1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

  1. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    Hoho die heb ik topscorer in de xbw poule!
     
  2. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Met dat middenveld van Spanje zou iedere spits topscorer worden van het EK.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Busquets has now won the Euro's x1, World Cup x1, La Liga x3, UCL x2, Coppa DR x2, UEFA SC x2, Club World Cup x2. At the age of 23. _O_
    Same voor Pique, twee jaar ouder maar nog wel een UCL, Premier League en Shakira. :+
     
  4. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Spanje _O_ Lekker voor de mensen die alleen tégen een team zijn. Mensen op Facebook die zeggen dat het niet verdiend was :emo:
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Bizar inderdaad.. Ik kan het heel veel spelers van Spanje wel gunnen maar bij Busquets vind ik dat wat lastiger :+ Om 1 of andere reden vind ik hem niet zo sympathiek
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    8)
     
  7. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Verdient voor Spanje, voor deze wedstrijd vond ik Spanje echt verschrikkelijk, maar gister hebben ze voor de verandering eens aanvallend gespeeld en met succes. Al vond ik er toch wel wat geluk bij kijken, ik vond de eerste helft niet eens zo slecht voor Italië, maar dan is er een cruciale verdediger geblesseerd, en dan heb je plots maar 2 tactische wissels over. En in de tweede helft, toen ze met 10 man verder moesten was het wel over met de pret, dat was niet de verdienste van Spanje maar de pech van Italië. 11 tegen 11 was al zeer lastig, met telkens een man meer was het tikjes voetbal gewoon niet te stoppen voor Italië.

    Al met al, een eindtournooi is ook gewoon geluk, Spanje kon er in de poelfase net zo goed worden uitgetrapt, en de penaltys tegen Portugal waren ook gewoon puur geluk wat ze nu wel al voor 3 keer achter elkaar hebben. Achja, volgend WK is de hegemonie van Spanje echt wel over :)
     
  8. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Weet niet of deze al gepost was, maar goed:

    [yt]hriKrxgf5lE&feature=[/yt]
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gezien de finale wel. Andere wedstrijden waren niet geweldig. En het was dat Kroatië voorin niet scherp was anders was het eindstation de poulefase al geweest. Maar daar en tegen hebben, maar weinig landen iets laten zijn en is eigenlijk geen enkel land consistent geweest (alleen Nederland in slecht spelen dan).
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Het was een kansloze missie gisteravond. Spanje was superieur.

    Gegokt en verloren, maar Italië heeft alle recht om trots te zijn op dit EK.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Spanje heeft 2 keer aangezet en de rest gebeurde eigenlijk vanzelf. Rare wissel, of vond je van niet? Goed, daar zal Cesare vast z'n reden voor hebben. Zoals je zegt, denk dat je als Italië zijnde terug mag kijken op een mooi EK.

    Wat overigens erg bizar is is dat ik gisteren wel het gevoel had dat Spanje dus gas gaf. Iets wat ik ze het hele EK niet heb zien doen.
     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    De milanezen kunnen trots zijn op Pirlo :)
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Neuh, Spanje had gewoon veel meer ruimte om te voetballen dan normaal. Italië liet te veel ruimte tussen de linies, Spanje profiteerde daar op krankzinnige wijze van. Alle goals waren volgens mij ook zo ongeveer omschakelmomenten, i.p.v. hun normale handbalomsingeling.

    Dat gebeurt dus als je tegen de Spanjaarden je eigen spel wil spelen, maar dat niet perfect uitvoert.

    Moet zeggen dat ik van wissels en andere details weinig meer weet, aangezien ik al volledig strontlazarus was toen de wedstrijd begon. En daar ben ik nog steeds blij mee :+
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2012
  14. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb het dan ook over de finale. Maar het zijn van die gasten die tijdens de CL 'Hala Madrid' roepen en gister dus 'Forza Italia' :lol:
     
  15. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25

    Spanje echt verschrikkelijk en veel geluk? Waar basseer je dit alles op? Je strooit met deze kreten maar in mijn ogen slaan deze totaal nergens op..

    Spanje speelde misschien een paar wedstrijden niet al te best maar toonden wel inzet! Tevens speelden ze ook als een team... Als je dan iets verschikkelijk gaat noemen verwijs dan alsjeblieft naar ons eigen Nederland :)

    En als je al die prijzen pakt noem ik het geen geluk meer maar klasse. Ben geen spanje fan verder ben er ook wel klaar mee!
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2012
  16. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach komop man, het is natuurlijk totaal de verdienste van Spanje dat ze de penalty's tegen Portugal winnen......... Het is gewoon prijsschieten, en de geen die toevallig slecht tegen de bal aan trapt mist. Ook in de poulfase hoefde Italië er maar 1 bij te schieten, of Croatie, die speelden toen echt niet slecht. Spanje heeft wat geluk gehad, en heeft gister eigenlijk pas laten zien waarom ze het EK moeten winnen, maar in de wedstrijden daarvoor, hadden ze nou eenmaal af en toe het geluk aan hun zijde dat een bal er goed in valt, dat de tegenstander tegen de paal schiet, de penaltys in hun voordeel vallen. Dat is niet erg, maar de enige goede wedstrijd van Spanje was gister, en het werd ze erg makkelijk gemaakt door een verplichte vroege wissel van een cruciale man bij Italie en een 10 tegen 11 in begin tweede helft, of ga je nu ook beweren dat Italie eigenlijk slechter in vorm was en die bullshit, gewoon pure pech dat Italie 2 blessures had in de wedstrijd, die een moeilijke opgave hadden om te spelen en te winnen van Spanje, naar een onmogelijke opgave tilden door deze voorvallen.

    Je maakt de denkfout dat ik geluk niet als iets slechts zie, als Italië had gewonnen hadden ze ook veel geluk gehad, met een niet gegeven penalty voor Spanje, vaak slechte tweede helften, gewonnen penaltys etc., je moet nou eenmaal wat geluk hebben om een toernooi te winnen.
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2012
  17. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Geluk is inderdaad niet het correcte woord wat die gebruikte het was meer zoals hij later zegt de pech van Italie. Spanje voor het eerst dit toernooi dat ik er van heb kunnen genieten vooral de goals, maar had nog wel het gevoel dat Italie zich terug kon knokken in de wedstrijd. Nadat ze 1-0 achter kwamen vond ik Italie toch gevaarlijk worden en dan bij 2-0 weet je dat het moeilijk word. Als Italie een beetje meer geluk had of die Casillas (held van de avond) er niet in stond dan kwamen ze op 2-1 vlak na rust en is het opeens een wedstrijd.

    Nu hadden ze de pech dat de goal niet viel en toen ze met 10 man verder moesten was het dag spanning, no chance _0/
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik zal niet zeggen dat gister hun enige goede wedstrijd was (als je het vergelijkt met het niveau van de andere ploegen op het EK) maar ik vond het wel verreweg hun beste
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959

Deel Deze Pagina