Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Kuyt moet afvallen , bah wat een kutvoetballer.

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Bouma is faillure guaranteed. Dan zijn we zo uit het toernooi.

3. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Bert had gewoon Urby op linksback moeten proberen. :'-(
    Beter dan Willems, Buttner, Bouma en Anita en kan ook op meer posities uit te voeten.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De laatste keren dat ik Urby op linksback zeg, werd ik daar niet blij van. Toegegeven, dat is al 3 jaar geleden ofzo, maar heeft hij in de tussentijd uberhaupt daar gespeeld? Nee toch? Het is echt geen verdediger.

5. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    869
    Dan kun je net zo goed met 3 verdedigers gaan spelen en 1 aanvaller/middenvelder meer 8).

6. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24

QFT!

7. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    869
    Ik vind het echt ongelooflijk wat voor een bagger verdediging Nederland eigenlijk heeft :mad:. Heitinga is de enige constant goed spelende verdediger.. VD Wiel is de afgelopen 2 jaar ook niet echt beter geworden. Hij is echt toe aan de volgende stap voor zijn ontwikkeling. Bij Duitsland ligt ook de zwakte in de verdediging, dus een opstelling met 3 verdedigers is misschien niet eens zo gek :+.

Laatst bewerkt: 21 mei 2012
  8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Helaas is er vrijwel geen enkele coach die het lef heeft 3-4-3 te willen spelen.

9. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    869
    Nja, ook wel logisch natuurlijk. Maar de komende oefeninterlands zijn er toch om dit soort dingen te testen 8).

10. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Duitsland een zwakke verdediging? 8)

Hummels, Boateng, Badstuber nu al top en nog jong. En verder nog Mertesacker en Lahm.

11. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    869
    Ik vind Boateng, Badstuber en Mertesacker nog erg wisselvallig.

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    M'n oren bloeden. Wat een walgelijk slechte troep.

13. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Lahm is een wereldtopper, Mertesacker is weer het andere uiterste. Hummels is ook goed.

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, maar Kuyt is dan wel weer een prima voetballer voor in een finale i.t.t Robben. :+

15. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    869
    Mertesacker is alleen goed in de spelhervatting. Lahm is inderdaad erg goed, Hummels weet ik niet. Kijk nooit de Duitse competitie en Dortmund lag meteen uit de CL.

16. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    869
    NOOOOOO, mijn oren bloedde al bij de FIFA 12 uitbreiding zonder dat brainless gezang erdoorheen :emo:.

EDIT: Sorry voor deze double post, dacht even dat ik in het andere voetbal topic was 8).

17. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je een punt, maar ik denk dat hij zeker gegroeid is in die drie jaar en ondanks dat linksback niet zijn favoriete positie is denk ik nog steeds dat het onze beste optie is. Bouma kan echt niet meer en als hij linksback gaat spelen ben ik echt bang dat hij voor tegendoelpunten gaat zorgen, Willems heeft potentie maar heeft totaal geen ervaring en Anita is gewoon slecht op LB. Maar ja, Urby is toch al afgevallen dus zal het toch één van bovenstaande namen worden en ik ben echt bang dat het onze vriend Bouma wordt. =(

18. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Iemand die al drie jaar niet meer op die positie heeft gespeeld daar neerzetten... goed plan man8) Die positie is gewoon de zwakke plek van NL wie er ook staat.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.662
    Alleen Lahm vind ik daarvan goed, en dat is geen eens een echter verdediger 8).

20. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Het is ook niet veel gebaseerd, behalve dan dat ik hem bij Ajax daar nooit slecht vond spelen als LB en ik denk dat je bij AC Milan niet echt slechter wordt, ook is de concurrentie voor die positie, zoals je zelf al zegt, uitermate dun en zwak.

Benieuwd naar morgen en wie er op de LB positie staat.

Deel Deze Pagina