1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Als Willems z'n mond opentrekt denk je dat die verstandelijk gehandicapt is. Serieus kijk z'n interviews. Hoe kan zo iemand nou weer een topspeler worden, enige intelligentie is vaak toch wel een vereiste om uit te groeien tot de top.

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ja want Diego Maradonna en Paul Gascoigne waren ook het voorbeeld van een hoog IQ 8)

Of, wat recentelijker: Mario Balotelli :lol:

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Maar wel van persoonlijkheid :cool:

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nee, dat zei ik niet. Het is geen onwil en geen gebrek aan inzet dat het niet lukt. Hun instelling is niet dat ze geen inzet willen tonen, het is dat ze het gewoon niet lukt wegens angst en onzekerheid. Die instelling zorgt ervoor dat ze bij de eerste de beste tegenslag het hoofd buigen voor de tegenstander.

5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Die schat ik stuk voor stuk toch wat hoger in dan Willems.. Het zijn idd meer persoonlijkheden met "onverstandige" trekjes, niet persé halleve garen.

6. Seh

Seh Guest

IQ verwarren met jouw beeld van hoe je je moet gedragen. :emo:

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nuytinck?

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Want een verstandelijk gehandicapte zit de boel te trollen? 8)

Laatst bewerkt: 18 jun 2012
  10. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    ''Balotelli women's prison''

Serieus dat is toch gewoon een brilliant idee, daar moet je gewoon een goed IQ voor hebben.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    2 woorden,.. David Beckham... :+

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    :lol:

Ik denk dat Seh meer verbolgen is over het feit dat ik onderdelen van het EQ onder het IQ schaar....Sorry Seh :)::)

Laatst bewerkt: 18 jun 2012
  13. Seh

Seh Guest

BMI? Achahbar? Ik had geen zin om elke talent op te noemen. :+Al moet ik zeggen dat ik misschien nu wel Nuytinck boven Denswil zou zetten.

http://www.gsoranje.nl/2012/06/huntelaar_deed_mee_voor_spek_e.html
    En dat lieve mensen, is waarom Huntelaar NIET in de spits hoort in dit team. Zoals ik al meerdere malen heb proberen duidelijk te maken.

Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2012
  14. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Dat lag echter niet aan Huntelaar, je moet van Huntelaar niet verwachten dat hij mee gaat voetballen, die jongen staat er om goals te maken. En om goals te maken moet je ballen krijgen. Nederland heeft mensen die goede voorzetten kunnen geven, maar die moet je dan wel opstellen of op de juiste positie zetten. Van Persie deed ook mee voor spek en bonen want kreeg ook te weinig goede ballen en verknalde de kansen die die wel kreeg. Op een enkeling na deed het hele elftal voor spek en bonen mee.

15. Seh

Seh Guest

Nee, want over Van Persie werd beweerd dat hij geen echte spit is/was omdat hij geen goals maakte in Oranje. Maar hij kreeg tenminste wel kansen, terwijl Huntelaar dat nu (net als in de tweede helft tegen de moffen) niet kreeg. Het is geen fijn systeem voor een spits en juist daarom moet je er iemand hebben staan die meer kan dan alleen de bal erin knallen.

16. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Als je niks doet met die kansen wat heb je er dan aan? Huntelaar kreeg gewoon geen bal in de 16 dan wordt het moelijk scoren. En wat heeft Persie gedaan met zijn meevoetballen? Heeft die daarmee andere spelers laten scoren want dat heb ik niet gezien. Aan andere kant faalde het hele team, als je bij 1 tegenstoot gelijk een goal om je oren krijgt dan denk je als spits ook "laat maar". Zelden zo'n wanvertoning gezien als het spel van oranje laatste 6 maanden.

17. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Je lult weer uit je nek, zoals je gewoonlijk Seh. Je doet altijd alsof je de waarheid in pacht hebt.

Van Marwijk past een verkeerde opstelling toe, hij moet Sneijder achter Huntelaar zetten in plaats Van Persie want hij stelde ook geen drol voor.

Dan heb je 2 goede en snelle vleugelspelers nodig met Robben op links en Afellay/Narsingh op rechts die de bal in de 16 trappen en niet 2 spelers die altijd en alleen maar naar binnen draaien. Maar het ontbreekt aan initiatief en lef bij dit Oranje daarom werd de bal constant naar achteren gespeeld totdat hij bij Stekelenburg aankwam en deze weer weg keilde.

Wat ik nu verwacht is een kinderachtige reactie langs jouw kant met de volgende emoticons : ":emo::lol::x_0/".

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik zou dan eerder het systeem omgooien. :+

4-3-3 met de punt naar achteren. Dat is zoals het hoort.

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Of je zet gewoon 11 random personen op het veld, zoveel verschil zal het niet maken. :+

Deel Deze Pagina