niet die mislukte zenden. Maakt ie ineens een andere opstelling, zo wennen de spelers nooit ergens aan.
    De tsjechen trouwens ook veel geluk gehad zeg.....

Maar ik keek de wedstrijd in een cafe in Eindhoven, gekkenhuis zeg met die goal pffff..... Echt prachtig, maar die duitsers maken weer z'n kut goal. En ik kan die Kuranyi ofzoiets niet uitstaan, zie ik gister op tv dat hij zegt dat de uitslag onverdient is. Ach de Duitsers hebben alles te danken aan Nederland, Nederland speelde slecht en de Duitsers iets minder slecht. Echt een fuck goal dat ze maken en dan zegt hij ook nog eens dat ze een penalty verdiende toen jaap stam m tegen zijn hoofd aan trapte. Maar als meneertje Kuranyi een beetje de spelregels kent, dan weet hij dat je daar nooit een strafschop voor zal krijgen, hoogstens een indirecte vrijetrap. Voor deze spelers heb ik geen respect, wel voor zo iemand als Ballack die zegt dat deze uitslag misschien wel de meeste terechte is.

Serieus niet omdat t Nederland is, maar tis al wel een van de mooiste Goals van dit EK tot nu toe dan.

Trouwens grappig nieuwtje:

Heineken-toeters in beslag genomen
    OPORTO Woensdag 16 Juni 2004 09:22 uur

Rondom de wedstrijd Duitsland-Nederland was sprake van een gigantische chaos. Met name de fans van beide landen zaten tegen elk voorschrift door elkaar in het stadion. Bij de ingang van het Dragao-stadion duurde de controle om binnen te komen zo lang dat de supporters na een paar uur begonnen te muiten en door de controleposten heen braken om de wedstrijd niet te missen. Opvallend was dat de controleurs vooral op verzoek van de sponsor de zogenaamde Heineken-toeters in beslag namen omdat er een andere brouwer sponsor van het toernooi. Het gaat dus niet om de veiligheid bij de controles maar om het image van de sponsor. Buiten het stadion lagen duizenden toeters. Overigens is de gehele omgeving van het stadion in Oporto een bouwput en bestond het risico dat de supportersgroepen elkaar met bouwmaterialen te lijf zouden gaan.

Laatst bewerkt: 16 jun 2004
  15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Advocaat had gewoon van Hooijdonk, Snijder en Overmars er al vanaf het begin in moeten zetten. Toen van Hooijdonk erin kwam veranderde het spel van Nederland compleet.
    Ik snap ook niet waarom hij Makaay er niet in heeft gezet.
    De Duitsers schijten namelijk in hun broek voor hem.

16. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Weet iemand waar ik de replay van V. Nistelrooij z'n goal kan downen?

17. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Kan geloof ik niet, zit met uitzendrechten enz. Moet je dik voor betalen als je dat mag denk ik. Ik heb gezocht maar niks gevonden.
    Maar @ wouter xbox: Je hebt geloof ik niet veel verstand van voetbal wel? Van Hooijdonk start bijna nooit in de basis omdat dat niet heel goed werkt en tis ook nog dat Overmars geen hele wedstrijd kan spelen. dusss....

18. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    1-1 Spanje Griekenland. Wat een verassing van Griekenland dit EK. Ik hoop dat Spanje zondag wel wint.

19. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar Griekenland maar 1 kans en ze maken m. Wel leuk, denk vanavond 0-0 of 1-1 portugal-rusland

20. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Griekenland had echt wel meer kansen hoor hoewel spanje wel beter was.

Deel Deze Pagina