Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    nog steeds zijn jullie aan het zeiken?

dat vertrouwen dat jullie verliezen werkt de spelers ook tegen. en dat verliezen van vertrouwen is gebaseerd op domme oefenduels..

steun die spelers, in interviews wordt hun nu gevraagd of dat verlies in vertrouwen hun wat doet.. natuurlijk doet het wat, ze zeggen wel van niet maar ik vind het echt bullshit. vraag me af of de duiters na zaterdag ook zitten van kut kut kut gaat fout

Laatst bewerkt: 29 mei 2012
  2. Seh

Seh Guest

Omdat je Afellay hebt.

3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Hoeveel wedstrijden heeft hij ook alweer gespeeld sinds hij hersteld is van zijn blessure?

4. Seh

Seh Guest

En wat doet dat af aan zijn kwaliteiten? Afellay is 10 stappen verder dan Narsingh.

Was jij niet ook een van de voorstanders voor Boerrigter in Oranje?

Laatst bewerkt door een moderator: 29 mei 2012
  5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik snap het ook niet. ik zou eerder afellay opstellen dan narsingh.. Who cares of hij nauwelijks heeft gespeeld. Hij is nu fit (zegt ie)

Wat zeggen rugnummers eigenlijk? Toch niks over basisplaatsen?

6. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Vind ik ook. Ik hoor het laatste tijd steeds vaker, maar waarom Afellay niet opstellen? Die jongen traint mee met het beste team ter wereld. Natuurlijk, hij komt terug van een blessure en mist daardoor ritme, maar dat betekend toch niet dat hij geen bal meer kan geven? Daarnaast hebben we nog twee oefenwedstrijden te gaan. Ik zou hem veel eerder opstellen dan Narsingh.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hangt er imho nogal vanaf over welke vleugel we het hebben en wie er in de spits staat. Hebben we het over de rechterkant met KJH in de spits dan Narsingh. Hebben we het over de linkerkant met RvP in de spits dan Afellay :+

8. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Affelay links natuurlijk en dan maakt het niet uit wie er spits staat. Hoezo zou je Huntelaar dan niet in de spits kunnen hebben?

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zou ook prima kunnen maar niet als dat dan ten koste gaat van RvP. Als ik tussen RvP en Afellay moet kiezen zit Afellay op de bank.

Ik zei het ook vooral omdat ik denk dat KJH meer gebaat is bij een type Narsingh die vooral voor de achterlijn gaat en RvP en Afellay beter bij elkaar passen

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Niet veel. Van der Vaart en Afellay hebben voorkeurnummers gekregen, respectievelijk 23 en 20.

11. Seh

Seh Guest

Ik denk dat het ook te maken heeft met sponsoring. Alle spelers van Nike hebben het zelfde nummer als in hun spotje volgens mij. ;)

Maar ik zou zo spelen:

---------Huntelaar/RvP
    Afellay---Sneijder/RvP--Robben

Mag bertje zelf weten of hij RvP erin zet of niet. :+

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als iedereen toch naar binnen komt laat KHJ dan maar op de bank zitten :+

13. Seh

Seh Guest

Toch gek dat ik best veel (mislukte) voorzetten gezien heb tegen Bulgarije dan.

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    RVP heeft nummer 16 ook omdat het zijn voorkeur was. Zijn zoontje is op een 16e geboren.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vooral van Willems en Narsingh toch? Robben heb ik in ieder geval alleen een bal 3e ring zien trappen :+

16. Seh

Seh Guest

En Van der Wiel en Van Persie ook 2 of 3.
    Afellay is gewoon een veel betere speler dan Narsingh en een echte spits pakt zijn goals ook mee in een systeem als deze, er is altijd nog Sneijder hé.

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Narsingh speelde niet tegen Bulgarije. Willems durfde in de eerste helft niet. 2e helft voordat ie werd gewisseld gaf hij paar x goed voor. Van der Wiel gaf kut voorzetten

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Bedenk me net dat Narsingh tegen Bayern was idd. Geeft wel weer aan dat ik er lekker in zit.

Op een of andere manier ben ik ook nog helemaal niet gehyped voor dit EK.

En even terugkomend op de discussie van een paar paginas terug. In de categorie eindtoernooien die we hadden moeten winnen: Euro 2000 > WK 1998

19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Right, hij heeft geen wedstrijdritme en niet de hardheid van een seizoen wedstrijden op hoog niveau spelen in de benen. Helemaal niks dus. Die is lang nog niet terug op zijn oude niveau en als hij dat wel is ben ik de eerste die een gat in de lucht springt.

Met Narsingh heb je gewoon veel meer diepte in het spel dan met elke andere buitenspeler binnen de selectie. De enige in de selectie die ook enigzins diepgang brengt is Robben. Die zou ik dan ook altijd opstellen. Al het andere is kunst en vliegwerk dat naar binnen komt. Heb je helemaal niks aan. Loop je tegen landen als Portugal alleen maar in een fuik en dan krijg je een countertje met Ronaldo om de oren en ben je gezien.

Met naar binnen komende buitenspelers (zoals Vd Vaart, Ibi of Van Persie) schiet het tegen Duitsland en Portugal echt niks op.

Jazeker! Kuyt eruit en Derk erin was dikke prima geweest.

En je opmerking over Sneijder slaat nergens op, want Sneijder raakt al helemaal geen pepernoot.

20. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Hmm.. had anders een assist en had-een-assist-moeten-zijn bal op van der Vaart tegen Bulgarije.

Deel Deze Pagina