Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Revanche voor die 8-1 in de afscheidswedstrijd van Cruijff tegen Bayern. :cool:

2. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Bert moet gewoon van te voren die youtube filmpjes opzetten:+ Als dat ze niet motiveert, dan weet k het ook niet meer.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.894
    Villa zeker niet mee met Spanje, aan de ene kant zonde, en de ander beter natuurlijk. Benieuwd wie Del Bosque definitief mee neemt qua aanval.

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Waar vullen jullie de EK-poultjes in?
    Ik wil mijn winkansen dit jaar spreiden in de hoop een prijsje in de wacht te slepen (ik laat me leiden door statistieken!)

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    We hadden zo'n XBW poule? :eek:

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    ja xbw poule op flexvoetbal.nl.

7. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Llorente, Torres, Pedro?

8. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
  9. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ze hebben toch ook Negredo, Llorente, Soldado? Of zijn er daarvan al een aantal afgevallen?

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.894
    Denk Llorente, Soldado en Torres. Pedro sowieso niet, en denk Mata ook niet. Al komt dat meer omdat ik Mata niks aan vind.

11. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Mata zie ik wel meegaan. Pedro niet. Als ik naar vorige selecties van Spanje kijk, gingen er altijd 2 pure spitsen mee. Ik gok op Torres en Llorente.

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Niet echt topspitsen IMO.

13. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Llorente past als aanspeelpunt prima binnen de Spaanse selectie. Zeker met spelers als Xavi en Iniesta om zich heen. Torres speelt bij de Spaanse ploeg altijd wel redelijk, maar ze hadden natuurlijk gehoopt op Villa. Dat is een goalgetter die bovendien het Barça spel beheerst. Hetzelfde spel dat ze bij Spanje automatisch ook gaan spelen, door Xavi, Iniesta, Fabregas en Busguets.

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    Waarom zou je als spits zijnde het spel van Barcelona moeten beheren? Het enige wat een spits zoals Torres, Llorente, Pedro of weet ik veel moet weten is wanneer hij moet lopen. Meegaan in dat combinatie spel zal toch niet gebeuren.

15. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Dus dan maakt het volgens jou geen zak uit wie er bij wijze van spreken in de spits staat bij Barça? Of dat nu Messi is of Altidore?

De spits van Spanje is de spil in datzelfde combinatievoetbal.

Laatst bewerkt: 25 mei 2012
  16. Seh

Seh Guest

Dit.
    Als je daar een statische spits als Llorente neer zet krijg je heel ander soort voetbal. Dan loopt hij namelijk in de weg voor spelers als Iniesta die graag in de 16 komen.

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    Het spel van Barcelona en Spanje word gemaakt door 3 middenvelders. Xavi, Iniesta, Busquets / Fabregas. Tuurlijk is het van belang dat een spits / verdediger weet waar hij de bal kwijt kan en mee kan gaan in het spel van zijn ploeg.

Het maakt bij Spanje geen zak uit wie er in de spits staat, ze kunnen allemaal mee. Vergis je eigen niet in het feit dat als je bij Spanje / Barcelona voetbalt je ALLEMAAL mee MOET kunnen op dat niveau. Denk dat een Llorente dan ook ineens anders gaat voetballen. Overigens is een Messi niet te vergelijken met een Villa, Torres of Llorente, laat dat even duidelijk zijn. Deze gaat ook vaak nog mee in het combinatie spel vanwege zijn vrije rol. Dat zie / zag ik Villa niet vaak doen.

18. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    tijdens het wk scoorde spanje ook maar 8x in 7 potjes (5x villa). Dus ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen dit jaar

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Casillas (€35m), Piqué (€38m), Iniesta (€65m) en Ronaldo (€90m) zijn de duurst geschatte spelers van het EK, per linie. Kut Spanje :mad:.

20. pieteralberts

pieteralberts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spanje of duitsland word helaas europees kampioen. Ik denk dat we de poulefase niet overleven.

Deel Deze Pagina