Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Hopelijk gaan ze met bananen op m gooien dan schijnt hij mensen te gaan vermoorden.

2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Boskamp is weer in vorm.

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Heerlijk

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Cabaret is weer begonnen.

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Kijk nu vi oranje van gister. Wat een negatief gelul zeg pff. Hun met hun buitenspelers, is toch redelijk normaal geworden om een linksbenige rechts te zetten. Als die naar binnen trekt moet alleen je back wel mee opkomen. Vind het jammer dat het allemaal zo negatief moet zijn of zou da ook zijn in andere landen?

6. Seh

Seh Guest

Straks als er gewonnen wordt van de Denen wordt het leuker denk ik.

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hoop het wel. Laat Bertje lekker spelen zoals die wilt. Ik weet zeker dat affelay op rechts minder goed speelt dan op links. Ze beginnen misschien wat te vroeg met vi oranje.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ergerde me ook kapot aan de negativiteit. Dit is al de honderdduizende keer dat Johan het herhaalt over de buitenspelers.. OKÉ! Daarnaast is Johan ook zo tering negatief over Willems, die het gewoon degelijk doet. Maar nee, wordt altijd helemaal afegmaakt. Lijkt wel alsof hij hem even wil 'ontgroenen', alla studentenverenigingen. Even helemaal afmaken, dan weet hij ook hoe het kan gaan. =(

Maarja, waar moeten ze dan ook over lullen, ze hadden totaal geen gespreksstof. Bij de NOS was het nog leuker, niet normaal gewoon 8).

Vanavond weer VI Oranje, maar als het weer saai is, zal ik weer zappen naar de NOS.

9. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien negatief, maar wel realistisch. De aanvoer is gewoon ook slecht te noemen van de zijkanten en van de backs die erover heen gaan, hoef je niet veel verwachten met Willems en VD Wiel.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    NOS heeft tenminste nog Frank en Cocu aan tafel vanavond.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, ze beginnen te vroeg IMO. Zo jagen ze alleen maar kijkers weg :lol:.

Mijn theorie:
    Speel je met Van Persie, moet Robben rechts en Afellay links. Dan kan je steeds de combinatie zoeken met Van Persie, want die zakt toch steeds in, en kan de buitenspeler naar het midden trekken voor het schot of voor nog een combinatie.
    Speel je met Huntelaar, moet Robben links en Afellay rechts. Dan ga je voor de voorzet, want Huntelaar staat wél in de spitspositie.

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Maar van Robben op links en affelay op rechts komt echt niet veel meer. Affelay op links is toch een redelijk normaal voor hem en Robben speelt het hele jaar op rechts.

Maar alle landen verliezen een potje, zo boeiend is dat natuurlijk niet. Als ze er straks maar staan en ik heb vertrouwen in Bert.

Laatst bewerkt: 5 jun 2012
  13. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    VD Wiel die een goede voorzet geeft is een wereldwonder en Willems kan je het niet kwalijk nemen, maar als je van een systeem uitgaat waarbij de backs voorzetten moeten gaan geven, vind ik dat best wel gewaagd met deze twee backs.

Dat ze dat in twijfel trekken, vind ik niet meer dan logisch. En dat constante naar binnen trekken van de buitenspelers is ook gewoon heel voorspelbaar en makkelijk te verdedigen.

Laatst bewerkt: 5 jun 2012
  14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat voorspelbare is gewoon zo irritant. Het is zo makkelijk om Robben te verdedigen. Afellay gaat soms nog wel eens buitenom, maar ook liever niet.

15. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het gisteren behoorlijk irritant, dat gejank bij VI Oranje. Had het al snel gezien. Dat gezeik over die buitenspelers is zo onterecht, ze doen echt net alsof alleen Bert het niet begrijpt. Kijk naar Bayern; Gomez in de spits, Robben op rechts, Ribery op links. Bij Arsenal heeft er nog nooit een linksbenige speler op links gestaan als RvP in de spits stond. Barçelona doet het, kijk naar Villa/Cuenca/Iniesta op links. Bovendien; tegen Noord-Ierland coachte van Marwijk op een gegeven moment ook dat ze een keer van kant moest wisselen. Maar voordat iedereen dat 'het is zo voorspelbaar' gaat overnemen; wat denk je dat er gaat gebeuren als Robben op links staat? Dat wordt niet voorspelbaar? Die gaat daar binnendoor om lekker met rechts uit te halen? Houd toch op.

Van Marwijk had kunnen experimenteren met van Persie op 10, Sneijder naast van Bommel en Huntelaar in de spits, maar daar had 'ie dan veel eerder mee moet beginnen. Blijkbaar vond 'ie dat geen goed idee, wat heeft het in godsnaam nog voor zin daar over te janken. Met het blok van Bommel/de Jong zijn de overige vier posities meer dan logisch ingevuld en Huntelaar is een prima invaller. Wees blij dat we eindelijk van Kuyt af zijn!

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26

Bedankt, ben het er helemaal mee eens. Ze doen net alsof Bert gek is geworden maar volgens mij speelt Robben altijd al op rechts in oranje?

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, ik dacht dat dit pas het gval was toen hij dat bij Bayern ging doen en zo een paar bazengoals maakte.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Sinds hij daar bij zijn club speelt wel ja. In de Chelsea tijd was hij nog gewoon linksbuiten. Maar dat is alweer een eeuw geleden.

En met Robben op rechts kwam Bayern wel mooi in de CL finale dus wat kun je er verder dan van zeggen

Het rendement spreekt voor zich ook al zien we allemaal liever klassieke vleugels die achterlijn halen en een strakke voorzet geven die een inkomende nr 9 dan met een snoekduik tot doelpunt promoveerd.

Maar zo is het moderne voetbal nu eenmaal niet meer

19. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    EK van 2004 speelde hij sowieso vanaf links met "de wissel van Dick" maar is wel fucking lang geleden

dus altijd sowieso niet

20. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Nu Bertje het op het WK goed heeft gedaan, betekent dat niet dat we geen kritiek meer mogen hebben.

Al moet ik toegeven, dat het mij niet kritisch genoeg kan zijn.

Deel Deze Pagina