1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    u sad?

2. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    u kinderachtig?

3. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Gaat iedereen nog serieus in op Aarschnem? Die jongen kan alleen maar kloten en dan denkt ie dat ie ook nog dat ie grappig is.

Overigens geniet ik er wel van dat iedereen Balotelli een held vind :D

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tja als je 2 goals in een halve finale maakt ben je ook een held. Los van het feit dat je meer publiciteit haalt met de toneelstukken die hij opvoert.

Laatst bewerkt: 29 jun 2012
  5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    nvm*

Laatst bewerkt: 30 jun 2012
  6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    1982 Altobelli
    2012 Balotelli

7. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Je bedoelt "Barwuah".

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik bedoel wat ik schrijf, gogem.

9. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24

:lol:

Wat een grapjassen.

10. Seh

Seh Guest

Als tegen die tijd Europa zo goed als één staat/land is zie ik het best gebeuren.

11. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Waarom zijn het grapjassen?

12. Seh

Seh Guest

Ik vind Londen-Berlijn-Amsterdam/Rotterdam-Parijs niet eens zo'n slecht idee.

13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Omdat het allesbehalve leuk is voor die spelers wanneer ze constant moeten vliegen...

14. Seh

Seh Guest

Tijdens dit EK moest je anders ook aardig wat vliegen hoor van speelstad naar speelstad.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik neem aan dat ze dan de poule wedstrijden in 1 stad spelen en daarna voor de kwart finales bv maar 4 steden kiezen.

16. Seh

Seh Guest

Dit inderdaad.

Ik vind niet dat het perse moet, maar ik vind het wel een tof idee. Zo kun je ook mindere landen wat meer kans geven, want ze hoeven dan maar 1 of 2 speelsteden helemaal goed te maken.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als ze de wedstrijden per poule een beetje bij elkaar in de buurt houden kan dat prima. Bijvoorbeeld een poule met wedstrijden in Glasgow-Londen-Parijs, eentje met Amsterdam/Rotterdam-Dortmund/Schalke-Brussel, eentje Milan-Wenen-Bern en eentje met Lissabon-Madrid/Barcelona-Marseille kan toch prima

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    De afstanden bij Polen en Oekraïne zijn ook enorm. Je kan het toch zo doen, dat de ene poule hun wedstrijden in Berlijn spelen, andere poule in Londen, andere poule in Parijs. Etc. Dan hoeven ze niet te reizen. Alleen als ze de volgende rondes doorkomen, maar dat is precies hetzelfde als nu.

Ik zie het voordeel er wel van in. Zo geef je meer mensen de kans om een EK wedstrijd te bezoeken en hoeven er geen nieuwe stadions gebouwd te worden.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hier hadden ze het gister nog over bij Studio sportzomer. Vind het wel mooi om te zien altijd hoe ze scheidsrechters volgen. Die van Kuipers was wel heel kort helaas. Dit is een lange docu. Bij CC kan je de ondertiteling op Nederlands zetten.

20. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Aaah, kusje? Je weet dat ze dat bij die andere sport die jij zo volgt (basketball) ook constant doen he? Vind je dat dan ook niet zo leuk? :mad:

Deel Deze Pagina