1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Alsof duitsland gaat winnen van denemarken.. Die gaan lekker gelijkspelen, zijn ze portugal en nederland kwijt.

Maar ik neem dit van marwijk en van bommel kwalijk. Ik zie ze nog zo staan na die nederlagen in de oefencampagne. Dit was echt zo aan te zien aankomen...

2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Zijn volgens mij niet al te slim bij vi. Ze hebben alles berekend en zeggen dat we 3-0 moeten winnen om door te gaan omdat Portugal en Denemarken doelsaldo 3-3 hebben. Maar als we 2-0 winnen staan wij 3-3 en Portugal 3-5 en als Duitsland wint Denemarken 3-4 ofzoiets.

3. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Gefeliciteerd Daniël..

wrijf het alsjeblieft er niet te diep in..:+

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.765
    Dat er de hele tweede helft eigenlijk zo goed als geen kans is gecreëerd.

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ach ja, PSV kreeg het ook ooit eens voor elkaar om in de laatste wedstrijd vanuit positie nummer 3 de titel te pakken door als een gek te scoren.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Maar wij kunnen geen deal sluiten met Portugal.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Echt, kan me geen slechtere Oranje zo snel herinneren. Dramatisch, koffers pakken en oprotten uit Oekraïne. 'Het kan nog', doag. Verdienen ze niet, gun het het Denemarken. Helaas, maar echt bedroevend. Ook hoe makkelijk Duitsland het heeft gehad eigenlijk, pfff. Bert, domdomdom. Normaal val ik trainers nooit aan, maar dit is gewoon dom.

Enige pluspunt van de wedstrijd was dit:

_O_

8. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Tja, Nederland was ook bagger en daarbij als je niks creëert dan ga je ook hard onderuit.

Wat de Duitsers deden man, steeds naar de cornervlag lopen.. Zwaar irritant ! Had echt een rot schop uitgedeeld niet normaal! Dit is toch geen voetbal meer, maar mietjes gedrag.:F:
    Wees dan ook echte spelers en ga dan lekker nog voetballen en wellicht scoren.

Laatst bewerkt: 13 jun 2012
  9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik zou echt woest worden wanneer Nederland een voorsprong op die manier zou riskeren of verspillen. Ik baal wel maar kan er niet kwaad om worden.

10. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    van Marwijk durft geen risico te nemen op het monent dat dat moet. Jammer.

11. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Ik ben nooit zo tegen trainers en ik meen het ook echt dat ik nu niet achteraf lul, maar ik heb het never nimmer op Bert gehad. Twee jaar geleden, allemaal leuk en aardig die WK-finale, maar qua voetbal was het niet om aan te zien zeg! En dan kan je misschien daarmee een WK winnen, maar persoonlijk geniet ik er meer van als je een WK of EK niet win, maar dat je in ieder geval mooi aanvallend voetbal heb laten zien. Veel zullen wel zeggen dat van Basten lekker snel eruit vloog, want veel vrienden van mij zeggen dat ook en dat is ook zo, maar het was wel voetbal waarvan ik korte tijd ongelooflijk van genoot. Daarnaast moet men wel rekening houden dat er toen nog 'jochies' waren met veel talent en weinig ervaring. Nu zou Nederland zich op dat gebied juist moeten hebben ontwikkeld, maar wel met AANVALLEND spel erbij. Nee hoor... Bert gaat gewoon lekker vier jaar lang het Nederlands voetbal verneuken met beetje verdedigend spel. Wat vind ik dit toch jammer, want wat had Nederland veel potentie zeg na EK 2008! Bert je mocht van mij al na het WK 2010 vertrekken, maar nu toch echt helemaal! En oh jah... neem die schoonzoon van je mee, want wat vertraagt die jongen toch het spel.

Wat een sjenkie is dat toch zeg. Je speelt tegen Duitsland, je moet eigenlijk winnen en dan ga je ..... met zen allen beetje achteruit lopen sjokken. Dan is dat toch niet zo goed van je denk ik...

Wat ik zo leuk vond waren die verschillende uitspraken dat ze het Barcelona spel leerde kennen en het ook uitvoerden.... mannen hahahaha ik heb me kapot geschaamd thuis dat Nederland zo in de steek word gelaten. Voorlopig ben ik in ieder geval niet in Duitse discotheken te bekennen.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.765
    Je zag trouwens dat van Persie zich veel beter voelde in die vrije rol van de tweede helft dan in de spits.

13. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Shiiiiit, de laatste keer dat we zo slecht verdedigde tegen Duitsland waren we ons land voor 5 jaar kwijt...

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    :lol:

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hoe vaak ga ik die grap nog tegenkomen. :mad:

16. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Vaak, is gewoon een mooie opmerking (credits aan degene die die heeft bedacht btw)

17. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Dat is echt iets wat ik al vanaf dag 1 roep. Iedereen zijkt maar op van Persie. Hij moet gewoon op een plek komen waar ie zich prettig voelt.

We hebben volgens mij welgeteld 5 minuten goed gespeeld. Je zag ineens een omslagpunt toen ook van Persie de goal maakte. Ineens liepen ze even harder, creeerden ruimtes..ik dacht even er gebeurt wat. Maar helaas met de eerste de beste duitse tegenaanval zakte het weer in en was het weg.

dramatisch.

18. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ach gast, 2 jaar geleden was toch gewoon fantastisch? Sfeer was super in Nederland. Oke, met enig geluk zijn we doorgegaan, maar er werd wel gewoon gewonnen. Ik heb een hekel aan dat naieve gelul van ik ga er liever uit met goed voetbal dan dat we doorgaan. Je wilt toch gewoon zo ver mogelijk komen?

Van BVM snap ik niet dat hij gewoon zo star is, hij moet toch inzien dat het op het WK af en toe met geluk is gegaan en dat Van Persie in de spits niet echt een succes was. Als je dan een Huntelaar hebt, dan wil je die toch ook in je basis gebruiken? Het is ook raar dat (ook al is zo'n situatie al zo vaak voorgekomen) zowat heel Nederland ziet hoe het moet: Van Persie achter Huntelaar, maar dat de bondscoach het niet ziet.

Laatst bewerkt: 13 jun 2012
  19. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Wat een kut wedstrijd :mad:

maar het kan nog :+

20. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    En nog steeds al die fuckin Oranje reclames...

Deel Deze Pagina