1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Hebben we twee verdedigende backs dan?

2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Die tactiek was trouwens ook gedoemd te falen. Vleugelspelers naar binnen trekken (voorspelbaar) en de backs er overheen laten komen en voorzetten geven. En wie zijn de backs? VD Wiel en Willems, mijn god:lol:.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Op papier ;) Zoals ik al zei spelen we eigenlijk gewoon met 9 man.

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Robben was echt het meest dramatisch relatief aan zijn kwaliteiten in alle drie de wedstrijden. Wat heeft die gast een hoop balbezit verspeeld zeg. Gister 2e helft, staat ie eindelijk links, gaat ie nog naar binnen 8)

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat sloeg idd nergens op.

6. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Iedereen zegt altijd dat hij te makkelijk in te schatten is omdat ie altijd naar links gaat, gaat ie eindelijk naar rechts is het nog niet goed ;)

7. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Maar Robben was ook gewoon ver van zijn topniveau verwijdert. In goeie doen komt hij er gewoon een paar keer goed langs en maakt hij wel een goal in die drie wedstrijden. Waar je hem nu ook neergezet had, hij had toch niet gepresteerd. Maarja Robben is heilig en mag nooit uit de basis_0/

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Van der Wiel is sinds het WK gewoon niks meer. Af en toe heeft hij eens een opleving waarin hij het wel goed doet, maar het lijkt alleen maar alsof hij achteruit gaat in plaats van vooruit.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Alleen al je Bosvelt inbrengt :lol:

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24

Hij leert er mee leven en kan alleen maar beter worden. Ik zie het goed komen met hem.

11. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Lag toch niet aan de instelling zei je ;)

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vond het ook erg dat de commentator zei dat Nederland gisteren alles heeft gegeven.

WTF

Je hebt 1 uitgespeelde kans gecreeerd en dat was toen ze nog maar een paar minuten te spelen hadden en 2-1 achter stonden :emo:.

13. Seh

Seh Guest

Willems nu al afrekenen gaat mij ook veel te ver, die jongen speelde aan het begin van dit seizoen nog een wedstrijd in de Jupiler League man. Logisch dat hij het niet aan kan tegen spelers als Nani en Müller, zeker in zo'n pauper team als dit toernooi. Die jongen gaat gewoon weer knallen bij PSV zodat hij er in 2014 wél klaar voor is. Hopen dat Pieters snel verkocht word zodat ze elkaar niet in de weg lopen voor hun ontwikkeling.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    In 2016 gewoon de achterhoede:

Willems - Viergever/Denswil - De Vrij - Van Rhijn

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Willems komt er nog wel, Ja het was gister slecht maar hij kreeg ook geen enkele steun en dan kun je niet verwachten dat zo'n jongen van 18 de boel bij elkaar gaat houden.

16. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Willems deed het imo niet slechter als de andere verdedigers en dat zijn "ervaren" spelers ipv een 18 jarige speler. Kan die jongen niks kwalijk nemen en hij toonde als 1 van de weinige wel inzet, hij komt alleen nog tekort op dit niveau wat vrij logisch is.

17. Seh

Seh Guest

Krul
    Van Rhijn/Van der Wiel - Viergever/Denswil - De Vrij/Bruma - Willems/Pieters
    Anita/Clasie-Strootman/Fer
    Maher/Vilhena?/Klaassen?
    Narsingh-De Jong-Elia

Zoiets zie ik wel zitten. :cool:

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En dan Dost mee als pinchhitter, laat maar komen dat WK :+

19. Seh

Seh Guest

WK komt denk ik te vroeg. Tenzij een groot gedeelte van Fer, Willems, De Vrij, Van Rhijn, Van der Wiel, Clasie, Strootman, Anita, De Jong, Narsingh en de rest van de talenten al snel naar een grotere competitie gaan. Anders maak je natuurlijk (weer) geen schijn van kans met die opstelling. En dan is het afwachten hoe fit een Sneijder nog is bijvoorbeeld.

Ik denk/hoop dat het einde verhaal is voor Van Bommel, Van der Vaart (te traag voor een positie anders dan 10 en toch al 31 bij het nieuwe toernooi), Mathijssen en Kuyt. Maar dat is denk ik ook wel zo, zijn te oud geworden.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Van Bommel zeker en misschien Kuijt stoppen denk ik nu.

Deel Deze Pagina