1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    +1.

Walgelijk Spanje, wederom.

Anyway, als van Gaal bondscoach word is het de laatse keer geweest dat ik naar Oranje kijk. Wat een lul met vingers is dat zeg :emo:

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Aad de Mos!

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.026
    Spanje verdiend gewonnen imo. Portugal was niet veel beter en Spanje was in het laatste deel van de match gewoon beter. EN LEKKER VOOR DIE RONALDO MUAHAHAHAHAA

Laatst bewerkt: 28 jun 2012
  4. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Daar zou niemand rouwig om zijn.

Van Gaal is gewoon de beste coach die Nederland heeft voortgebracht.

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Clubcoach? Ja.

Het is ook de coach die ons niet gekwalificeerd kreeg.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    We zeggen wel dat Nederland met slecht en lelijk voetbal in de finale kwam, maar dat schijt Spanje doet het nu al 3x op rij...

Hopen dat Italië of Duitsland ze afmaakt.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Waar komt opeens de haat tegen Spanje vandaan? True, het voetbal is misschien niet zo mooi meer als in 2008 en zijn ze nu meer gericht op het behalen van resultaat. Maar ondanks dat kan je moeilijk aangeven dat ze het niet verdienen. Geven weinig weg, en maken uiteindelijk hun goals wel. Wedstrijd tegen Portugal was voetballend al een stuk beter dan tegen Frankrijk, heerlijke wedstrijd van Alba ook. Volgens mij hip om Spanje en de laatste tijd ook Barcelona te haten ofzo. 8)

Daarnaast imo liever Spanje door dan Portugal, die buiten Ronaldo gewoon sowieso de finale niet verdienen. Of Duitsland of Italië in de finale komt maakt me eigenlijk niet uit, zo lang de finale maar vermakelijk is.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Daar verbaasde ik me ook al over toen iedereen in een keer voor Chelsea was tegen Barcelona.
    Ook al speelde Chelsea geen voetbal.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik had het wel leuk gevonden als we een finale Italie - Portugal zouden krijgen. Al is het maar omdat iedereen al 2 jaar roept dat het toch wel weer Duitsland - Spanje zou worden :+ Beetje te voorspelbaar zo

10. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Met resultaat bedoel je 100% balbezit en geen spits opstellen die een goal kan maken en het dan met penaltys af moeten maken? Spanje heeft de spelers om topvoetbal te laten zien, en in tegenstelling daarvan is het nutteloos getik zonder resultaat, het is eigenlijk niet om aan te zien. Spanje zit naar mijn mening net zo hard afbraakvoetbal te spelen als Chelsea deed. En dan te bedenken dat ze het EK kunnen gaan winnen, zie jij het al voor je, allemaal clubteams die deze strategie over gaan nemen, 5-5-0, krijg je een leuke competentie van van nutteloos en goalloos voetbal.

Duitsland voor de overwinning! \o/

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol dat was alleen deze wedstrijd dat het richting penalties ging. Voor de rest hebben ze ook gewoon een keer met 4-0 gewonnen en 2-0

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Voetbal stopt met leuk zijn zodra het voorspelbaar wordt. Spanje staat nu voor de derde keer in de finale, ben er wel weer klaar mee. Het is ook veels te veel combineren zonder diepgang geworden, maar dat is logisch als je met 80 middenvelders speelt. Dat snap ik sowieso al niet, want je hebt Pedro en Navas voor op de flanken en drie goeie spitsen mee.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En wat als Ajax dit jaar weer kampioen word? Heb je dan nog dezelfde mening?

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is omdat Spanje er vanuit gaat daat hun kansen wel komen. Tegen mindere tegenstanders komen die ook uiteraard genoeg, maar in dit soort wedstrijden niet zo en Spanje durft niks. Het is heel laf voetbal dat ze laten zien.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol als dit al laf voetbal is..

16. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ja, want dat Ajax afgelopen 2 seizoenen kampioen werd was zo voorspelbaar. ;)

Het was vooral spannend en voor ons Ajacieden erg leuk, maar om nou te zeggen dat het voorspelbaar was... Nou ja, misschien afgelopen seizoen aan het einde was het voorspelbaar, maar daarvoor echt niet. :+

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als ze 3x achter elkaar kampioen worden begint het saai te worden. Want dat vinden jullie nu ook van Spanje. Ook voor het toernooi is het geen zekerheid dat Spanje kampioen gaat worden net als Ajax maar ze zijn wel altijd favoriet. Voor de rest net als in de Nederlandse competitie is het wel spannend zoals iedere wedstrijd op een EK is en zeker als het op penalties aankomt.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Onzin, Ben Real fan dus daarom haat vs Barca. En waarom verdient Ronaldo het niet? Omdat hij de beste speler is? Omdat hij anders als anderen is?

19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Jullie? Wtf? Ik heb nergens gezegd dat ik het saai vind worden hoor. Het spel van Spanje begint saai te worden (gek genoeg). Maar wie het toernooi wint zal mij echt een worst wezen, ook als dat voor de 3e keer Spanje is.

Wel raar hoe je favoriet zijn gelijkschakelt aan saai.... Maar goed.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :confused:

Deel Deze Pagina