Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ah sorry je hebt gelijk man....alleen spitsen kunnen topscoorder worden :emo::emo::emo:

Je praat gewoon onzin gast.

2. Seh

Seh Guest

Vertel mij eens waarom Van Persie géén spits is? Omdat hij toevallig ook op de zijkant en achter de spits uit de voeten kan?

Helemaal niet. Hij stond in de spits met 2 buitenspelers om zich heen en een nummer 10 achter hem. Daar heeft hij zijn beste jaar ooit in zij carrière gehad. Waarom is het dan volgens jou meer een type Robben? :lol:

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb jij het WK gezien? Daarom!

Hij speelt in het Nederlands elftal niet diep genoeg. Hij wil constant de bal aangespeeld krijgen met een speler in zijn rug. Daarnaast zou hij gewoon beter uit de voeten komen achter de spits omdat hij technisch is een een goede pass heeft. Iets wat een spits niet echt nodig heeft. Hunter is gewoon veel meer op de goal gericht en daarom hoort hij daar te staan.

4. Seh

Seh Guest

Ja, het is echt vervelend om een spits te hebben die ook mee kan voetballen en van positie kan wisselen met andere.

Natuurlijk heeft hij een klote WK gespeeld, maar dat had elke andere spits ook gedaan.

Spanje scoorde bijvoorbeeld ook maar 7 of 8 keer dat hele toernooi.

5. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Van Persie is een schaduwspits, misschien een beetje zoals Del Piero? Beide spelers die tussen de linies kunnen spelen. Huntelar is een targetman wat RVP totaal niet is.

6. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Seh, doe je bril af. Huntelaar moet in de spits. Klaar.

Weer een grandioze fout van Bert om Van Persie in de spits te zetten. Het feit dat hij de finale van het wk heeft gehaald (met geluk), verbloemd gewoon dat hij een matige bondscoach is.

Laatst bewerkt: 2 jun 2012
  7. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Wel als dat betekent dat hij gaat zwerven en er weinig meer geproduceerd wordt. Wat is er mis met een efficiënte afmaker?

8. Seh

Seh Guest

Nee.

Niks, ik zeg ook nergens dat Huntelaar er niks van bakt. Maar je kunt beter een speler hebben die zelf wat kan creëren in een systeem als dit. Afellay en Robben gaan voor eigen succes en Sneijder schiet het liefst vanaf 30 meter op doal en geeft heel afentoe eens een geniaal pasje. Dan heb ik liever RvP in de spits dan Huntelaar. Als je met links Bale en rechts zo'n zelfde soort speler zou spelen of met backs met goede voorzetten zou ik misschien nog denken aan Huntelaar. Maar die heb je niet, dus vind ik niet dat hij in de spits moet.

Laatst bewerkt door een moderator: 2 jun 2012
  9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb het niet over dat hij slecht speelt. Hij laat zien dat hij geen echte spits is. Daar gaat het over.

10. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Seh, heb je het WK '2010 misschien gezien? Hoe deed Persie het toen?

11. Seh

Seh Guest

Hoeveel opgelegde kansen heeft hij toen gekregen/gemist? En zou dat misschien hé, heel misschien níet aan de spits liggen?

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    word. Ik vond het afgelopen woensdag ook veel gebalanceerder met huntelaar in de spits. Het trok niet allemaal naar rechts toe. Prima een meevoetballende speler, maar een spits hoort een killer/afmaker te zijn en niet iemand die de bal komt halen.

edit: wow waar de fack was ik aan het lezen :confused:

13. Seh

Seh Guest

Hij kan meer dan alleen scoren, beetje raar om het daarom niet als spits te zien. Zoals ik al zei, dit topjaar stond hij gewoon in de spits bij zijn ploeg. Misschien is hij juist altijd wel misbruikt op andere posities. Of behoort dat volgens jou niet tot de mogelijkheden?

Ander nieuws, hond van mijn neef is er klaar voor. :cool:

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.889
    Het is dan wel raar dat Huntelaar in minder tijd meer heeft gescoord dan van Persie in een systeem als dit. ;)

Blijkbaar is hij dan toch geschikter als spits van Oranje.

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Of nederland speelt met een heel ander systeem dan dat wenger heeft gedaan bij arsenal? Bij arsenal draait alles om rvp terwijl dat in het NL elftal niet zo is. Daardoor raakt ie geërgerd en gaat hij meer de bal vragen waardoor er geen spits staat. Huntelaar zou het aan zijn reet roesten of hij elke 5 minuten de bal krijgt of 1 keer per helft. Hij probeert er gewoon telkens te staan. Dat is het verschil tussen een spits een een schaduwspits. Dat bert dat niet wilt inzien is een ander verhaal, maar je kan niet ontkennen dat het nog nooit echt goed is gaan lopen met rvp in de spits.

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat er niet om hoeveel kansen hij kreeg, het gaat om zijn positiespel. Hier uit kan je gewoon opmaken dat hij er toen nog niet klaar voor was.

We zijn nu 2 jaar verder en we zullen wel zien, maar Huntelaar heeft bewezen een veel betere spits te zijn, zowel qua positie kiezen als afmaken.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij kan zeker meer dan alleen scoren. Maar ik heb liever iemand die alleen dat kan en er beter in is.

18. Seh

Seh Guest

Ik vind niet dat Huntelaar daar beter in is.
    Gefaald bij 2 grote clubs en nu schiet hij er tegen de kleintjes in Duitsland enorm veel in, daar waar Van Persie het ook gewoon in de toppers laat zien bij zijn club. Ik vind dat je moet kiezen op basis van kwaliteit, niet op wie er de meeste goals heeft gemaakt tegen teams die veel slechter zijn in de kwalificatie(s).

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.889
    Ik dacht dat spitsen altijd werden afgerekend op het aantal goals dat ze maken? ;)

20. Seh

Seh Guest

Zei ik net al.

Deel Deze Pagina