Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ik was toen te jong/was er nog niet maar in 1990 kwamen we ook niet verder dan de achtste finales terwijl 2 jaar daarvoor nog de beker meenamen. Dat bedoelen ze :+

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Tegen Brazilie was het hetzelfde verhaal ... Mensen met hun gekke redenaties..

Dat is echt altijd zo.. Tijdens het WK zo geergerd aan die mensen.. Vooral toen Brazilie tegenstander werd zou het afgelopen zijn. Weinig vertrouwen enz en na die match had iedereen en hun moeders oranje aan. En wat je zegt, alsof Portugal uitkijkt en denkt "Oh Nederland speelt ALTIJD slecht tegen ons, het wordt makkelijk"..

Laatst bewerkt: 27 mei 2012
  3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Figo doet niet meer mee :b:

4. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Maar Portugal denkt wel "Oh, 2004 en 2006 hebben we gewonnen". Statistieken spelen stiekem een rol en aangezien Nederlanders best een nuchter volk is zullen we het nooit te hoog in onze bol krijgen :cool:

5. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    We hadden geluk dat Brazilie niet in grootste doen was en dat Stekelenburg die bal van Kaka onder de lat vandaan haalde, anders hadden we er gewoon uit gelegen.

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja.. "geluk". Dat was het. Stekelenburg had geluk.. Geen vaardigheid maar geluk.. :emo:

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Pessimisten hier joh. 8)

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als Robben gewoon gescoord had waren we nu Wereld Kampioen!

ALS

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Spanje had wel geluk daar :9

10. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nee dat is dan weer vaardigheid.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Reddingen van Steek tegen Kaka en Casillas tegen Robben waren gewoon skills, geen geluk. De 1e goal van Oranje tegen Brazilië was geluk, de eigen goal van faalmongool Felipe Melo.

En Robben was dom bezig door verder te lopen na vastgepakt te worden door Puyol. Gaan liggen en Puyol had rood gehad. En die 1 op 1 had hij natuurlijk beter moeten inschieten.

Laatst bewerkt: 27 mei 2012
  12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die ene keer in heel zijn carrière dat hij niet ging liggen :lol:

13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wees gewoon eens blij, lijkt wel alsof we de goden moet prijzen dat ze zo goed gezind waren voor het oh zo slechte Oranje en we Brazilië met geluk hebben verslagen.

Uiteindelijk won Nederland, ik had het niet verwacht maar het is wel zo, end of story.

14. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Dit. |:-
    Normaal lag hij al lang en breed op de grond maar net op dat moment niet. :mad:

15. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Tuurlijk was ik blij dat Nederland zo ver kwam, maar de manier waarop viel zwaar tegen! Als je reeel bent zat het natuurlijk qua tegenstanders ook niet tegen: Denemarken, Japan, Kameroen, Slowakije, Brazilie, Uruguay. Normaal gesproken tref je andere landen op weg naar een WK finale...

Ik vind dat resultaat gepaard moet gaan met goed voetbal, 1998 was het ultieme WK met prachtige wedstrijden tegen een fantastisch Argentijns en Braziliaans elftal als hoogtepunt _O_ Ik kijk nog altijd met plezier terug naar samenvattingen van die wedstrijden, de Boertjes, Davids, Cocu, Bergkamp, Kluivert, heerlijk lichting :thumbs:

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Halve finale 98 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> finale 2010

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Eigenlijk hadden we toen écht wereldkampioen moeten worden. Sweet Jesus wat een team.

18. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    2008 vond ik anders ook genieten. Frankrijk en Italie _O_

Heb me niet gestoord aan 2010 trouwens, behalve de finale.
    Eindelijk een keer slechte wedstrijden gespeeld maar wel met resultaat.
    Het maakt mij niet uit hoe..als we maar winnen.

Nederlanders willen ook altijd mooi voetbal zien. Leuk streven, maar ik win liever.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mooi voetbal tegen de zwakkere teams mag ik toch wel verwachten, vind ik. Tegen grotere landen vind ik de spanning op zich al goed genoeg :D.

20. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Volgens mij spelen we juist vaker tegen grote landen ook goed en hebben we de grootste moeite met kleine landjes die met z'n 10-en gaan verdedigen.

Deel Deze Pagina