1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Bert moet gewoon blijven.. Anders krijgen we weer twee jaar gekut met opstelling en spelers. Nee, dankje. Vlaar deed het goed vandaag. Mathijssen mag echt stoppen. Misschien moet de media is kappen met dat gekanker op alles en iedereen.

Moet zeggen dat het dit EK wel erg was. Echt op alles... Walgelijk. Uitschakeling kan gebeuren. Jammer, helaas.

Om dan gelijk te janken dat het aan van Marwijk ligt is zo kansloos. ELKE COACH HEEFT GEFAALT. Behalve Michels... Elke tactiek of opstelling werkt niet, maakt niet uit welke coach wat of wie gebruikt.

Als voetbal land zijn we groot; maar schijnbaar niet groot genoeg.

Ik zeg, kom er maar bij Douglas, Bruma, Buttner, Maher, Dost...

Weltrusten.

Laatst bewerkt: 18 jun 2012
  2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
    EN BOUMA

3. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Vond De jong nog 1 van de besten vandaag.

4. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ik zeg toch ook niet dat het alleen maar door Vlaar komt? Ik zeg dat we een zeer matige verdediging hebben. Met deze verdediging straal je totaal geen vertrouwen uit naar de rest van je team. Je kunt nooit aanvallend spelen als je weet dat er constant individuele fouten worden gemaakt in de verdediging. We hebben totaal geen topper of leider in onze verdediging. Alleen maar zeer matige spelers die elke wedstrijd cruciale fouten maken.

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Als ballenjongen? Doen!

6. Remco

Remco Guest

vd Gijp :cool:

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Uh wie zegt dat Vlaar het er mee eens is? :emo:

Volgens Vlaar gaat van Marwijk opstappen. Dat heeft toch niks met Vlaar zelf te maken of wat?

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Rustig maar boefje, ik dacht dat hij het er wel mee eens was.

9. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Nu hopen dat van Marwijk zijn koffers pakt_0/

10. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    En dan ? Wie moet er dan gaan staan van Gaal ?:+

11. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Andere namen noemen is leuk, maar daar ligt het niet aan. In de verdediging mag wel wat gebeuren, want het niveau Stam/F. de Boer halen we al jaren niet.. maar qua middenveld en aanval hebben we allemaal wereldklasse spelers lopen. Sneijder, van Persie, Robben, vd Vaart..elk team zou ze wel willen hebben. Er kwam gewoon helemaal niks uit nu.. maar de kwaliteiten zijn er wel.

Ik had een hekel aan Spanje, maar ik denk toch dat ik voor Spanje en/of Italie ga zijn. Als ik zie hoe mooi en beheerst Spanje rondtikt, altijd in beweging is.. prachtig om te zien.

Of een keer een buitenlandse trainer? Steve McClaren oid zou ik geen probleem mee hebben.

Laatst bewerkt: 18 jun 2012
  12. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    We hebben straks Douglas, van Rhijn, Gouweleeuw. Verdedigend komt het wel goed denk ik :)

13. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Klinkt leuk, maar er ontbreekt ook een ervaren speler achterin.. die generatie is pas op zijn top wanneer Sneijder en VDV de trainerscursus aan het afronden zijn.

14. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24

Zijn we alweer 1 april?

15. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Hoezo? :)

16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Hij praat wel leuk en is eerlijk maar ik zie hem geen resultaat boeken.

17. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Denk dat Douglas wel die ervaren speler kan zijn over 2 jaar.

18. Seh

Seh Guest

Er is nog nooit een vice-wereldkampioen geweest die de eerste ronde van een EK heeft overleefd, zegt ook wel wat denk ik.

Het klopte deze keer gewoon allemaal niet, kan gebeuren. Nieuw centraal duo zien te regelen en het is te hopen dat Clasie, Anita en/of Strootman zich zo ontwikkelen dat ze straks in Brazilië naast De Jong kunnen staan.

Edit:
    Oh en gaan er nog mensen hun gelijk halen over Huntelaar, of kan dat niet echt?

Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2012
  19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Speelde die?

Nee maar het is toch te gek voor woorden dat we de beste spits uit de Duitse competitie niet aan de bal weten te krijgen. Zetten we eindelijk v Persie en Huntelaar correct neer, staat de assist gever Sneijder weer verkeerd.

Ik snap er helemaal geen kut meer van joh. :'-(

20. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Qft :thumbs:

Al is het stiekem allemaal best wel duidelijk :'-(

Deel Deze Pagina