Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Seh

Seh Guest

Want er kan maar één echte spits in Nederland zijn. Een completere spits kan natuurlijk nooit ook gewoon een echte spits zijn, onmogelijk.

2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Alles kan. Of het functioneert is een tweede en niet geheel onbelangrijk.

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Mijn opvatting van een spits is anders dan hoe jij het ziet. Een spits, een echte spits hoort in de 16 te staan op het juiste moment.en koelbloedig te zijn. van Persie kan zeker scoren en prima in de spits spelen. Maar we hebben een betere spits. Ik vind dat van Persie in het elftal hoort, maar op 10 en niet in de spits.

Aangezien we hetzelfde spelen als op het WK, kunnen we concluderen dat RvP in dat systeem niet uit de verf komt als spits. Hij heeft kans genoeg gehad, dit is topvoetbal. Huntelaar schijnt op de trainingen als.een beest tekeer te gaan, wil die plek hebben en heeft in Oranje een beter moyenne dan RvP. Dus ik zou voor Huntelaar kiezen.

Laatst bewerkt: 2 jun 2012
  4. Douvve

Douvve Driwe

Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik verkies Persie boven Huntelaar maar ben het er ook mee eens dat ze beide moeten spelen. Het wordt tijd dat Wesley op de bank komt te zitten, hij heeft afgelopen jaren 1 goed seizoen gehad onder Mourinho en nu ziet iedereen hem als een geweldige speler

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Het klopt volgens mij ook wel wat Huntelaar zegt, dat het niet uitmaakt wat hij doet of hoe goed hij speelt. Of hij er nou 20, 30 of 50 in schiet in een seizoen, Van Persie zal toch de voorkeur krijgen.

Ik zie liever Huntelaar, maar als Van Persie erin staat en hij gaat dit EK vlammen, dan hoor je mij natuurlijk ook niet klagen. Ik ga er niet van uit dat het gaat gebeuren, want daar heeft Van Persie al veel te veel kansen voor gehad.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het ei van Columbus ziet er zo uit:

Van Persie Huntelaar
    Afellay Sneijder/Vd Vaart Bommel Robben
    De Jong Mathijssen Heitinga Vd Wiel
    Stekelenburg​

Zo moeilijk is het niet hoor, Bertus.

De Jong kan bij balbezit mooi doorschuiven, zodat Bertje toch nog zijn geliefde duo Nigel-Bommel kan zien spelen.

Veel voetbal, snelheid, diepte, breedte, balans, fysiek, en bovendien heb je de rotte plekken buiten de basis (op Vd Wiel na dan), en alle luxeproblemen opgelost.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat is eigenlijk gewoon de opstelling waar we nu in spelen, maar dan met 2 spitsen, in plaats van één 10 en 1 echte spits.

Maar dit doet Bert niet, jammer genoeg.

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    Met een aanvallende speel stijl hebben we ook niks bereikt. Dan maar volgens Bert zijn manier, dat met vlagen af en toe mooi is. De laatste paar wedstrijden alleen niet.

Nederland zal ( denk ik ) een groot voetballand blijven. Jammer genoeg ook zonder prijzen m.u.v het EK88 dan.

10. Seh

Seh Guest

Oh oké.

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    :):

Sorry, ik had er even iets over Huntelaar en van Persie tussen moeten zetten :+

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.889
    Ik snap ook niet waarom die discussie nog steeds aan de gang is. Iedereen weet toch dat Huntelaar een betere spits is? :+

Ik ben blij dat Bertje na het EK waarschijnlijk weg gaat, dan kunnen ze eindelijk allebei in de basis. :cool:

13. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voetballend was het WK een grote ramp, de spits kreeg amper tot geen ballen om überhaupt te kunnen scoren. Het systeem is hetzelfde, en als we dit probleem weer hebben (geen aanvoer naar de spits) heb je Huntelaar voor spek en bonen, aangezien hij nog steeds totaal niets voetballend kan. Niet dat ik van Persie als echte spits ziet, hij gaat dit probleem net zoals het vorige WK weer krijgen en dus er weer niets van bakken. Persoonlijk had ik liever gezien dat het gehele elftal of rond van Persie gezet werd, of rond Huntelaar, nu kiest van Warwijk een systeem dat ze al 3 jaar spelen, ipv daarvan zou het systeem aangepast moeten worden aan of Huntelaar of Persie. Maarja, dan kom je aan de heilige beentjes van zijn schoonzoon of de Jong.

14. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Pfff, ik ben blij als dit voorbij is. Kunnen we eindelijk weer terug naar Feyenoord Ajax discussies.

:+

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Omdat de persoon die het echt moet doen er niks van bakt :+

16. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ach, hij zou er wel iets van kunnen als we naar 2de op het WK worden.

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.182
    :lol:

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Alleen als hij het een 2e keer kan!

19. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik geef Bert nog 1 kans. Als het op het EK net zo slecht gaat als deze oefenwedstrijden dan winnen we niet eens van Denemarken. We hebben misschien wel de beste aanval ter wereld, maar toch maken we weinig goals. Van Persie en Huntelaar zijn beide topscorers in hun competitie, maar een goal maken in Oranje hó maar.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Bert;

'Je kijkt raar'

OH shit

Deel Deze Pagina