Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Resultaat = prijs

2. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    [yt]z93iQgI3_Iw[/yt]

edit: zie dat ie ook in de Voetbaldraad staat. Maar goed, hij hoort hier :+

Laatst bewerkt: 30 mei 2012
  3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mwah, is teamgebonden. Voor een team als Oranje mag resultaat inderdaad wel gelijk gesteld worden aan een prijs. Als San Marino echter één keer wint, is dat al een enorm resultaat.

Dusja, kan nu wel allemaal met synoniemen/definities discussiëren mja :+.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Precies, dus resultaat met Oranje is een prijs.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Daar ben ik het zeker mee eens. Als we het tot de finale halen, vind ik het - zal ik maar zeggen - 'goed'. Maar echt resultaat boeken is met een team als Oranje pas een prijs.

6. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Vanavond gewoon weer lekker verliezen! Laat de media zich maar weer lekker uitspreken en de concurrentie denken dat we er niks van kunnen!

:+

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Onzin :emo:

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nou wees jij dan maar blij met wat nutteloze overwinningen.

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wat Dyonko zegt, tja daar valt geen speld tussen te krijgen.

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Bertje gaat precies zo spelen als op het WK. Hij weet alleen niet dat de koek van dit elftal een beetje op is. Wij weten dat allemaal wel, maar hij weet dat niet. Ik proef nergens de echte wil op die prijs te winnen, zoals ze dat op het WK wel hadden. Dat is er niet, en zonder dat is dit elftal niet goed genoeg om ver te komen.

Omdat de verdediging het zwakke punt van dit Oranje is, moet Bertje ook precies zo spelen als op het WK. Daar moet je nu niet meer aan gaan tornen, daar is het te laat voor. En ik heb liever een finaleplaats dan 4 leuke potjes met grappig voetbal en dan naar huis mogen.

11. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Liever een finaleplaats met minder voetbal dan met mooi voetbal in de groepfase eindigen. Met goed voetbal win je het EK toch niet, Duitsland en Spanje zijn voetballend een stuk verder. Oranje wint eerder het EK op de Chelsea manier dan op de Barcelona manier. Bert van Marwijk gaat logische wijs voor het resultaat. Dus degelijk en solide voetbal met het resultaat op plaats één, daarna komt het voetbal. Spanje en Duitsland zijn de enige landen die kunnen vertrouwen op hun voetballend vermogen.

12. Seh

Seh Guest

Resultaat = prijs? Dus Feyenoord heeft dit seizoen niets gepresteerd? Net als RKC?

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Een resultaat is gerelateerd aan het verwachtingspatroon van een team en de omgeving natuurlijk. Niemand had verwacht dat Feyenoord 2de zou worden, dus het lijkt me inderdaad gewoon een echte prestatie.

Mocht het Nederlands elftal bijvoorbeeld de halve finale halen, dan is dat ook best een prestatie, eerlijk gezegd kun je niet verwachten dat dit team finalewaardig is. Aan de andere kant, het EK is natuurlijk wel het toernooi voor verrassingen. Zie Denemarken in 92 of Griekenland in een recenter verleden.

We zitten in een dodelijk poule, let's face it. De Duitser zijn een echte titelkandidaat, Portugal is helemaal niet ons ding. Wij gaan zeker van Portugal verliezen, ik twijfel daar niet eens over. Denemarken is gevaarlijk, vooral omdat we daar al zo vaak van hebben gewonnen.

Het zal zwaar worden, het is echt een prachtige poule. Vooral omdat we tegen Duitsland mogen aantreden op een groot toernooi. Dat is nu al een klassieke wedstrijd.

14. Seh

Seh Guest

Fucking Bouma. Ik had daar nog liever Vlaar, Viergever of Donk gezien. :emo: Of desnoods Martins Indi. :lol:

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.662
    Zuiverloon! :lol:

16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Zet Vlaar er gewoon in, tering he.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Viergever moet mee.

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind het nu al een kutwedstrijd.

19. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Het tempo ligt wel hoger dan tegen Bulgarije.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Voorspelling:

Van Persie gaat weer kut spelen
    Verdeging gatenkaas
    Geen patronen / kutvoetbal
    Huntelaar valt in en scoort

Uitslag 2-1

Deel Deze Pagina