1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ja hij is echt heel beperkt. De hype is gewoon omdat ie gek is

2. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Klopt, moet je voor de grap eens op zijn balaanname's letten vanavond. Toch zijn er 'kenners' die wel wat in hem zien, behalve zijn enorme fysieke kracht zie ik er persoonlijk weinig in.

3. Seh

Seh Guest

Als Balotelli de discipline van Ronaldo had was hij een van 's werelds beste spelers.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoezo? Hij heeft niet de finesse /techniek / snelheid van een wereldspits. Hij teert behoorlijk op zijn kracht en soms onvoorspelbaarheid.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hij heeft een goede techniek, is enorm sterk, redelijk snel en vaak onvoorspelbaar. Kan dus uitgroeien tot een erg goede spits.

Hij heeft niet de finesse van een topspits, of is enorm snel, of enorm beweeglijk. Maar hoeft ook niet per se.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Onder het mom wereldspits kijk ik toch al gauw naar Ibrahimovich , daar zie ik Balotelli niet gauw in de buurt van komen.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hij is wel pas 21 hè, dat moet je niet vergeten. Toen Ibrahimovic zo oud was, speelde hij pas bij Ajax.

Maar je hebt gelijk, ik zie hem ook niet zo goed worden. Maar hij heeft wel kwaliteiten.

8. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Zie niet waarom Ibrahimovich nou een topspits is? CL scoort die bijna nooit tot niet tegen de grote clubs. In de competitie volg ik hem niet maar vind hem van alle topspitsen in Europa toch wel een van de minst opvallende in een wedstrijd. En tsja, Balo is gewoon een baas :cool:.

9. Seh

Seh Guest

:emo:

Balotelli is nog maar 21 jaar en ik vind hem gewoon een van de grootste talenten van zijn generatie/leeftijd. De manier waarop hij speelt is niet te verdedigen, gezien hij zelf niet eens weet wat hij doet volgens mij. En de laatste wedstrijd vond ik hem echt goed spelen, ook gewoon balletje afgeven en kaatsen. Hij scoorde dan wel niet, maar goed.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    IMO is Ibrahimovich de beste spits op dit moment (even Ronaldo en Messi niet als spits rekenend). Niemand die hem van de bal krijgt, geweldige techniek, hard en zuiver schot , mentaal afentoe te heftig maar wel een echte topsporter. Het complete plaatje gewoon.

11. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ben echt totaal niet gecharmeerd van 'm. Heeft die nu 'echt' voor een club ooit prijzen gepakt?? Hij is dan wel 8 seizoen achter elkaar kampioen geworden maar heb nooit het idee gehad dat hij bepalend is geweest voor zo'n club. Dan vind ik Gomez, Rooney of Aguero betere spitsen. Maargoed, zoals ik al zei: ik volg die Italiaanse competitie echt 0,0 dus het kan aan mij liggen maar wat ik van hem in de CL zie ben ik niet van onder de indruk.

Een topspits is ook niet alleen harde schoten en fysiek sterk. Als jij er niet staat op de momenten dan heb je weinig aan zo iemand.

Laatst bewerkt: 28 jun 2012
  12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij mist mentaliteit. Iets wat niet zomaar te krijgen is. Denk dat hij daarom niet verder ontwikkelen zal.

13. Seh

Seh Guest

Gozer. :lol:

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat zegt imo genoeg ja :)

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Probleem is juist dat Ibrahimovic wél enorm belangrijk is voor zijn team, met zowel goals als passes/assists. Hij is IMO de beste spits van de wereld (Messi en Ronaldo zie ik als flankspelers), beter dan Gomez/Rooney/Aguëro.

Trouwens te gek voor woorden dat je Aguëro dan wel noemt, terwijl die IMO alleen scoort en juist niet heel belangrijk is voor z'n team. Rooney daarentegen weer wel.

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou een spits als ibra die ballen vasthoudt net zolang tot er back up is, is toch super. Tuurlijk zal een team daarop moeten spelen en niet uitgaan van een spits die op de plekken staat om te scoren.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Elk team waar Ibra speelt pakt prijzen 8)

18. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Afgelopen seizoen scoort hij er 17 in 31. Dat hij op zijn 17e/18e/19e geen 1 op 2 loopt bij Inter vind ik niet zo gek, maar jij blijkbaar wel?!

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ja, dat is waar, maar ik ben om een andere reden geen fan van hem. Ik vind hem erg arrogant, net als Ronaldo. Messie daarentegen vind ik een goede spits/flankspeler, maar meer om zijn karakter dan zijn talent. Spelers uit warmere landen hebben nogal eens de neiging te gaan acteren op het veld, maar bij Messie valt het minder op heb ik het idee. Ik kan het mis hebben, zie niet veel van hem. Zlatan is een speler die iets te goed weet dat die goed en belangrijk is imo.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Messie is inderdaad geweldig.

Deel Deze Pagina