Jongen, denk je nou echt dat van de vaart plaats gaat maken voor mister Seedorf die er bijna nooit iets van bakt in het Nederlands elftal. V/d Vaart was gister gewoon diep ongelukkig, hij speelde gewoon niet op de juiste plaats, in ieder geval niet zoals hij t liefst speelt en dat komt ook mede omdat we geen 4-3-3 speelde maar een soort 4-3-2-1 dus. Maarja sneijder moet er gewoon in, stomme advocaat moet gewoon de beste opstellen en niet die mislukte zenden. Maakt ie ineens een andere opstelling, zo wennen de spelers nooit ergens aan.
De tsjechen trouwens ook veel geluk gehad zeg.....
Maar ik keek de wedstrijd in een cafe in Eindhoven, gekkenhuis zeg met die goal pffff..... Echt prachtig, maar die duitsers maken weer z'n kut goal. En ik kan die Kuranyi ofzoiets niet uitstaan, zie ik gister op tv dat hij zegt dat de uitslag onverdient is. Ach de Duitsers hebben alles te danken aan Nederland, Nederland speelde slecht en de Duitsers iets minder slecht. Echt een fuck goal dat ze maken en dan zegt hij ook nog eens dat ze een penalty verdiende toen jaap stam m tegen zijn hoofd aan trapte. Maar als meneertje Kuranyi een beetje de spelregels kent, dan weet hij dat je daar nooit een strafschop voor zal krijgen, hoogstens een indirecte vrijetrap. Voor deze spelers heb ik geen respect, wel voor zo iemand als Ballack die zegt dat deze uitslag misschien wel de meeste terechte is.
Serieus niet omdat t Nederland is, maar tis al wel een van de mooiste Goals van dit EK tot nu toe dan.
Trouwens grappig nieuwtje:
Heineken-toeters in beslag genomen
OPORTO Woensdag 16 Juni 2004 09:22 uur
Rondom de wedstrijd Duitsland-Nederland was sprake van een gigantische chaos. Met name de fans van beide landen zaten tegen elk voorschrift door elkaar in het stadion. Bij de ingang van het Dragao-stadion duurde de controle om binnen te komen zo lang dat de supporters na een paar uur begonnen te muiten en door de controleposten heen braken om de wedstrijd niet te missen. Opvallend was dat de controleurs vooral op verzoek van de sponsor de zogenaamde Heineken-toeters in beslag namen omdat er een andere brouwer sponsor van het toernooi. Het gaat dus niet om de veiligheid bij de controles maar om het image van de sponsor. Buiten het stadion lagen duizenden toeters. Overigens is de gehele omgeving van het stadion in Oporto een bouwput en bestond het risico dat de supportersgroepen elkaar met bouwmaterialen te lijf zouden gaan.
Laatst bewerkt: 16 jun 2004