1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    als we zo gaan beginnen.....

Waar is Bergkamp? F. de Boer, Kluivert, Davids?

2. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent zo irritant he. :lol::lol:

Als jij 16 jaar of ouder bent moet je jezelf dood schamen. Daarnaast trap je iedere deur in die al open staat en voeg je totaal niks toe. 8)

En nee ik ben niet geirriteerd omdat het Nederlands elftal heeft verloren, omdat het NL elftal mij niet meer veel doet. Zo, die open deur kan je ook niet meer intrappen.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou de beste wedstrijd van Nederland op EK was nog steeds 3 keer bagger.
    Heb eigenlijk geeneen uitgespeeld kans gezien. Begin was leuk maar net zoals de eerste 2 wedstrijden na 20 min is het voorbij. Geen vorm geen strategie. Helaas pindakaas.
    Snap niet dat de commentator zei dat ze alles hadden gegeven. Vond ik eigenlijk niet.

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    En weer thuis na het zien van opnieuw een nederlaag. De 1-0 voorsprong gaf nog even hoop, maar dat zakte weg en al snel kwam de pessimistische houding weer naar boven dat het dit EK niet gaat worden. Aanvallend niet optimaal sterk en de nodige kansen gemist. Verdedigend zeer zwak tot slecht. Stekelenburg die regelmatig een knappe redding had en daarmee de cijfers beperkt hield. Met het WK weer opnieuw proberen en dan optimaal spelen.

5. Remco

Remco Guest

Waar is Martin Drent?
    Nee, GForce is een fijne vent. Die is potverdikkeme 31 jaar oud en hapt als een pasgeboren baby naar een moedertepel. Als ik SammyR was geweest, was ik ook zo doorgegaan.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Wat een drama he.. Die verdediging... Zelfs in Ierland lachen ze zich nu de ballen uit de broek :lol:

:lol: _O_

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Volgens Vlaar kapt van Marwijk er mee.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet ook wel gewoon.

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Lekker makkelijk. Vlaar moet zelf in de spiegel kijken en concluderen dat hij ontzettend veel geluk heeft dat hij voor Nederland mag spelen. Met een klein beetje meer concurrentie valt hij meteen buiten te boot. Als je de spelers hoort praten over van Marwijk heeft niemand problemen met hem en hopen ze allemaal dat hij blijft. Het komt gewoon door de zeer matige verdediging en de vorm die ontbreekt dat we eruit vliegen.

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Dat interview met van der Wiel :lol:

11. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hahaha echt he.. Ik vraag me dan af wat hij als reden zou hebben dat hij zo erbarmelijk heeft gepresteerd..

12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ongelofelijk, wat een zak hooi die gozer. Kan hij überhaupt meer dan vier woorden uit z'n mond krijgen. Met verbazing naar zitten kijken.

13. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Vanwaar die vergelijking met Gforce? 8)

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028

:lol:
    Idd, trieste vent.

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Hier gaan nog wel wat lijken uit de kast vallen.

Klik

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Omdat hij zich net zo gedraagt? 8)

17. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Die van der Wiel heeft ook echt het IQ van een koe he, sjonge jonge.

Sowieso gaan er echt 80000 verhalen naar buiten komen. Best vermakelijk opzich.

Anyway, nieuwe ava en we zijn voor de rest van dit toernooi voor Engeland.

18. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61

Ik ben vanaf nu voor Italie :9

19. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet wat er met die van der Wiel aan de hand is, leek een paar jaar terug een hele grote te worden maar die jongen lijkt alleen maar slechter te zijn gaan ballen.
    Lijkt bij hem een mentale kwestie te zijn, misschien dat hij een geestelijke ziekte heeft ofzo? Erg vreemd hoe hij soms in gedachten verzonken lijkt te zijn en de meest simpele ballen inlevert bij de tegenstander.

20. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Wtf gast meen je dit serieus? Misschien heb van Marwijk dat wel gezegd? Heb je naar de rest van de verdediging gekeken van Nederland? vd Wiel en Willems hebben veel slechter gespeeld dan hij. (Willems komt net kijken en komt op het niveau gewoon veel tekort en vd Wiel is gewoon een flapdrol) Heitinga had het niet beter gedaan dan Vlaar. Ik wil niet zeggen dat het een goeie speler is, maar de rechts/links back liepen te klote ik vond dat Vlaar en Mathijsen het redelijk deden. Die andere 2 hebben geluk dat ze in het NL elftal staan.

@Edjuuuuuh : Engeland!

Laatst bewerkt: 18 jun 2012

Deel Deze Pagina