Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Gewoon 3 - 2 - 3 - 2 spelen dan hebben we helemaal geen LB nodig, 3 centrale verdedigers met daarvoor 2 verdedigende middenvelders, centrale man samen met 2 buitenspelers, en dan 2 spitsen. Met juiste looppatronen beste opstelling mogelijk met dit team.

Gelukkig ben ik geen bondcoach

2. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben voor, Bouma gaat toch meer fout dan goed doen dus dan kan je hem er niet zo goed niet in doen. Maar BVM kennende ben ik echt bang dat het Bouma wordt, vanwege zijn ervaring. Schaars of De Jong als LB hoor ik soms ook voorbij komen, zijn dat serieuze opties?

In Nederland hebben we 16 (of 17 al?) miljoen bondscoaches. ;)

3. Xbox.exe

Xbox.exe Nu even serieus

Leuk Bevonden:
    0
    Wat denken jullie eigenlijk, komen we de groepsfase door?
    Denk het zelf eigenlijk wel. Vier jaar geleden waren we ook al afgeschreven voordat het EK begon en wonnen we ook van Italie en Frankrijk. Maar Duitsland en Portugal zijn gewoon ook goede ploegen (vooral Duitsland) die ook kunnen winnen van Nederland. Denemarken maak ik me niet zo veel zorgen om.

4. Seh

Seh Guest

En toch had ik Urby sowieso meegenomen. Met een blok van De Jong en Van Bommel ervoor had ik er best vertrouwen in gehad. Tevens vind ik hem ook beter (op dit moment) dan een Maher op de 10.

Ik denk het wel. Van Portugal gaan we gewoon winnen. Dat middenveld van hun is écht helemaal niks vergeleken met die van Nederland.

Laatst bewerkt door een moderator: 21 mei 2012
  5. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad. Mooie van Urby is inderdaad zijn multi-inzetbaarheid, misschien niet de beste LB maar dat zijn Bouma, Willems en Anita ook niet. Maar ja, BVM vind dus van niet, van Portugal moeten we winnen, ter revanche van 2006! Bouhlarouz gewoon toch nog meenemen en weer op Ronaldo zetten. ;)

6. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Willems is tenminste een 'echte' linksback. Zie daarom liever hem dan Urby. En valt nog veel van te maken, hij is pas 18!

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Urby meenemen voor het middenveld? Wtf... Als LB is het al erg, maar daar is nog schaarste. En zelfs dan vind ik het terecht dat ie niet meegaat. Maar voor het met kwaliteit doordrenkte middenveld??

8. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    [yt]nY3vNmRUXGU[/yt]

_O_

sowieso die hele wedstrijd van 2006 8) beter maken we ze zo fucking hard in!!! haha word nu al weer boos ervan :'-(

[yt]9wALiyDM_Nk[/yt]

//als ik zo'n wedstrijd aan het voetballen was met zoveel debielen zou ik me echt niet in kunnen houden tering

Laatst bewerkt: 21 mei 2012
  9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Emanuelson is als linksback niet beter dan Buttner of Willems denk ik.

10. Xbox.exe

Xbox.exe Nu even serieus

Leuk Bevonden:
    0
    Weet nog wel dat ik echt super kwaad werd over die rode kaart van Boula, maar toch nog best wel harde overtreding :D Hoewel Figo zich ook wel aanstelt.
    Zie trouwens ook 3:00 eerste een vrije trap en dan naar 10 seconden weer éen 8)

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Beter schieten we portugezen helemaal kapot. Wat een klootzakken. Dan maar een paar rode kaarten :p

Zal je zien dat het een zoetsappig wedstrijdje word!

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Emanuelson is 10x zo goed dan Maher nu, dat jongetje heeft de tweede helft niets laten zien.

Waarom heeft niemand het over Schaars of Bouhla? Schaars is degelijk, Bouhla lekker voor tegen Duitsland en Portugal.

En anders: Bouma.. :'-(

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.894
    Haha, toen was bosmongool Pepe er nog niet eens bij. :+

14. Seh

Seh Guest

Ik hoop dat Pepe weer lekker gesnoven heeft voor de wedstrijd en snel een rode kaart pakt. :+

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Schaars is toch ook geen LB?

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Daar speelde hij tegen Dngeland wel, en Bertje herhaalde dat een aantal keer in de interviews naderhand. Hij zag wel wat in hem als linksback, zeiden ze bij VI Radio. Dusja.

17. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Als Gio een rode kaart pakt dan weet je dat het niet goed zit :+ Die heeft maar een of twee rode kaarten in heel z'n carrière gepakt.

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.183
    Jezus, wat een kaarten inderdaad, dat ging echt nergens meer over :lol:

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Die overtreding op Heitinga die gewoon een rush begint. Prachtig :+

20. Siemenn

Siemenn pee es vee